XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Filtr cząstek stałych
#211
Napisano 19:22, 11.11.2018
#212
Napisano 21:25, 11.11.2018
#213
Napisano 08:48, 12.11.2018
ja bym nie jeździł z zapchanym filtrem bo może to się skończyć lawetą i w najgorszym przypadku uszkodzeniem silnika.
Użytkownik Maxell edytował ten post 08:48, 12.11.2018
#214
Napisano 06:39, 23.11.2018
Pojechałem do znajomego, podpiął kompa i wyskoczył
* Wydajnosc Dpf poniżej wartosci progowej
Ale tez
* wysokie napięcie obwodu czujnika różnicy ciśnień pdf
* czujnik temperatury cieczy chłodzącej 2 sygnal za wysoki.
Znajomy wyknuł 2 teorje ktore mnie zmartwily.
Ze czujnik cisnien mogl sie uszkodzic jak filte sie zatkal i poszlo za duze cisnienie.
I druga co do czujnika temp. Ze nie czyta faktycznej temperatury i przez to zmienił dawkę paliwa i uszkodził filtr.
Macie jakieś doświadczenia z czujnikami i powiazaniem z dpf?
Temp coraz niższe a tu będzie zabawa z woda..
#215
Napisano 19:27, 01.12.2018
jak dpf odłączyłem, ale teraz jak juz temperetury spadly ponizej 0 to auto gorzej pali tzn zawcze zapali ale od razu wali straszny dym i silnik nierowno pracuje ale to po chwili sie wszystko wyrownuje i tak sie dzieje zawsze po nocy a w dzien pozniej jak odpalam to juz wszystko normalnie przy plusowych temperaturach wszystko chozdzi i pali jak w zegarku co to moze byc?
#216
Napisano 19:34, 01.12.2018
#217
Napisano 10:17, 02.12.2018
prawie 180 tys.
#218
Napisano 14:18, 02.12.2018
Nawet bez sprawdzania można to zastosować i zobaczysz czy będzie poprawa
#219
Napisano 14:31, 02.12.2018
Użytkownik Copretti edytował ten post 14:32, 02.12.2018
#220
Napisano 17:07, 02.12.2018
Użytkownik Wojto edytował ten post 17:07, 02.12.2018
#221
Napisano 07:58, 03.12.2018
#222
Napisano 23:23, 08.12.2018
#223
Napisano 11:41, 09.01.2019
witam wszystkich.
Tak po krotce widze tylko rozwiazan ktore sie powtarzaja: wymiana na nowy, wypalenie, usuniecie. Zadnej metody nie popieram i podaje swoje rozwiazanie ktore dziala moj accord prawie 10lat ciaga przyczepke na trasie do polski a w UK jezdzi raczej na krotkich dystansach, poprostu koszmar dla DPF'a:
*wymiana na nowy - za drogo
*wypalanie - poprostu nie dziala, problem powraca (aczkolwiek mozna robic profilaktycznie)
*usuniecie - zupelnie nie pochwalam poczawszy od zatruwania po zmiany w prawie jakie moga niedlugo nastapic.
Ja swoj filtr po pierwszym zapchaniu zdemontowalem i zalalem czyscikiem do silnikow potem myjka cisiniowa i reset komputerem, teraz co 2 czy 3 lata profilaktycznie myje jeszcze zanim pojawi sie kontrolka a po ciezkim wysilku (polska z przyczepka) czasami uzywam preparatow ktore sie wprowadza np przez czujnik temperatury.
Od pierwszego zapchania kontrolka nie porocila a zanieczyszczenie filtra wedlug kompa to max 5g
Do mycia na chwile obecna moge polecic "wynns off car DPF cleaner" 5l wystarcza zeby zalac caly filtr i zostawic na pare godzin, demontarz filtra to bajka: gorna oslona, trzy sruby na dole trzy na gorze, czujnik na gorze i temperatury na srodku no i dwie rurki od roznicy cisnien.
Pozdrawiam
#224
Napisano 15:04, 11.01.2019
Jak kontrolka z wykrzyknikiem się pojawi to czyszczenie,reset kompa jak robisz?Co niektórzy piszą że trzeba wypalać,adaptacje filtra robić.
#225
Napisano 20:16, 11.01.2019
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, fitr, DPF, wypalanie, wycinanie, kreator mocy
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , 17 maj 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 maj 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 maj 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 maj 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 maj 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych