Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Problem z kolektorem PLM 4-2-1, wywala bledy

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
56 odpowiedzi w tym temacie

#16 abdul865

abdul865
  • Forumowicz
  • 197 postów
  • Skąd:Bolesławiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL-9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:00, 01.04.2014

60a4b4fdd83ed82am.jpg

panowie czy montował to ktoś u siebie? Bo chciałem to rozwiercić na większą dziurę , ale nie wiem do jakiego rozmiaru to przewiercić.....


  • 0

#17 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 12:36, 01.04.2014

nie bardzo rozumiem, co chcesz tam wiercić? Te dziury są odpowiedniej wielkości. Jeszcze się nie spotkałem, aby był z tym jakiś problem, a montowałem to zarówno u siebie, jak i u znajomych.


  • 0

#18 abdul865

abdul865
  • Forumowicz
  • 197 postów
  • Skąd:Bolesławiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL-9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:54, 01.04.2014

No żeby lepiej dochodziły spaliny myslałem... bo nie mam turbo zeby tam miało co dmuchać he he


  • 0

#19 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:57, 01.04.2014

.... ?    ... ale tam jest odpowiedni otwór na tyle żeby spaliny dochodziły w sam raz..


  • 0
                       

#20 dudson86

dudson86
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:36, 05.11.2014

Ktoś z Was może się podzielić opinią na temat kolektora firmy PLM mam taki do kupienia w dobrej cenie ale nie wiem czy warto ...
  • 0

#21 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 15:16, 05.11.2014

Warto


  • 0

#22 dudson86

dudson86
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:27, 05.11.2014

No ok spróbować można. Za header, down pipe i test pipe 360$ to jeszcze nie takie kosztowne.
  • 0

#23 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 31
Super

Napisano 15:29, 05.11.2014

pierwsze co .. emulator kątowy i z mosiądzu :) inne szkoda zakładać  


No żeby lepiej dochodziły spaliny myslałem... bo nie mam turbo zeby tam miało co dmuchać he he

 rozwiercałem jakims wiertłem za szeroko nie rob bo osłabisz materiał o ile kojarze chyba wiertło 8ka :D i to jakies utwardzane miałem bo inne sie paliły :D


  • 0

#24 dudson86

dudson86
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:37, 05.11.2014

Pewnie jeszcze by trzeba ten emulator. Jakie to koszty ?
  • 0

#25 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 16:12, 05.11.2014

20-30 zł?? I tak jak pisze Bartek kątowy mosiądz...


  • 0

#26 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 16:23, 05.11.2014

@jonny27uk i @dudson86 ,
to ze taki kolektor w eBay czy gdzie indziej ladnie wyglada nie swiadczy o tym ze bedzie lata dobrze i dlugo pracowal jak kolektor orginalny hondy.

 

honda używa zamiast pasty uszczelniajacej uszczelki pokryte grafitem.
kolektor jak sie rozgrzeje na czerwono ma bardzo = nieasmowicie duza temperature = metal sie rozszerza i wtedy "pracuje".
pasta musi byc na to bardzo odporna i kolektor dobrze zbudowany.
jak honda nie używa nigdzie pasty to nie bez powodu.

kolektory wadliwe wymienia honda bezplatnie  a040.gif w ramach gwarancji,....te z eBay nikt.  c055.gif

 

jezeli w opisach sa wymienione przyrosty mocy to sa dla mnie bajki.

...jesli to wszystko kosztem "brudnego" spalania.

 

jak by nie patrzec, kupa forsy wydana i konca nie widac bo ciagle trzeba bedzie cos poprawiac.

 

ps.: @jonny27uk napisz jaki byl koniec twoich experymentow, czy jestes / byles zadowolony z przebudowy.


  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#27 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 16:39, 05.11.2014

@jonny27uk i @dudson86 ,
to ze taki kolektor w eBay czy gdzie indziej ladnie wyglada nie swiadczy o tym ze bedzie lata dobrze i dlugo pracowal jak kolektor orginalny hondy.

 

honda używa zamiast pasty uszczelniajacej uszczelki pokryte grafitem.
kolektor jak sie rozgrzeje na czerwono ma bardzo = nieasmowicie duza temperature = metal sie rozszerza i wtedy "pracuje".
pasta musi byc na to bardzo odporna i kolektor dobrze zbudowany.
jak honda nie używa nigdzie pasty to nie bez powodu.

kolektory wadliwe wymienia honda bezplatnie  a040.gif w ramach gwarancji,....te z eBay nikt.  c055.gif

 

jezeli w opisach sa wymienione przyrosty mocy to sa dla mnie bajki.

...jesli to wszystko kosztem "brudnego" spalania.

 

jak by nie patrzec, kupa forsy wydana i konca nie widac bo ciagle trzeba bedzie cos poprawiac.

 

ps.: @jonny27uk napisz jaki byl koniec twoich experymentow, czy jestes / byles zadowolony z przebudowy.

nie no, odpuść sobie malkontencie, tutaj też uskuteczniasz że wszystko co fabryczne to jest święte i najlepsze?? 


  • 0

#28 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 16:58, 05.11.2014

kolego @slav2006, chyba przesadzasz!

 

bo nie ja tylko ty jestes malkontentem.

polecasz byle co, co jest nie sprawdzone, ze niby "warto"..bo (?)

kopiujesz moje texty bez potrzeby.

 

lepiej sie zastanow co piszesz, bo jak BY nie bylo jezdzisz honda......dla czego? (ze taki producent zly?)

i obejrzyj klopoty kolegow po wymianie....konieczne przerobki, wydatki itp.

 

pisz po prostu do tematu...fakty.

pozdro


Użytkownik Kardynal edytował ten post 17:01, 05.11.2014

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#29 kszaczu

kszaczu
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Tomaszow Maz.
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:229
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:17, 05.11.2014

Jezdze od roku nic sie nie dzieje, owieniety bandazem, dal odczuwalny przyrost mocy :) emulator katawy potrzebny obowiazkowo
  • 0

Niebieski   :smerf:  Modulo voltage + Mugen  :arrow: http://www.accordklu...-nowe-gażdżety/

 


#30 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 18:35, 05.11.2014

jak ktos jest chory to potrzebuje bandaze...jasne (przebudowa!  )

 

jak ktos poprawia mistrza swiata z pewnego okresu to komu zaufac?

 

na pewno nie tobie!


Użytkownik Kardynal edytował ten post 18:36, 05.11.2014

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq