Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Spalanie ;(


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
20 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:11, 26.08.2009

moim zdaniem przyspieszenie ma świetne, VTEC sie załacza w pore, wszystko pracuje rowno.Moze zawor ERG jest przytkanymyslicie ze podpiecie pod komputer cos pomoze :?: :roll:

#17 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:26, 26.08.2009

Jeśli nie wyświetla się żaden błąd to zwykłe podpięcie pod kompa nic nie wykaże.
W Hondzie jest samodiagnostyka, można samemu zdiagnozować usterkę, jeśli ECU
ją wykryje.

Wymieniałeś filtr powietrza?

Może pracuje ciągle na ssaniu?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:18, 27.08.2009

Nie filtra powietrza nie wymieniałem, ale obroty spadaja jak silnik sie zagrzeje.A check gasnie po zapaleniu samochodu takze wszystko jest ok :->
A gdzie dokładnie szukac tego zaworu ERG czy lepiej jechac na stacje diagnostyczna :?:
Z gory dzieki za pomoc :-)

#19 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:11, 27.08.2009

Zawór EGR jest (jak stoisz przodem do samochodu) za pokrywą zaworów po lewej stronie. Taki element o kształcie walcowatym z 7cm średnicy i podpięta jest tam kostka elektryczna (chyba 5 pinów w dwóch rzędach). Przykręcony jest nakrętkami (2 szt.) pod klucz nasadka nr 12. Ale uważaj jak będziesz odkręcał, łatwo zgubić odkręcaną nakrętkę. potem wysuwasz do góry ze szpilek i już jest Twój. Będą tam dwa różne otwory (wlot-wylot) i jedyne co możesz zrobić to przeczyścić te kanały, bo chyba ten element jest nierozbieralny (są co prawda śrubki ale mnie nie udało się tego rozebrać dalej). Przy przyłapywaniu nakrętek pomocna może okazać się izolacja bo dostępu dla dłoni nie ma i najlepiej nakrętkę do nasadki przyłapać. Miłego dłubania. pozdro :ok
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#20 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:12, 27.08.2009

Zawór EGR znajduję się w tym temacie.

klik

A oglądałeś chociaż filtr powietrza?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#21 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:00, 28.08.2009

jarecki7 coś za bardzo uparł się na ten EGR, a to raczej nie ten kierunek. trzeba koniecznie sprawdzić sondę lambda i jej parametry pracy. takie moje zdanie.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0





IPB Skin By Virteq