Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Spalanie ;(


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:53, 18.08.2009

Witam wszystkich HONDZIARZY mam pytanie bo moja Hania wydaje mi sie ze za duzo pali jakies 17-18 litrow przy sredniej jezdzie mi sie wydaje ze za duzo nie wiem czemu ?? POMOZECIE ??

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:59, 18.08.2009

sonda lambda pewnie padła

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:04, 18.08.2009

to tez moze byc przyczyna wiekszego spalania ??

#4 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:09, 18.08.2009

główna przyczyna nawet

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#5 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:33, 18.08.2009

tylko z tego co wiem to koledze się check nie pali, przy padniętej sondzie chyba powinien nie?

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:40, 18.08.2009

tez mi sie tak kolego wydaje, ja mysle ze to bedzie przyczyna zlego ustawienia wtryskow.

#7 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:48, 18.08.2009

A jak można źle ustawić wtryski?
Wtryski podają za dużo paliwo bo mogą od sondy lambda dostawać informację o złym stanie spalin. Silnik jest zalewany paliwem bo z czujników dostaje błędną informację. To nie gaznik!!
Może jeszcze być wina katalizatora ( zapchany), brudnego filtra powietrza.
Nie zawsze uszkodzona sonda lambda powoduje zapalenie check.

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:59, 18.08.2009

Moze wtryski sa ustawione na wiekszy pobor paliwa a nic wiele mocy nie zyskuje silnik a czek gasnie sprawdze jeszcze filter i katalizator mam nadzieje ze gdzies przyczyna tkwi ;]

#9 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 15:47, 18.08.2009

jarecki7, trochę mało informacji nam podałeś, może katalizator przytkany i zwróć uwagę czy jest "zmulenie" podczas przyspieszania lub może jest czuć szarpnięcie również przy przyspieszaniu ??
A może wina sondy i zwróć uwagę czy nie falują obroty na zimnym silniku i jakie są na ciepłym ??

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#10 jacys

jacys
  • Forumowicz
  • 311 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:37, 18.08.2009

Miałem walniętą sondę lambda i obiawiało się to spadkiem obrotów prawie do zera na biegu jałowym utratą mocy w trakcie normalnej jazdy (ani przyspieszanie ani zwalnianie), więc jeżeli żaden z tych obiawów nie występuje oraz check engine się nie świeci obstawiał bym tajemniczy zawór EGR (tajemniczy ponieważ o posiadaniu takowego urządzenia dowiedziałem się na tym forum) jest to zawór regulujący przepływ spalin, może również to być przepływomierz, zawór regulujący ilość powietrza dostarczanego do silnika.

Pozdrawiam...

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:45, 18.08.2009

Silnik pracuje OK jak jest zimny i zagrzany podczas przyspieszania tez nie ma zadnego problemu wszystko jest ok planuje podpiecie pod kaputer moze to cos wykaze

#12 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:50, 25.08.2009

Witam.
Slyszałem o takim przypadku i niestety okazało się , że VTEC zawiesił się w pozycji na którą przechodzi powyżej 4 tys. obrotów. diagnostyka tego nie wykazywala. Pozdrawiam i życze sukcesu z problemem
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:59, 25.08.2009

Witam.
Slyszałem o takim przypadku i niestety okazało się , że VTEC zawiesił się w pozycji na którą przechodzi powyżej 4 tys. obrotów. diagnostyka tego nie wykazywala. Pozdrawiam i życze sukcesu z problemem



Rozumiem ale silnik trzyma zawsze dobre obory, przed i po zagrzaniu sie :roll:
Ale nie rozumiem, to jak sie zawiesil to tez tzymal wolne obroty czy nie :?:

#14 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:19, 25.08.2009

jarecki7, a czujesz że vtec się normalnie załącza? Bo jeśli tak to oznacza
to że pracuje poprawnie.

Ja nigdy nie słyszałem żeby VTEC się zawiesił.

Może sonda nie padła, a tylko źle funkcjonuje i diagnostyka tego nie wykrywa.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#15 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:20, 25.08.2009

Jeżeli jest załączony VTEC to zawory pracują na większym otwarciu i dłuższych czasach. Jest to nieekononomiczne ale praca raczej będzie równa. Poza tym za obroty odpowiada elektronika która dopasowuje je do sytuacji tzn obciążenia, temp itp i podaje odpowiednie dawki paliwa

[ Dodano: 2009-08-25, 22:22 ]

jarecki7, a czujesz że vtec się normalnie załącza? Bo jeśli tak to oznacza
to że pracuje poprawnie.

Ja nigdy nie słyszałem żeby VTEC się zawiesił.

Może sonda nie padła, a tylko źle funkcjonuje i diagnostyka tego nie wykrywa.


dobra sugestia, czy czujesz "kopa" przy ok 4 tys obrtów??
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>




IPB Skin By Virteq