Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Jak podlaczyc tube basowa pod VII gena(premium sound system)


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
94 odpowiedzi w tym temacie

#31 dongibbon

dongibbon
  • Forumowicz
  • 54 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:57, 21.02.2010

heh karkołomne, alez prosze cie....
do mojego blaupunkta Gtb MKII i tak potrzebuje wzmaka ktory jest w zestawie zeby ruszylo, mi tylko chodzi o ogolne pojecie czy tanim szybkim kosztem bedzie to dzialac odpowiednio, nie jestem audiofilem, szukam szybkiego rozwiazania bez rozkrecania jak w przypadku xcarlinka

#32 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:37, 21.02.2010

jesli masz taki konwerter albo bedziesz w posiadaniu mozesz wpiac sie w tylne glosniki na polce kable wyprowadzisz w bagazniku nic nie musisz rozbierac bo kable do glosnikow sa na wierzchu wystarczy przeciac i sie wpiac tylko nie pomyl + i - (minus zawsze z czarnym paskiem) slyszalem ze takie konwertery opuzniaja troche sygnal , osobiscie wydaje mi sie ze az tak duzo roboty nie masz z rozbieraniem centralnej konsoli a warto troche powalczyc o czysty liniowy sygnal :mrgreen: mialem to robic u siebie ale i pogoda zawiodla (snieg w uk) a i zajety ratowaniem ludzkich istnien bylem mam nadzieje ze za tydzien zadzialalm . pozdro i pisz co dzialasz

#33 dongibbon

dongibbon
  • Forumowicz
  • 54 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:29, 21.02.2010

no dokladnie tez nie mam warunkow,u noos tez leje, bo my tuż obok was :mrgreen:
bede w pl za tydzien dokladnie, jest garaz, jest sucho i czas wiec sie zajme, ale tutaj w Maples uk jest takie cuś dostepne od reki, stad zapytanie czy tak "na krotko" da rade :mrgreen:

#34 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:09, 22.02.2010

a jakiego masz wzmachola?!?!?!?! nie masz przypadkiem wejscia pod tytulem "speaker level input" tam mozesz podpiac sygnal nie przekraczajacy 40watt w rms-ie a tyle na kanal na pewno hondowski wzmachol od pss nie ma podpinasz na takiej samej zasadzie jak ten konwerter pozdro

#35 dongibbon

dongibbon
  • Forumowicz
  • 54 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:27, 22.02.2010

no nie mam niestety :-/
trzeba namierzyc koniecznie gdzie sie wpiac w te koche i ktora

#36 calzone

calzone
  • Forumowicz
  • 388 postów
Reputacja: 36
Super

Napisano 21:05, 20.07.2010

Opis kostki w PSS

Obrazek

i po mojemu to bedzie tak. Podpinasz wzmak 2-kanalowy i mostkujesz w nim wyjscie (glosnik), remote bierzesz z A1.
Nie sa potrzebne zadne konwertery na niski poziom, bo w pss sa to wyjscia na wzmacniacz.

Pierwsza sprawa: Mam problem z "remote" wziętym z A1 - otóż napięcie pojawia się tam po przekręceniu stacyjki w pierwsze położenie (ACC) niezależnie od tego, czy radio jest załączone, czy nie. Skutek jest taki, że wzmak pracuje i pobiera prąd nawet jak radio jest wyłączone. Skąd wziąć prawdziwe remote, gdzie napięcie pojawi się dopiero po włączeniu radia?

Druga sprawa: to przeboje z masą sygnału niskiego poziomu. Piny A15/A16 połączone z ekranem dobrego kabla sygnałowego i podpięte pod masę wzmacniacza w bagażniku skutkują nieprzyjemnym bzyczeniem w tylnych głośnikach. Z kolei odseparowanie masy przed wzmacniaczem daje nieprzyjemne buczenie w subie. Próbowałem jeszcze kilku innych kombinacji, np. podłączenie masy sygnału do czarnego (masowego) kabelka w kostce, ale też nie wyeliminowało to zakłóceń. Dopiero metodą prób i błędów udało mi się uzyskać najczystszy sygnał łącząc masę kabla sygnałowego z blachą, do której przymocowany jest wzmacniacz PSS :-) Sądzę, że wszystkie te przeboje wiążą się z problemem powstającej pętli masy, kiedy podłącza się do masy w różnych punktach karoserii samochodu zamiast prowadzenia niezależnego minusowego kabla prosto z akumulatora.

#37 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3,396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:22, 20.07.2010

A to dziwne to pierwsze, skoro zasilanie, nawet opisane jako ACC to A2.
Ja mam mase wzmacniacza podpieta w bagazniku, z aku tylko zasilanie, nic nie buczy i nie pierdzi.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#38 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7,399 postów
Reputacja: 43
Super

Napisano 21:36, 20.07.2010

calzone być może słaba masa - benzynowy silnik i są zakłócenia. Mikołaj Ty masz diesla

#39 calzone

calzone
  • Forumowicz
  • 388 postów
Reputacja: 36
Super

Napisano 22:16, 20.07.2010

A to dziwne to pierwsze, skoro zasilanie, nawet opisane jako ACC to A2.
Ja mam mase wzmacniacza podpieta w bagazniku, z aku tylko zasilanie, nic nie buczy i nie pierdzi.

U mnie teraz już też nie buczy i nie pierdzi, chyba że dam wzmaka na full, wyłączę filtr dolnoprzepustowy i przyłożę ucho do suba - wtedy coś tam słychać. Ale normalnie to nie ;-)

A jesteś pewien, że przy przy załączonej stacyjce ale wyłączonym radiu twój wzmacniacz nie jest pod napięciem? Pewnie jakaś dioda na wzmaku to wskaże.

#40 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3,396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:38, 20.07.2010

Nic nie pisalem o remote. U mnie jest podpiety "gdzies", sam go nie podpinalem, ale dziala tak jak teraz u Ciebie, pod ACC.
Bede zmienial radio to pod nie sie podepnie.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#41 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 12:40, 27.07.2010

Mam problem z "remote" wziętym z A1

Kurcze. Mialem sie na dniach brac z moj wzmacniacz wreszcie a tu taki zonk. Niezbyt to fajna sprawa.
Podejrzewam, ze prawdziwy remote jest zaszyty w konsoli. Moze nie byc nawet kabelkiem a obwodem drukowanym :-(
Czyli zwyczajnie niedostepny.

#42 grzes8282

grzes8282
  • Forumowicz
  • 132 postów
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 17:29, 27.07.2010

A czemu nie podłączacie się z

"remote"

pod orginalnego wzmaka?? Nie wiem jak calzone ale BALCER to powinien takowy posiadać.
Japan rules.

#43 calzone

calzone
  • Forumowicz
  • 388 postów
Reputacja: 36
Super

Napisano 17:40, 27.07.2010

Jak się nie podłączam, skoro się podłączam. Właśnie o to chodzi, że A1 czyli pin opisany jako remote dla oryginalnego wzmaka PSS dostaje napięcie nie po włączeniu radia, lecz po włączeniu ACC. Przynajmniej tak jest u mnie - może mam coś zwalone ;-) No chyba że schematy pinów z VII przed liftem są inne niż po lifcie, ale nie sądzę, chwilę poświęciłem na sprawdzenie kostek miernikiem i żaden pin nie jest prawdziwym remote w tym sensie, by pojawiało się na nim napięcie dopiero po włączeniu radia.

EDIT: coś skojarzyłem: mam fabryczny układ bluetooth hands-free, i działa on niezależnie od radia. Wykorzystuje głośniki samochodu, więc pewnie korzysta z wzmacniacza. Być może dlatego wzmacniacz jest cały czas pod napięciem(?) Ale to tylko teoryjka, choć jeśli ktoś bez bluetootha sprawdzi i stwierdzi, że A1 uzbraja mu się dopiero po załączeniu radia, to być może o to chodzi.

#44 grzes8282

grzes8282
  • Forumowicz
  • 132 postów
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 19:10, 27.07.2010

A rzuć okiem na B7 przy wzmaku, jeśli nie to musi być sterowanu masą np A10 przy wzmaqku lub A11 przy radiu(wystarczy podpiąć się z przekaźnikiem i gra)

Dołączona grafika

Pozdro.
Japan rules.

#45 calzone

calzone
  • Forumowicz
  • 388 postów
Reputacja: 36
Super

Napisano 19:16, 27.07.2010

A1=B7, jeden jest w kostce z radia, a drugi w kostce ze wzmaka, łączy je żółtozielony kabel. Tak wynika ze schematu z ESM. O jakim sterowaniu masą mówisz? :shock:

Dołączona grafika




IPB Skin By Virteq