przy zmianie biegów z 1 na 2 bieg na wysokich obrotach ok. 5-6 tys.
To ostro go ciśniesz
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 22:47, 28.05.2014
przy zmianie biegów z 1 na 2 bieg na wysokich obrotach ok. 5-6 tys.
To ostro go ciśniesz
Napisano 09:09, 29.05.2014
To ostro go ciśniesz
Sporadycznie ale czasem się zdarzy Ten co nigdy tak nie pocisnął niech pierwszy rzuci kamień ...
Napisano 06:02, 30.05.2014
od 6 tys się dopiero zaczyna jazda:)
No Red Line no Fun
Napisano 22:32, 30.07.2014
na waszym miejscu przyjrzałbym się słynnemu przemiennikowi mechaniczno-elektrycznemu . To do czego idzie linka pedału gazu i co przemienia ruch linki na napięcie elektryczne które steruje przepustnicą ....mam to samo że szarpie co jakiś czas dodatkowo jakiś czas temu pojawiły sie błędy z tym związane, które udało sie skasować niemniej szarpanie dalej sie pojawia ..
Potwierdzam że tu może być problem, tez tak miałem, przy zmianie biegów podczas jazdy potrafił się bujać przód-tył. Też mnie tym straszyli ale się wymigałem z tego. Proponuję najpierw wyczyścic dobrze (przemyć) przepustnicę, często pomaga. Może jeszcze adaptacja przepustnicy pomoże (dotyczy tylko 2.4). U mnie sprawa ucichła po tunningu, wymiana przepustnicy na większą , nowy cai i kolektor dolotowy. Ale to co poleciłem ma szanse pomóc.
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
Napisano 09:50, 26.09.2014
Niedawno miałem okazję przetestować nowo zakupionego ATS'a VII w warszawskich korkach. Niestety wystąpiły bardzo podobne, a mianowicie takie same objawy jak u poprzedników, że samochód płynnie rusza się z miejsca, bez żadnych problemów kręci do 7800rpm, czyli do odcinki, biegi wchodzą jak po maśle, lecz w momencie załączonego 1 biegu i puszczaniu nogi ze sprzęgła zdarzy mu się mocno szarpnąć kiedy z 20km/h schodzi do 10km/h (pedał gazu na luzie, nieruszany). Tak samo jest w okolicy prędkości na liczniku wynoszącej 50km/h, kiedy schodzi niżej to szarpnie jakby załączał się jakiś hamulec.. Żeby tego unikać muszę częściej wciskać sprzęgło i następnie puszczać je dodając gazu, co jest dla mnie męczące i jeszcze dla samego sprzęgła kiepskim rozwiązaniem, gdyż zużywa się bardziej (jazda z wciśniętym sprzęgłem). Ogólnie auto jest po reflashu, ma bardzo czujną reakcję na gaz, sprzęgło nie takie stare jeszcze, wymieniane przy 80kkm, a obecnie jest 110kkm. Domniemam, że sterowane jest hydraulicznie? Ma jeszcze dolot CAI Injen'a, kolektor customowy z zakupu grupowego. Pytanie do Was jest takie, czy w ogóle reflash miałby wpływ na takie "telepanie"? Chodzi mi o elektroniczne sterowanie wtryskami, że przy schodzeniu na mniejsze prędkości na załączonym biegu ale luźnym pedale gazu robią się gwałtowne odcinki dopływu paliwa, czy coś w tym stylu? Dokładnie nie znam się na ogólnej budowie Accord'a, dopiero drugi tydzień go mam.. Podczas przeglądu przedzakupowego w ASO nie wykazał żadnych błędów, checków, nic. Co mogę w pierwszej kolejności zrobić, żeby bardziej jasno określić Wam ten błąd i wyszukać rozwiązania jego?
Użytkownik Zaldier edytował ten post 09:50, 26.09.2014
Napisano 21:51, 17.10.2014
Odświeżę temat. Mam pytanie. W moim accordzie (2.0 03r.) wystepuje mocne szarpniecie (zadławienie) przy dynamicznym zapieciu 2 biegu. Gdy zmieniam na 2 delikatnie ,powoli puszczajac sprzęgło to jest ok., natomiast przy normalnym - dynamicznym przyśpieszeniu i wrzceniu dwójki następuje pojedyncze szarpnięcie, przydławienie. Podpowiedźcie co moze byc przyczyną , czy to kwestia sprzęgła (docisku). Podpowiem, że auto ma 100 tys. przebiegu ,sprzęgło pracuje lekko, i z jedynki rusza płynnie bez szarpnięć.
Napisano 01:03, 18.10.2014
Zawsze przy przejściu z 1 na 2 jest mocniejsze szarpnięcie z powodu dużej różnicy w przełożeniu. Pytanie czy u Ciebie jest to na normalnym poziomie czy może jakieś ekstremum występuje.
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
Napisano 08:05, 18.10.2014
Napisano 13:57, 18.10.2014
Odświeżę temat. Mam pytanie. W moim accordzie (2.0 03r.) wystepuje mocne szarpniecie (zadławienie) przy dynamicznym zapieciu 2 biegu. Gdy zmieniam na 2 delikatnie ,powoli puszczajac sprzęgło to jest ok., natomiast przy normalnym - dynamicznym przyśpieszeniu i wrzceniu dwójki następuje pojedyncze szarpnięcie, przydławienie. Podpowiedźcie co moze byc przyczyną , czy to kwestia sprzęgła (docisku). Podpowiem, że auto ma 100 tys. przebiegu ,sprzęgło pracuje lekko, i z jedynki rusza płynnie bez szarpnięć.
Mam dokładnie to samo. Dodatkowo mam tak, że gdy auto bez dotykania gazu toczy się na 1 biegu jedzie płynnie, a gdy dam troszkę gazu dosłownie delikatne dotknięcie to zaczyna szarpać. Gdy wciskam mocniej jest ok.
Gdzieś przeczytałem, że może się poprawić po regulacji zaworów... u mnie w sumie już czas się na to zbliża.
Użytkownik MrIha edytował ten post 08:00, 19.10.2014
Napisano 14:04, 19.10.2014
Ma jeszcze ktoś jakąś koncepcję?
Napisano 20:43, 19.10.2014
Napisano 09:31, 20.10.2014
Chyba raczej to nie to, gdyz dzieje sie tak jak jeżdźą nim także inni kierowcy, pozatym to już czwarta moja honda i nigdy nie było kłopotów z operowaniem czułym gazem.
Napisano 09:32, 20.10.2014
Napisano 21:34, 30.04.2015
Napisano 10:51, 01.05.2015
może świece, cewki. Sprawdź podjeżdżając pod górkę, wtedy mocniej przyciśnij. Powinno wyraźnie szarpać.
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
VII
Mechanik →
Układ hamulcowy →
Błąd 66-01 i regeneracja pompyNapisany przez Smir , wczoraj, 20:32 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych