mi też wydaje się ze w tych silnikach raczej rozrząd był bezobsługowy chyba że było słychać łańcuch. Swist ciężko namierzyć, raczej od strony rolek i paska ale słuchaliśmy w 3 osoby i jedna słyszała coś od strony seryjnego dolotu... sam już nie wiem. Jedyne co to zdjąć pasek i sprawdzić rolki... chyba że ten silnik tak sobie poświstuje...
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 18:21, 06.06.2015
#17
Napisano 17:38, 08.06.2015
Widze ze temat odzyl W sumie ja tak jezdze juz ponad rok i auto smiga bez problemow, ale podejrzewam ze w moim przypadu to nie rozrzad, predzej cos ze skrzynia. U mnie swizdze tylko na biegu. jak podczas jazdy wyrzuce bieg i dodam gazu to wtedy nie poswistuje. Chyba ze ten dzwiek wystepuje tylko pod obciazeniem.
#18
Napisano 20:14, 08.06.2015
Mam dokładnie to samo, świst przy przyspieszaniu między 2k-3k obrotów, też mnie to niepokoiło przed zakupem auta.
Udałem się więc do specjalisty od Hond i stwierdził, że to od skrzyni i nie da się z tym nic zrobić.
Zapewnił mnie jednak, że nic złego się tam nie dzieje i to tylko efekt dźwiękowy.
Ponoć występuję tylko w 2.0, trzeba się z tym pogodzić.
Użytkownik jsqfel edytował ten post 20:14, 08.06.2015
#19
Napisano 08:30, 09.06.2015
ale na luzie tez Wam gwiżdze??
#20
Napisano 11:04, 09.06.2015
tez czasem to słysze;) ale zadko;p
#21
Napisano 11:25, 09.06.2015
#22
Napisano 16:14, 09.06.2015
Ja tez obstawiam skrzynie. Jak mi cos walnie to bede sie przejmowal, narazie jezdze i wyobrazam sobie ze to turbo :P ..... Tylko moc nie ta :P:P
#23
Napisano 20:07, 29.10.2015
Witam.
Za pozwoleniem podłącze się pod temat z podobnym problemem. Sprawa dotyczy Acco VI d16b6.
Od jakiegoś czasu ok.4tyg. przy przyspieszaniu pojawia się dziwny świst,szum.Po ogólnych oględzinach wyglądało na to że sprawcą jest elastyczna część tłumika łącząca kol.wydechowy z katem i resztą wydechu.
Tak więc została wstawiona nówka sztuka... dźwięk pozostał.
Sam dźwięk raczej nie wydobywa się z silnika(pracuje w normie) wydech został też osłuchany na podnośniku podczas jazdy ale nie w nim tkwi rzecz.
"Świst",szum jest najbardziej słyszalny od ok.3tyś praktycznie do odcinki w wyższych partiach obrotów trochę silnik go zagłusza.
Nie dam sobie obciąć ręki ale bardziej go chyba słychać z prawej strony.
Czy możliwe że to coś w kolektorze ssącym? Jakieś lewe powietrze - uszczelka kolektora dolotowego?
Podpowiedzcie coÅ› mÄ…drego
Pozdrawiam
#24
Napisano 23:08, 29.10.2015
Zrzuc pasek osprzetu i wtedy probnie odpal silnik, bo mozliwe ze rolka na napinaczu, lub lozyska alternatora tak halasuja, badz cos innego z osprzetu.
#25
Napisano 22:15, 01.11.2015
witam,
podepne sie, mam podobne objawy czyli silnik gwizdze podczas zwiekszania obrotow obojetne, czy na luzie czy podczas jazdy, dzwiek zwieksza sie wraz z obrotami, zdjalem pasek od osprzetu - gwizdze nadal, lewa strona silnika....... sugestie.....
#26
Napisano 22:19, 01.11.2015
Po wscisnieciu sprzegla jakas zmiana? Lewa tzn od rozrzadu czy sprzegla?
#27
Napisano 22:21, 01.11.2015
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
#28
Napisano 22:29, 01.11.2015
Masz na myśli stronę pasażera czyli stojąc przed autem czy kierowcy będąc w aucie.
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
Cactuss jest z Uk, wiec stronami kierowcy moze lepiej sie nie sugerowac bo sie nie zrozumiemy .
#29
Napisano 22:42, 01.11.2015
stojac przed samochodem, lewa strona silnika, skrzynia automat, zapieta na parking lub neutral jak i podczas jazdy silnik sobie gwizdze
Użytkownik cactuss edytował ten post 22:56, 01.11.2015
#30
Napisano 23:38, 01.11.2015
U mnie tez jest taki efekt gwizdania, cos tak turbo, ale tylko na zimnym silniku i milkie kilka minut po uruchomieniu. Wydaje sie ze dobiega od strony skrzyni. Ale to raczej normalne, no i u mnie manual. Po lewej stronie silnika znajduje sie lancuch rozrzadu, pytanie tylko czy moglby powodowac takie dzwieki. Raczej gdyby byl zuzyty to bylo by to chrobotanie i postukiwanie przy rozruchu, a z czasem wywaliloby blad czujnika walka rozrzadu. Jest jeszcze taka mozliwosc, chociaz sie jeszcze z tym nie spotkalem, ze jest cos z odpowietrzaniem silnika, tzw. odma. Akurat zawor odpowietrzajacy znajduje sie po lewj stronie. Moze jakas nieszczelnosc powoduje swist poprostu. Przyszlo mi jeszcze na mysl kolo pasowe walu z tlumikiem drgan. Sklada sie z dwuch elementow polaczonych guma. Jak by guma puscila to teoretycznie moglo by obcierac o obudowe i powodowac jakies tam dzwieki. Moze dolot byc gdzies nieszczelny, i to akurat nasunelo mi sie na mysl jesli chodzi o lewa strone i zdjety pasek osprzetu. Wiec maca w gore i trzeba tam troszke pomacac
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych