XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 19:23, 13.02.2017
#47
Napisano 19:58, 13.02.2017
zauważyłem że są dwa typy ludzi:
1) nie ważny poprawny dolot, byle tanio byle wył silnik a szczególnie na vtecu xD
2) dźwięk dolotu to najmniej istotna sprawa, najważniejsza jest poprawa fabryki i odpowiednie filtrowanie
Jako że oferty stożków są ogromne od oryginałów po chińczyki to z grzybami jest trochę bidniej i pełno chińszczyzny.
Osobiście uważam że lepszy oem dolot z wkładką niż dedykowany chiński kit lub uspawany na pałę szort czy cai. Wszystko co dobre, dające efekty swoje kosztuje a jak wiadomo w N/A bardzo łatwo coś spie*rzyć i mamy pogorszone parametry a nie o to nam chodzi.
Najlepiej mieć możliwość podglądu na ilość zasysanego powietrza przez silnik i od razu mamy odpowiedź co wypada lepiej, stożek czy grzyb.
Mało tego, np z przepływomierza można wstępnie oszacować moc silnika
#48
Napisano 20:22, 13.02.2017
#49
Napisano 20:36, 13.02.2017
Analizując moje wykresy nie widać nic co mogłoby wskazywać na kulejący dolot więc można bez wahania stwierdzić że oem w zupełności wystarcza ponad serię.
Na forum uk jest temat dotyczący poprawy oem dolotu ale nie mam uprawnień by móc przeczytać te mądrości a to kosztuje £££ heh
#50
Napisano 20:59, 13.02.2017
#51
Napisano 21:24, 13.02.2017
Był swojego czasu film na YT ... Testowali stożek na którym ugrali 7KM i 3 NM ( S2000 )
Dobrze wyliczony dolot nie dosyć że daje profity w postaci lepszych parametrów silnika , ale i prawdziwy dźwięk vteca , piękny rasowy ( jechałem w b18c4 i zdziwiłem się że aż tak drze pyska )
Co do dźwięku to tak myślę że każdy robi "byleby buczało" .
Jak ktoś chce żeby szyby pękały w okolicy to niech zrobi ITB
#52
Napisano 21:29, 13.02.2017
Użytkownik tarjei86 edytował ten post 21:30, 13.02.2017
#53
Napisano 21:31, 13.02.2017
Dobrze wyliczony dolot pod konkretny silnik jak najbardziej. Ale gdy będziesz na hamowni to zrób porównanie twojego i seryjnego z ATRa bo i tak hamujesz i tak a zmienić dolot to chwila.
Piszesz o C4 w aero posnaniaka? Jeśli tak to nie mówimy o seryjnym C4 bo w serii ten silnik jest po prostu żałosny na tle innych B serii
#54
Napisano 21:34, 13.02.2017
do k24 po reflashu i kolektorze i decat jaki dac dolot aby byly najlepsze osiagi a nie dzwiek
1.caly oem- tu mamy opcje wkladka pseudo sportowa.wyjac rezonator.dolozyc rure dolotowa z powietrzem.
2 cai na 3 calach rurach i jakims stozku/grzybku
3 short na stozku z np dolotem powietrza na filtr.
co by bylo najlepsze na osiagi ?
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#55
Napisano 21:36, 13.02.2017
Tylko cai w k24 naprawdę jest glosny
#56
Napisano 21:37, 13.02.2017
A póki seria to może i z rezonatorem zostać bo jego wywalenie nic nie zmieni poza dźwiękiem
#57
Napisano 21:41, 13.02.2017
Piszesz o C4 w aero posnaniaka? Jeśli tak to nie mówimy o seryjnym C4 bo w serii ten silnik jest po prostu żałosny na tle innych B serii
Tak dokładnie o tym civicu :P Faktycznie tam mało co z serii zostało
Panowie powyżej , mi doradzono stożek aem ( uwaga chamska reklama ) http://www.sklep.car...ny-p-25200.html
Jeden z lepszych wyborów na rynku ( nie ma co tkać więcej niż 3 cale )
K24 się tak nie grzeje w środku . Ale i tak proponowałbym Caia .
#58
Napisano 21:43, 13.02.2017
Tak Aem bardzo dobry filtr ta sama firma co robiła fujite której już nie ma .
#59
Napisano 21:44, 13.02.2017
Sysunia - wiem że K&n jest wielorazowy (bo dożywotni na pewno nie ) bo go miałem. Uwierz - sporo różnych opcji przerobiłem w swoim Acco 6 ale subiektywnie oceniam że Pipercross ma więcej zalet.
#60
Napisano 21:48, 13.02.2017
Liczony short, stożek zabudowany home made, nadmuch home made na stożek. Temp powietrza w kolektorze niemal identyczna z temp otoczenia. Niuton bardzo chwalił dolot bo faktycznie działa a wygląda tak że pseudo rajdowcy w civicach jeżdżący na pseudo dolotach które tylko ładnie wyglądają zaczęli jechać po kumplu że wygląda to tragicznie póki niuton ich nie uświadomił że są w błędzie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, cai, injen, hydro shield
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych