XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 06:14, 05.08.2020
Czyli albo szukać modułu z tymi samymi numerami albo teraz te czujniki wymienić na te pochodzące z tego auta co moduł?
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#47
Napisano 07:17, 05.08.2020
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#48
Napisano 07:29, 05.08.2020
#49
Napisano 07:40, 05.08.2020
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#50
Napisano 11:39, 05.08.2020
#51
Napisano 11:45, 05.08.2020
Gdzie są te czujniki ?
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#52
Napisano 11:49, 05.08.2020
https://japancars.ru...&nplblk=B__1340
Sensory jak dobrze patrzę to 3/6/7
Także wychodziło by że jest ich 6, dwa z przodu i cztery z boku auta(przykład od diesla mojego!!)
Także dwa sensory poduszki przednie/dwa sensory kurtyny/dwa poduszki boczne w fotelach.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#53
Napisano 13:10, 05.08.2020
Sensorów jest 6 ,,podłużnica , fotel kierowcy i tył za fotelami ..- różnica jet sedan, kombi ...jak to naprawić mogę napisać powieść ....
#54
Napisano 13:40, 05.08.2020
Jak mam błędy prawy 1 i 2 i lewy 2 to wymienić te łącznie 3 sztuki na te pochodzące razem z modułem czy jak to radzisz zrobić?Sensorów jest 6 ,,podłużnica , fotel kierowcy i tył za fotelami ..- różnica jet sedan, kombi ...jak to naprawić mogę napisać powieść ....
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#55
Napisano 14:25, 05.08.2020
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Drugie zdjęcie nowego modulu
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#56
Napisano 20:18, 05.08.2020
#57
Napisano 21:07, 05.08.2020
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#58
Napisano 06:51, 06.08.2020
#59
Napisano 17:05, 10.12.2020
Witam,
od dłuższego czasu zmagam się z palącą kontrolka SRS. Pojawiła się podczas jazdy. Wróciłem do domu, odczytałem błędy "spinaczem" (11, 54), skasowałem je i na jakiś czas problem zniknął. Potem znowu pojawiły się te same błędy, ponownie je skasowałem i było ok. Za trzecim razem nie udało się już ich skasować, bo od razu pojawiały się ponownie. Pomyślałem, że może zwijacz jest uszkodzony. Próbowałem zdjąć kierownicę, ale tak się zapiekła, że nawet bardzo dużym ściągaczem nie chciała zejść - zaczęła się nawet wyginać. Potem zacząłem mierzyć multimetrem, czy jest przejście na ścieżkach. Było bardzo słabe, co tylko utwierdziło mnie w tym, że zwijacz jest do wymiany. Następnie zwróciłem uwagę na samą kostkę przyłączeniową, wkładaną bezpośrednio w poduszkę - wydawała się coś podejrzana. Rozebrałem ją i tam tkwił problem - kabelek bardzo słabo łączył się z konektorem. Przelutowałem to i teraz był dobry styk, o dziwo obojętnie do którego pinu w jednej kostce (tej przy samej poduszce) podłączałem multimetr do drugiej kostki tej pod kolumną kierowniczą to i tak było między nimi przejście, tak jakby oba te kabelki miały gdzieś zwarcie. Zrezygnowany, że mimo wszystko wciąż pozostaje usterka w zwijaczu, zacząłem wszystko montować z powrotem. Po złożeniu okazało się, że kontrolka sama zgasła. Cieszyłem się, że w końcu po wielodniowej walce udało mi się z tym uporać. Jak się okazało znowu tylko do czasu. Po nieco ponad miesiącu kontrolka znowu się zapaliła. Tym razem pokazuje tylko błąd 54 - błąd wewnętrzny modułu SRS/ problem z instalacją elektryczną, ładowaniem akumulatora i zbyt niskim napięciem. Nie daje się on skasować, od razu zapala się ponownie. Mogę mieć co prawda problem z ładowaniem akumulatora, bo czasami na ułamek sekundy zapali mi się kontrolka ładowania. Mam dość spory akumulator - 62 Ah 520 A, jest trzyletni, ale raczej sprawny, choć co rano przy tych temperaturach rozrusznik ma stosunkowo ciężko. Kiedyś gdy miałem słaby akumulator to zapaliła się również kontrolka ABS i wymigało błąd 61. Teraz nie pojawia się on. Poz tym nawet po naładowaniu akumulatora prostownikiem, SRS nie gaśnie. Chyba już rozwiązałem problem z samym obwodem poduszki, skoro nie zapala się błąd 11. Dziwi mnie to, że pojawił się tylko nr 54. Raczej nie uszkodziłem samego modułu SRS podczas poprzedniej naprawy i pomiarów, bo w przeciwnym razie kontrolka by cały czas się paliła, a nie dopiero pojawiła się po ponad miesiącu. Cała ta sprawa wydaje mi się bardzo dziwna. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem?
#60
Napisano 19:43, 05.05.2021
Ok, dogrzebałem się do sterownika żeby sprawdzić numer seryjny na nim.
Oto on: 77960-SEA-G816-M1
Czytałem muszę kupić sterownik z takim samym numerem ale czy musi on się zgadzać co do cyferki?
Czy może być np 77960-SEA-G817-M1?
Czy da się naprawić taki sterownik czy trzeba go koniecznie wymienić?
Witam dopadł mnie ten sam problem i mam problem że znalezieniem sterownika o takim nr jak i twój. Czy może udali ci się wstawić inny i czy nie było problemów?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, SRS, poduszki
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych