Czujnik. Mierzyłeś czy jest ciągłość obwodu?
Użytkownik kslavek edytował ten post 20:34, 10.07.2017
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 20:33, 10.07.2017
Czujnik. Mierzyłeś czy jest ciągłość obwodu?
Użytkownik kslavek edytował ten post 20:34, 10.07.2017
Napisano 20:46, 10.07.2017
Nie mierzyłem dlaczego ten czujnik może nie działać tak jak powinien?
Napisano 20:55, 10.07.2017
Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:00, 10.07.2017
Napisano 20:56, 10.07.2017
Usuwanie usterek wg DTC: P0325
DTC P0325: Usterka obwodu czujnika spalania stukowego
1. Włączyć zapłon (II).
2. Skasować kody DTC za pomocą HDS.
3. Uruchomić silnik. Utrzymywać prędkość obrotową na poziomie 3.000 obr./min. (min-1) bez obciążenia (dźwignia zmiany w położeniu P lub N) aż do momentu włączenia się wentylatora chłodnicy, następnie pozostawić na biegu jałowym.
4. Utrzymywać prędkość obrotową na poziomie 3.000-4.000 obr./min. (min-1) przez co najmniej 60 sekund.
5. Sprawdzić tymczasowe kody DTC lub kody DTC w MENU DTC używając HDS.
Czy jest wskazywany DTC P0325?
TAK - Przejść do 6.
NIE - Usterka okresowa, układ obecnie jest sprawny. Sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach czujnika spalania stukowego i ECM/PCM.n
6. Wyłączyć zapłon.
7. Zewrzeć linię SCS za pomocą HDS.
8. Rozłączyć złączkę 1-stykową czujnika spalania stukowego.
9. Odłączyć złączkę A (31-stykową) ECM/PCM.
10. Sprawdzić ciągłość obwodu między stykiem A1 złączki ECM/PCM i masą nadwozia.
Czy obwód jest zamknięty?
TAK - Usunąć zwarcie w przewodzie między ECM/PCM (A1) i czujnikiem spalania stukowego, następnie przejść do punktu 11.
NIE - Przejść do 11.
11. Połączyć przewodem styk złączki 1-stykowej czujnika spalania stukowego do masy nadwozia.
12. Sprawdzić ciągłość obwodu między stykiem A1 złączki ECM/PCM i masą nadwozia.
Czy obwód jest zamknięty?
TAK - Przejść do 13.
NIE - Naprawić przerwę w przewodzie między ECM/PCM (A1) i czujnikiem spalania stukowego, następnie przejść do punktu 14.
13. Wymienić czujnik spalania stukowego.
14. Podłączyć ponownie wszystkie złączki.
15. Włączyć zapłon (II).
16. Wyzerować ECM/PCM za pomocą testera HDS.
17. Przeprowadzić procedurę uczenia biegu jałowego ECM/PCM.
18. Utrzymywać prędkość obrotową na poziomie 3.000-4.000 obr./min. (min-1) przez co najmniej 10 sekund.
19. Sprawdzić tymczasowe kody DTC lub kody DTC w MENU DTC używając HDS.
Czy jest wskazywany DTC P0325?
TAK - Przejść do 21.
NIE - Przejść do 20.
20. Używając testera HDS, sprawdzić STAN OBD w MENU DTC, aby przekonać się, czy nie pojawił się kod usterki DTC P0325.
Czy na ekranie został wyświetlony komunikat POZYTYWNY?
TAK - Usuwanie usterki zostało zakończone.n
NIE - Jeśli na ekranie został wyświetlony komunikat NEGATYWNY, przejść do punktu 1 i sprawdzić ponownie. Jeśli na ekranie został wyświetlony komunikat NIEZAKOŃCZONY, przejść do punktu 17 i sprawdzić ponownie.
22. Utrzymywać prędkość obrotową na poziomie 3.000-4.000 obr./min. (min-1) przez co najmniej 10 sekund.
23. Sprawdzić tymczasowe kody DTC lub kody DTC w MENU DTC używając HDS.
Czy wskazywane są jakieś tymczasowe DTC lub DTC?
TAK - Jeśli wskazywany jest DTC P0325, sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach przy czujnika spalania stukowego i ECM/PCM, następnie przejść do punktu 1. Jeśli wskazywane są jakiekolwiek inne tymczasowe DTC lub DTC, przejść do procedury usuwania usterek dla wskazanych kodów DTC.
Może się przyda
Użytkownik kristof edytował ten post 20:57, 10.07.2017
VTEC PIJE VTEC ŻYJE
Napisano 20:58, 10.07.2017
Dokręcony został normalnym kluczem czy musi być dokręcony z mocą 30nm?
Napisano 21:02, 10.07.2017
Napisano 10:56, 12.07.2017
Panowie ,Mam błąd P0325 - błąd obwodu czujnika spalania stukowego....
Na krótkich dystansach błąd samoistnie gaśnie.
Po przejechaniu 2-3 km znów sie zapala.
Teraz pytanie za 100 pkt.:
jaki czujnik kupić? nowy zamiennik czy używaka?
tu używka
http://allegro.pl/cz...f2-f8cf853ea323
Proszę o pomoc.
Już po wymianie czujnika,auto nie do poznania.Brak zamulenia po depnięciu kręci jak opętany.Hondę mam już 3 lata i nigdy tak dobrze nie jezdziła.
Przebieg 443 tyś na LPG 400 tyś. .pozdr
Użytkownik korbol2007 edytował ten post 11:02, 19.07.2017
Napisano 11:19, 29.07.2017
A czy na tym czujniku powinna być założona jakaś wtyczka z osłoną? Bo widzę, że jakaś niebieska wtyczka wisi luzem. Czy może ona jest od czegoś innego?
Do edukowałem się i ta niebieska wtyka powinna być założona na czujnik. Jutro wjadę na kanał i problem powinien być zażegnany
Na tym samym zdjęciu masz zielony czujnik bez wtyczki. Skojarz fakty
jaki czujnik kupić? nowy zamiennik czy używaka?
tu używka
http://allegro.pl/cz...f2-f8cf853ea323
Proszę o pomoc.
Przecież oryginał kosztuje coś koło 500 zł więc po co kupować zamiennik.
Napisano 11:24, 07.08.2017
Witam, i na mnie przyszedł czas, ze względu że auto będę chciał wystawić na sprzedaż nie chcę inwestować w oryginał, ale też boję się kupić zamienniki z allegro w cenie 59-100zł
Co myślicie o czymś takim:
https://www.autodoc.pl/ridex/8058958
https://www.autodoc.pl/stark/8000597
https://www.autodoc....koparts/7695123
mam zamiar sam wymienić zobaczymy jak mi to wyjdzie, przydadzą się Wasze porady z poprzednich stron.
Napisano 08:08, 25.08.2017
Cześć, pacjent Honda Accord 2003r. 2.0 155km wyskoczył mi Check i po diagnostyce komputerowej wyskoczył mi "błąd P0325 - Czujnik spalania stukowego 1, brak sygnału (bank 1 lub pojedynczy czujnik)". Auto ma wyrażnie odczuwalnie mniej mocy
Błąd wywala sporadycznie, świeci się czasem przez pól dnia, potem przez tydzień nie wywala nic. Czy wymiana czujnika pomoże? Czy może da się to naprawić bez wymiany czujnika? Bo chwilowo krucho z kasą. Jeśli nie to czy zamiennik to dobre rozwiązanie? Oryginał w ASO 410zł
Napisano 08:11, 25.08.2017
Napisano 08:47, 25.08.2017
Kupić używkę to też loteria. Coś ta honda kapryśna na wszelkiego rodzaju zamienniki, no trudno, jeśli nie uda się go odratować to zainwestuje w oryginał
Użytkownik Duzy W edytował ten post 08:49, 25.08.2017
Napisano 08:38, 27.08.2017
Miałem ten sam problem kupiłem zamiennik wymieniłem i jeszcze częściej wywalało checka niż przed wymianą pózniej kupiłem używkę oem od uzytkownika z forum i wszystko śmiga jak należy.Także raczej szkoda kasy na zamiennik.
Napisano 11:14, 06.09.2017
Po wymianie na nowy z ASO auto śmiga aż miło.
Napisano 13:53, 06.09.2017
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych