WItam ,jak w temacie . Stoje przed wyborem silnika .
Accord w wersji sedan - executive lub tez type - S .
Accord w dieslu ? czy accord 2.4 w gazie ?
Samochód będzie wykorzystywany jako firmowy oraz prywatny .
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 16:17, 19.03.2014
WItam ,jak w temacie . Stoje przed wyborem silnika .
Accord w wersji sedan - executive lub tez type - S .
Accord w dieslu ? czy accord 2.4 w gazie ?
Samochód będzie wykorzystywany jako firmowy oraz prywatny .
Napisano 16:57, 19.03.2014
Jak lubisz piłować biegami podczas wyprzedzania to 2.4 jak lubisz dobra elastyczność to diesel Acco 2.4 bardzo dobra jednostka do sprawnego przemieszcania jednak paliwożerna w mieście, spory zapas mocy niemniej jak mówiłem trzeba dość wysoko kręcić by tą mocą sie cieszyć Na codzien do "posuwania sie "po drodze ma tez spora elastyczność wiec dosc szybko mozna przelacac biegi na wyzsze bez zbednego krecenia.
Diesel wiecej komponentow do popsucia niemiej po Chipie zapewne niwiele jesli wogole odstaje od 2.4 jesli nie zbieg okoliczności i mialbym kupować Accord z przekonania to po doswiadczeniach jazdy dieslem bralbym wlasnie turbognojka niemniej mam co mam ladnie to jezdzi niemiej zeby to po kieszeni nie szarpalo inwestycja LPG konieczna w innym przypadku w miesie typu Warszawa szykuj sie na 13 litrow spalania...
Napisano 17:15, 19.03.2014
Rodzicie mają diesla Pięknie sie jezdzi :P Mam teraz 1.8 6 generacje ii chce coś mocniejszego na autko miałbym 35 tyś.
Napisano 17:56, 20.03.2014
Każdy kupuje to co uważa ,że bardziej mu leży.
Ja osobiście i tak wziąłbym 2.4 .pewniejsza jednostka niż diesel
Jak mało mocy to za stosownie nieduże pieniądze reflash......a jak jeszcze trochę poprawić elastyczność to kolektor .
Użytkownik Wlodar edytował ten post 17:47, 21.03.2014
Napisano 07:45, 21.03.2014
Każdy kupuje to co uważa ,że bardziej mu leży.
Ja osobiście i tak wziąłbym 2.4 .pewniejsza jednostka niż diesel
Jak mało mocy to za stosownie nieduże pieniądze reflash......a jak jeszcze poprawić elastyczność to kolektor .
co kto lubi jazda benzą duza frajda co raz to bardziej poodba mi sie te 2.4 niemniej koszt wyspawania kolektora jaki orientacyjnie jest ? co by te niuty polepszyc ?
Napisano 08:18, 21.03.2014
Wszystko jest na forum. Poszukaj.
Napisano 11:26, 21.03.2014
Napisano 12:39, 21.03.2014
Patrząc na to, że ciężko kupić dobre 2.4 brałbym diesla, choć za nimi nie przepadam. Ale dochodzi możliwość chipowania itp i zaczyna się robić nawet fajnie.
Napisano 21:07, 21.03.2014
Silnik 2.4:
+ nie do zajechania
+ bezawaryjny
+ zawsze można zwiększyć moc (reflash, kolektor, dolot, wydech itd.)
+ brak EGR (czyli nie syfi silnika jak w 2.0)
- pali ciut sporo (no ale accord swoje waży)
Silnik 2.2:
+ oszczędność w jeździe
+ możliwość szybko i tanio podniesienia mocy (program, większy intercooler itd.)
- awaryjny troszkę (pękający kolektor wydechowy, pękające łańcuchy rozrządu - było sporo przypadków, ślizgające sie sprzęgło)
Podsumowując albo będziesz jeździł bezawaryjnie ale płacił więcej na wahę i za każdym razem ciesząc sie mocą albo będziesz jeździł tanio ale z lekką obawą że może coś sie posypać (chyba że po kupnie wymienisz łańcuch i obejrzysz dokładnie kolektor + sprawdzisz sprzegło pożądnie lub wymienisz je odrazu)
Napisano 09:28, 10.04.2014
a tam możliwe że tak jest jak kolega pisze ale bez przesady nie jest tak źle z tymi 2,2 sam posiadam i sobie chwalę.... przesiadłem się z a6 2,4 165KM i powiem tylko tyle że zbiera się o niebo lepiej.Moja opinia jest taka że albo turbo benzynka albo turbo diesel chyba że cię stać na kosztowne i mało efektywne zabiegi w wolnossącej benzynce lub chcesz poprostu auto w którym nic nie będziesz "dłubał".2,2 daje tak jak tutaj piszą możliwość chipa co jak niektórzy z tego forum piszą osiągnięcie 200KM i 400Nm jest błachostką przy tym silniku obawa przypada wtedy na to że sprzęgło zacznie się ślizgać a do całego efektu należało by wrzucić większy "intercoolerek" co wydaje mi się stosunkowo tanimi zabiegami w przełożeniu na efekty.Nie kieruj się tym co piszę najlepiej było by gdybyś przejechał się jednym i drugim i sam zdecydował co bardziej kręci Ciebie osobiście 2,4 czy 2,2 każdy kto tutaj będzie pisał w jedną czy drugą stronę przychylniej będzie poprostu wyrażał swoje zdanie które u każdego możę być inne a jedna i druga jednostka moim zdaniem jest godna polecenia .Na koniec napiszę że pewnie i tak zdecyduje za Ciebie los czyli kupisz ten który będzie bardziej zadbany, oby to nie było 2,0 bo ja uważam że to "dziadkowóz" ....Powodzenia
Napisano 10:55, 19.04.2015
Napisano 11:05, 19.04.2015
Diesle VIII gen roznia sie od VIIgen:
-silnik przekrecony o 180' tj. w VIIIgen turbo jest od strony zderzaka
-w VIIIgen wszystkie diesle maja dpf
-VIIIgen wtrysk jest piezoelektryczny a w VII elektromagnetyczny
-VIIIgen ma 10KM i 10Nm wiecej niz VII
Co do benzyny w VIIIgen. 2,0 i glowica z jednym walkiem w VII gen dwa walki. Silniki w VIIIgen. maja troche lagodniej poprawdzona moc i moment i daje wrazenie wolniejszych niz VIIgen. Ogolnie benzyny w hondach sa bezawaryjne i nie ma co sie bac czy to VII czy VIIIgen
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
Napisano 11:08, 19.04.2015
Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/
Napisano 17:06, 19.04.2015
Napisano 17:15, 19.04.2015
a z fobii do diesla chyba nigdy się nie wylecze
to tak samo jak ja z fobii do LPG
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych