Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

wibracje auta i kierownicy podczas jazdy

VII wibracja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
167 odpowiedzi w tym temacie

#16 tucha139

tucha139
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:swiecie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:SPORT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:40, 30.04.2014

jak juz kiedys wspominalem mam drgania podczas jazdy i przy rozpedzaniu na drugim biegu . po wymianie polosi z przegubami i lozyskiem podpory nadal jest luz miedzy przegubem wewnetrznym i podpora podaje filmy czy tak moze skakac przegub?

 

 

 

 


  • 0

#17 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 09:07, 01.05.2014

Wymieniałeś półosie na używane ? Czy wszystkie przeguby masz nowe ?


  • 0

#18 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:17, 01.05.2014

Wydaje mi się ,że chodzą w miarę w osi ,bardziej skacze sama guma(manszeta) .Tym bardziej ,że chodzą w nienaturalnej pozycji ,bo koła wiszą.


  • 0
                       

#19 tucha139

tucha139
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:swiecie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:SPORT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:49, 01.05.2014

to sa nowe zamienniki 


na drugim biegu mam telepanie przy rozpedzaniu wszyscy pisza ze to przeguby wewnetrzne


  • 0

#20 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 13:25, 01.05.2014

Jeżeli masz nowe zamienniki z obu stron, nowe łożysko podpory to zostaje tylko łączenie przegubu wewnętrznego z wałkiem podpory.
- wyrobiony wieloklin przez co przegub jest luźny ( zdjęcia wysłałem na PW )
- pierścień na wałku podpory jest wyrobiony i przegub spada z wałka przez co przegub rusza się we wszystkie strony a powinien pracować w poziomie.
- źle wyważona półoś ( możesz wysłać do motomax aby wyważyć i zregenerować )
- uszkodzony tłumik drgań na półosi ( taka guma z ciężarkiem w środku )

Jestem ciekaw jak u Ciebie wygląda wieloklin na podporze i jakiej firmy masz te zamienniki.


  • 0

#21 tucha139

tucha139
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:swiecie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:SPORT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:32, 01.05.2014

mi juz brak pomyslow najchetniej dal bym auto do specjalisty zeby mi to zrobil i tyle bo juz rece opadaja  :dobani:  :depresja:


  • 0

#22 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:04, 11.05.2014

Nie wiem gdzie mieszkasz ale ktoś był w serwisie OSA pod Warszawa polecanym na tym forum i poradzili sobie z tym. Wymienili chyba przegub wewnetrzny na oryginał z ASO.

Powiem Ci ze zamienniki przegubow wewnętrznych lub ich regeneracja to o dup... potluc. Wiem z doświadczenia. Dobre używki lub nowe z ASO pomogą. Regenerację w MotoMax sobie odpuść. Mi po regeneracji u nich dalej wibrowalo. Używki w dobrym stanie rozwiązały problem.
  • 0

#23 tucha139

tucha139
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:swiecie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:SPORT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:59, 12.05.2014

tez tak mysle ze jak pojade do pl to odwiedze ose dzieki za info


  • 0

#24 siara_nh

siara_nh
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:37, 22.05.2014

jak Ci się kolego uda dojść do ładu to daj znać co było przyczyną, ja już wymieniełem 6 różnych półosi - z prawej strony , bo tamta półośka mi się rozleciała , (kompletnych z przegubami  i podporą) oczywiście używane - nic to nie dało - wymieniłem przegub na nowy zamiennik z prawej strony tez to nic nie dało - brakuje mi już pomysłów - lewa strona to nie pwinna być bo przed awarią prawej półośki nic mi się nie działo - zastanawiam czy to jeszcze moze być coś ze skrzynią


  • 0

#25 tucha139

tucha139
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:swiecie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:SPORT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:53, 22.05.2014

tez sie glowie co to moze byc ale za 5 tygodni jade do pl i dzwonie do osy i tam sie kieruje bo juz brak slow


  • 0

#26 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 17:26, 22.05.2014

a ja powiem coś od siebie.. mam już wszystko co potrzeba do wymiany łożyska w podporze... i jestem na 99% pewny że wyjebane łożysko powoduje wibracje


  • 0

#27 tucha139

tucha139
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:swiecie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:SPORT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:34, 23.05.2014

Wymienilem lozysko i nic niedalo i po wymianie jak zamontowalem podpore z oska do imadla to nsdal byl luz na osce a mam tez luz na wrezach łączących przegub z podpora bo jak zlapie to pracuje gora dol
  • 0

#28 koski

koski
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:238
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:10, 12.06.2014

Podepnę się pod temat:

Miałem u siebie wibracje przy przyspieszaniu ok. 40 km/h i 80-110km/h (tutaj  duże). Mechanik rozebrał półośki i powiedział że na prawym wewn. przegubie jest duży wżer. Widziałem , zgadza się. Założył nowy przegub pr. wewn firmy FEBEST. WMocne wibracje w granicach 80-110 km/h ustały, natomiast przy 40 km/h są nadal. O co chodzi? Koła śą dolekkiego wyważenia bo troche drżą na luzie ale to co innego, samochodem lekko ściąga na lewo i słychać stukanie przy hamowaniu ostrzejszym.

 

Prośba o radę do Was.

 

Pozdrawiam


  • 0

Usunięto !! Niezgodne z regulaminem !!

Mój BYŁY ACCORD   http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110


#29 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:52, 12.06.2014

a ja powiem coś od siebie.. mam już wszystko co potrzeba do wymiany łożyska w podporze... i jestem na 99% pewny że wy*cenzura*e łożysko powoduje wibracje

 ...i jak  ? był Happy End ?


Podepnę się pod temat:

Miałem u siebie wibracje przy przyspieszaniu ok. 40 km/h i 80-110km/h (tutaj  duże). Mechanik rozebrał półośki i powiedział że na prawym wewn. przegubie jest duży wżer. Widziałem , zgadza się. Założył nowy przegub pr. wewn firmy FEBEST. WMocne wibracje w granicach 80-110 km/h ustały, natomiast przy 40 km/h są nadal. O co chodzi? Koła śą dolekkiego wyważenia bo troche drżą na luzie ale to co innego, samochodem lekko ściąga na lewo i słychać stukanie przy hamowaniu ostrzejszym.

 

Prośba o radę do Was.

 

Pozdrawiam

Druga strona ? może zbieg okoliczności  ,że dwa się wysypały w podobnym czasie ?


  • 0
                       

#30 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 22:59, 12.06.2014

nie musialem zmieniać. moje jest idealne
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, wibracja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq