Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Kontrolka SRS

VII SRS poduszki

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
63 odpowiedzi w tym temacie

#46 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 06:14, 05.08.2020

Z tego co pamiętam na pewno rok produkcji nowego modułu był 2006 a auto z 2003r.
Czyli albo szukać modułu z tymi samymi numerami albo teraz te czujniki wymienić na te pochodzące z tego auta co moduł?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#47 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 07:17, 05.08.2020

A czy hdsem Nie da się sparowac (dopasować) czujników do modułu ? Czy muszę moduł lub czujniki wymieniać i nie ma innej rady

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#48 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 07:29, 05.08.2020

Chyba nie ma żadnej metody parowania czujników hds-em. Mniej roboty będzie z wymiana modułu. Masz może zdj tego modułu z 2006r?
  • 0

#49 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 07:40, 05.08.2020

No właśnie nie . wyciągnę to zrobię zdjęcia starego i nowego i wrzuce tu.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#50 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 11:39, 05.08.2020

Zdjęcia numerów możesz zrobić po zdjęciu zaślepek z boku i wyjęciu kolanek tuneli ogrzewania do tylu - to tak na szybko ;) ale chyba najlepiej od razu kupić już kompntaki jak ten stary.
  • 0

#51 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 11:45, 05.08.2020

Gość może mi dolozyc te czujniki od tego auta co jest komp . może tak będzie lepiej ?
Gdzie są te czujniki ?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#52 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6028 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:49, 05.08.2020

https://japancars.ru...&nplblk=B__1340

 

Sensory jak dobrze patrzę to 3/6/7

 

Także wychodziło by że jest ich 6, dwa z przodu i cztery z boku auta(przykład od diesla mojego!!) 

 

Także dwa sensory poduszki przednie/dwa sensory kurtyny/dwa poduszki boczne w fotelach.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#53 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 13:10, 05.08.2020

Sensorów jest 6 ,,podłużnica , fotel kierowcy i tył  za fotelami ..- różnica jet sedan, kombi ...jak to naprawić mogę napisać powieść ....


  • 0

#54 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 13:40, 05.08.2020

Sensorów jest 6 ,,podłużnica , fotel kierowcy i tył za fotelami ..- różnica jet sedan, kombi ...jak to naprawić mogę napisać powieść ....

Jak mam błędy prawy 1 i 2 i lewy 2 to wymienić te łącznie 3 sztuki na te pochodzące razem z modułem czy jak to radzisz zrobić?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#55 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 14:25, 05.08.2020

1 zdjęcie starego modułu co był w aucie 03d6787aaa924ca3c3388dd117d6111a.jpg

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Drugie zdjęcie nowego modulufb1baaa5c5f374478d55bccbbe51f047.jpg

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#56 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 20:18, 05.08.2020

Jak wymienisz te dwa czujniki których błędy teraz są, to pojawia się błędy od następnych czujników. I tak wymienić trzeba wszystkie 6szt. Przednie są pod podluznicami mniej więcej pod reflektorami, być może wystarczy wyjąć tylko nadkola. Przednie boczne są pod oslonami progow od środka auta, a tylne pod boczkami tylnych siedzeń. Ten nowy komp jest z polifta, sedan, benzyna, anglik 2006r/07
  • 0

#57 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:07, 05.08.2020

Które dokładnie numery muszą być takie same na module aby pasował do mojego bez wymiany czujników ?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#58 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 06:51, 06.08.2020

77960-SEA-G815-M1 być.moze również spakuje G816 oraz anglik E815. Moduł oczywiście musi być z niebitego auta, bo jakjuz raz poduszki odpala to zapisuje się stały błąd i tylko modyfikacja wewnętrznej pamięci może to usunąć.
  • 0

#59 prmas91

prmas91
  • Forumowicz
  • 178 postów
  • Skąd:Tuliszków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:05, 10.12.2020

Witam, 

od dłuższego czasu zmagam się z palącą kontrolka SRS. Pojawiła się podczas jazdy. Wróciłem do domu, odczytałem błędy "spinaczem" (11, 54), skasowałem je i na jakiś czas problem zniknął. Potem znowu pojawiły się te same błędy, ponownie je skasowałem i było ok. Za trzecim razem nie udało się już ich skasować, bo od razu pojawiały się ponownie. Pomyślałem, że może zwijacz jest uszkodzony. Próbowałem zdjąć kierownicę, ale tak się zapiekła, że nawet bardzo dużym ściągaczem nie chciała zejść - zaczęła się nawet wyginać. Potem zacząłem mierzyć multimetrem, czy jest przejście na ścieżkach. Było bardzo słabe, co tylko utwierdziło mnie w tym, że zwijacz jest do wymiany. Następnie zwróciłem uwagę na samą kostkę przyłączeniową, wkładaną bezpośrednio w poduszkę - wydawała się coś podejrzana. Rozebrałem ją i tam tkwił problem - kabelek bardzo słabo łączył się z konektorem. Przelutowałem to i teraz był dobry styk, o dziwo obojętnie do którego pinu w jednej kostce (tej przy samej poduszce) podłączałem multimetr do drugiej kostki tej pod kolumną kierowniczą to i tak było między nimi przejście, tak jakby oba te kabelki miały gdzieś zwarcie. Zrezygnowany, że mimo wszystko wciąż pozostaje usterka w zwijaczu, zacząłem wszystko montować z powrotem. Po złożeniu okazało się, że kontrolka sama zgasła. Cieszyłem się, że w końcu po wielodniowej walce udało mi się z tym uporać. Jak się okazało znowu tylko do czasu. Po nieco ponad miesiącu kontrolka znowu się zapaliła. Tym razem pokazuje tylko błąd 54 - błąd wewnętrzny modułu SRS/ problem z instalacją elektryczną, ładowaniem akumulatora i zbyt niskim napięciem. Nie daje się on skasować, od razu zapala się ponownie. Mogę mieć co prawda problem z ładowaniem akumulatora, bo czasami na ułamek sekundy zapali mi się kontrolka ładowania. Mam dość spory akumulator - 62 Ah 520 A, jest trzyletni, ale raczej sprawny, choć co rano przy tych temperaturach rozrusznik ma stosunkowo ciężko. Kiedyś gdy miałem słaby akumulator to zapaliła się również kontrolka ABS i wymigało błąd 61. Teraz nie pojawia się on. Poz tym nawet po naładowaniu akumulatora prostownikiem, SRS nie gaśnie. Chyba już rozwiązałem problem z samym obwodem poduszki, skoro nie zapala się błąd 11. Dziwi mnie to, że pojawił się tylko nr 54. Raczej nie uszkodziłem samego modułu SRS podczas poprzedniej naprawy i pomiarów, bo w przeciwnym razie kontrolka by cały czas się paliła, a nie dopiero pojawiła się po ponad miesiącu.  Cała ta sprawa wydaje mi się bardzo dziwna. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem?


  • 0

#60 Michalelk

Michalelk
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Ełk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cl
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:43, 05.05.2021

Ok, dogrzebałem się do sterownika żeby sprawdzić numer seryjny na nim.
Oto on: 77960-SEA-G816-M1
Czytałem muszę kupić sterownik z takim samym numerem ale czy musi on się zgadzać co do cyferki?
Czy może być np 77960-SEA-G817-M1?
Czy da się naprawić taki sterownik czy trzeba go koniecznie wymienić?


Witam dopadł mnie ten sam problem i mam problem że znalezieniem sterownika o takim nr jak i twój. Czy może udali ci się wstawić inny i czy nie było problemów?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, SRS, poduszki

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq