Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Hydro Shield

VII cai injen hydro shield

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
77 odpowiedzi w tym temacie

#46 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 19:23, 13.02.2017

Ja miałem u siebie w h22a8 i wkładkę k&n, i pipercross (gabka) i dokładnie tak jak Sysunia pisze - na gabce jest ciszej, mniej rasowo. Aczkolwiek subiektywnie lepiej samochód jeździł. Nie mam potwierdzenia jakimiś testami. To subiektywna opinia.
  • 0

#47 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:58, 13.02.2017

zauważyłem że są dwa typy ludzi:

1) nie ważny poprawny dolot, byle tanio byle wył silnik a szczególnie na vtecu xD

2) dźwięk dolotu to najmniej istotna sprawa, najważniejsza jest poprawa fabryki i odpowiednie filtrowanie

 

Jako że oferty stożków są ogromne od oryginałów po chińczyki to z grzybami jest trochę bidniej i pełno chińszczyzny.

 

Osobiście uważam że lepszy oem dolot z wkładką niż dedykowany chiński kit lub uspawany na pałę szort czy cai. Wszystko co dobre, dające efekty swoje kosztuje a jak wiadomo w N/A bardzo łatwo coś spie*rzyć i mamy pogorszone parametry a nie o to nam chodzi. 

 

Najlepiej mieć możliwość podglądu na ilość zasysanego powietrza przez silnik i od razu mamy odpowiedź co wypada lepiej, stożek czy grzyb. 

 

Mało tego, np z przepływomierza można wstępnie oszacować moc silnika :)


  • 0

#48 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:22, 13.02.2017

Dlatego w hserii olałem doloty i stozki na rzecz oem dolotu z wkładka :) z pipercross jakoś najlepiej się to zgrywalo.
  • 0

#49 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:36, 13.02.2017

A dlaczego akurat pipercross?

Analizując moje wykresy nie widać nic co mogłoby wskazywać na kulejący dolot więc można bez wahania stwierdzić że oem w zupełności wystarcza ponad serię.

Na forum uk jest temat dotyczący poprawy oem dolotu ale nie mam uprawnień by móc przeczytać te mądrości a to kosztuje £££ heh
  • 0

#50 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:59, 13.02.2017

Dlatego pipercross, że testowałem kilka różnych opcji - k&n, simota, wywalony rezonator, oem filtr, filtry zamienniki. Pipercross wypadał subiektywnie najlepiej i... Był wielorazowy :) czyszczenie i konserwacja pozwalały na długie użytkowanie, bez konieczności wymiany. Jak dla mnie same plusy.
  • 0

#51 Luken

Luken
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:H23
  • Wersja:LS-iR-T
  • KM:320KM 350 NM
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:24, 13.02.2017

Był swojego czasu film na YT ... Testowali stożek na którym ugrali 7KM i 3 NM ( S2000 )

 

Dobrze wyliczony dolot nie dosyć że daje profity w postaci lepszych parametrów silnika ,  ale i prawdziwy dźwięk vteca , piękny rasowy ( jechałem w b18c4 i zdziwiłem się że aż tak drze pyska ) 

 

Co do dźwięku to tak myślę że każdy robi "byleby buczało" . 

 

Jak ktoś chce żeby szyby pękały w okolicy to niech zrobi ITB ;) 


  • 0

#52 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 21:29, 13.02.2017

Ok, liczony dolot to inna para kaloszy. Ale Sysunia mial na myśli te allegrowe zestawy pod 1.8, 2.0, 2.2 i 2.3 w jednym ;) ja też przymierzam się za jakiś czas do zestawu od forumowego kolegi.. Zobaczymy ile to warte ;) a miało nie być modzenia... Ehh

Użytkownik tarjei86 edytował ten post 21:30, 13.02.2017

  • 0

#53 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:31, 13.02.2017

K&N też robi dożywotnie wkładki :-)

Dobrze wyliczony dolot pod konkretny silnik jak najbardziej. Ale gdy będziesz na hamowni to zrób porównanie twojego i seryjnego z ATRa bo i tak hamujesz i tak a zmienić dolot to chwila.

Piszesz o C4 w aero posnaniaka? Jeśli tak to nie mówimy o seryjnym C4 :-P bo w serii ten silnik jest po prostu żałosny na tle innych B serii :-P
  • 0

#54 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:34, 13.02.2017

no to teraz niech mi ktos doradzi.
do k24 po reflashu i kolektorze i decat jaki dac dolot aby byly najlepsze osiagi a nie dzwiek
1.caly oem- tu mamy opcje wkladka pseudo sportowa.wyjac rezonator.dolozyc rure dolotowa z powietrzem.
2 cai na 3 calach rurach i jakims stozku/grzybku
3 short na stozku z np dolotem powietrza na filtr.
co by bylo najlepsze na osiagi ?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#55 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:36, 13.02.2017

Napewno nie short bo filtr będzie mieć za ciepło. Więc albo oem dolot i wkładka albo porządny cai i porządny filt nie filtr za 40 zl
Tylko cai w k24 naprawdę jest glosny
  • 0

#56 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:37, 13.02.2017

Myślę że 3 opcja będzie najlepsza.

A póki seria to może i z rezonatorem zostać bo jego wywalenie nic nie zmieni poza dźwiękiem
  • 0

#57 Luken

Luken
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:H23
  • Wersja:LS-iR-T
  • KM:320KM 350 NM
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:41, 13.02.2017

Piszesz o C4 w aero posnaniaka? Jeśli tak to nie mówimy o seryjnym C4 :-P bo w serii ten silnik jest po prostu żałosny na tle innych B serii :-P

 

Tak dokładnie o tym civicu :P Faktycznie tam mało co z serii zostało 

 

Panowie powyżej , mi doradzono stożek aem ( uwaga chamska reklama ) http://www.sklep.car...ny-p-25200.html

Jeden z lepszych wyborów na rynku ( nie ma co tkać więcej niż 3 cale ) 

 

K24 się tak nie grzeje w środku . Ale i tak proponowałbym Caia .


  • 0

#58 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:43, 13.02.2017

Slasz przyjedziesz z katem to mogę i pożyczyć cai to sobie wystrugasz=)
Tak Aem bardzo dobry filtr ta sama firma co robiła fujite której już nie ma .
  • 0

#59 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 21:44, 13.02.2017

No ja ma pewno CAIa będę brał od LukasN.

Sysunia - wiem że K&n jest wielorazowy (bo dożywotni na pewno nie ;)) bo go miałem. Uwierz - sporo różnych opcji przerobiłem w swoim Acco 6 ;) ale subiektywnie oceniam że Pipercross ma więcej zalet.
  • 0

#60 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:48, 13.02.2017

Ja przytoczę przykład kumpla civica podczas strojenia.

Liczony short, stożek zabudowany home made, nadmuch home made na stożek. Temp powietrza w kolektorze niemal identyczna z temp otoczenia. Niuton bardzo chwalił dolot bo faktycznie działa a wygląda tak że pseudo rajdowcy w civicach jeżdżący na pseudo dolotach które tylko ładnie wyglądają zaczęli jechać po kumplu że wygląda to tragicznie póki niuton ich nie uświadomił że są w błędzie
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, cai, injen, hydro shield

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq