kolega nawet nie potrafi w profilu poprawnie napisać nazwy miejscowości, z której pochodzi, więc trzeba mu wybaczyć
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#17
Napisano 21:13, 12.04.2014
...dlatego nie jestem za legalizacją dopalaczy w Polsce
#18
Napisano 22:17, 29.04.2014
pany.....8.4s do 100 w 2.0 sport to mało wiarygodne (mialem wcześniej 2.0 sport)
popieram opinie że ty już jedziesz zanim GPS zrozumie że ruszyłeś. Uważam że pasażer ze stoperem i 10-15 pomiarów do 100 km/h (licznikowych) da ci większe pojęcie o realnym przyspieszeniu auta niż zabawkowe aplikacje.
#19
Napisano 07:46, 01.05.2014
pany.....8.4s do 100 w 2.0 sport to mało wiarygodne (mialem wcześniej 2.0 sport)
popieram opinie że ty już jedziesz zanim GPS zrozumie że ruszyłeś. Uważam że pasażer ze stoperem i 10-15 pomiarów do 100 km/h (licznikowych) da ci większe pojęcie o realnym przyspieszeniu auta niż zabawkowe aplikacje.
A kto powiedział, że ja mam serię
#20
Napisano 17:21, 03.05.2014
Cóż takiego w K20A6 uczyniłeś że tak zaczął fruwać? Podziel się może z kolegami bo jest kilka osób, które chcą modzić w tym silniku.
#21
Napisano 09:36, 04.05.2014
Cóż takiego w K20A6 uczyniłeś że tak zaczął fruwać? Podziel się może z kolegami bo jest kilka osób, które chcą modzić w tym silniku.
Chyba najprościej dla osiągnięcia takiego wyniku a nawet lepszego założyć mokry wtrysk podtlenku w dolocie, nawet na seryjnej pompie paliwa.
Użytkownik kubik edytował ten post 09:37, 04.05.2014
#23
Napisano 14:24, 08.05.2014
popieram opinie że ty już jedziesz zanim GPS zrozumie że ruszyłeś.
On tak serio z tym GPSem ? To ja mam problem przy tak prozaicznie prostej czynnosci jak bieg zeby wykryl ruch kubik interfejs kosztuje kolo 60 zl, turkle w wersji ograniczonej jest jak pamietam darmowy a ma spore mozliwosci. Duszek pod obd 2 pasuje
szarak ---> http://www.accordklu...-odsłona-druga/
#24
Napisano 18:21, 08.05.2014
mam 3 rodzaje interfejsów:
- na ELM327 w wersji obsługującej auta po 2003 roku bodajrze (nowy wsad EEPROM w wyższej wersji, starszy nie jest kompatybilny z niektórymi sterownikami) - koniecznie na RS-232 bez emulacji
- interfejs własnej roboty na układach tranzystorowych i złączem RS-232 - do kasowania błędów wystarczy
- interfejs na zwykłym układzie a'la OpelTech2 ( testowałem tylko w VAG i Oplach)
jedynym sensownym programem to obsługującym jest ScanTool z interfejsem ELM327, ale i tak przy profesjonalnym sprzęcie Bosha czy innych serwisówek trudno to nazwać urządzeniem diagnostycznym, a już na pewno nie pokaże to faktycznego przyśpieszenia. Ale za to fajnie wyglądają animacje zegarów . Biorąc pod uwagę to, że prędkościomierz bierze pomiar ze skrzyni, z powodu nawet złego ciśnienia w ogumieniu stopień błędu wyniesie co najmniej 10%.
Taki pomiar podejrzewam będzie tak samo dokładny jak pomiar aplikacją androida na przeciętnym telefonie.
Na chwilę obecna aby zbadać przyśpieszenie najdokładniejszym urządzeniem dla pomiaru prędkości i najłatwiejszym jest właśnie użycie GPS np G-tech,. Jak ktoś ma smartfona 5-letniego, gdzie GPS ma opóźnienie kilku sekund to się nie dziwcie, że wam źle liczy, to chyba logiczne, że dokładność pomiaru zależy od wydajności urządzenia przede wszystkim. Ciekawe tylko, dlaczego profesjonalne urządzenia pomiarowe np na zlotach korzystają z technologii GPS....
Ale chętnie posłucham wypowiedzi ekspertów w tej sprawie.
Użytkownik kubik edytował ten post 18:22, 08.05.2014
#25
Napisano 22:18, 08.05.2014
Widzę że trochę się zaczyna odwracanie kota ogonem bo rozmowa zaczęła się od aplikacji na androida, a teraz już schodzisz na tory profesjonalnych urządzeń pomiarowych. Trzymajmy się tematu i dalej pozostanę przy zdaniu że wtedy mozna sobie taki pomiar traktować jako "mniej więcej"
A jak to mawiają mniej więcej to umiem jeździć na nartach: mniej na nartach więcej na d**pie
#26
Napisano 10:05, 09.05.2014
Na chwilę obecna aby zbadać przyśpieszenie najdokładniejszym urządzeniem dla pomiaru prędkości i najłatwiejszym jest właśnie użycie GPS np G-tech
G-tech to nie zaden gps a akcelerometr
I tak jak kolega wyzej napisal a co ja tez juz wczesniej pisalem - temat zaczal sie od tego jaka to cudowna aplikacja jest do pomiarow osiagow na androida
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#27
Napisano 16:55, 09.05.2014
G-tech uzywa GPS i akcelerometra jak już, przynajmniej ja taki widziałem (nie wiem, czy to oryginał czy podróbka)
Zwykła apka na androida tez wykorzystuje akcelerometr i GPS wbudowany w telefon, przy dobrym parametrami telefonie myślę, że wynik może być całkiem zblizony do tego z G-techa. Oczywiście słowo "zblizony" należy interpretować względnie
Użytkownik kubik edytował ten post 16:57, 09.05.2014
#28
Napisano 08:06, 17.05.2014
mam tel S3 i elm, więc chyba daje radę. stosuje na nim Torque i jestem zadowolony. Wszystko przez fakt, że traktuję to jako gadżet, który fajnie wygląda i pokazuje zbliżone parfametry. nie spinam się co do wskazań osiągów bo i auto nie sportowe i sprzęt kosztował nie wiele. jest pomocny, ale uważam że jeśli ktoś chce dużej wiarygodności to powinien zainwestować dużą kasę na profi sprzęt.
mój ATS ---> http://www.accordklu...-jackylmr-hyde/ <---
#30
Napisano 16:10, 09.08.2014
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych