Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem z paleniem 2.2 i-ctdi 2003r


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
37 odpowiedzi w tym temacie

#16 ognistysmall

ognistysmall
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:56, 15.02.2014

No to może.. Ta pompa wtryskiwaczy mi tłumaczyłi że jak ciśnienie przechodzi i jest zamale to albo zawór na listwe przepuszcza, albo już na pompie. U mnie na szczęście to była listwa..
  • 0

#17 jinxsior

jinxsior
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Swindon
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:44, 15.02.2014

Juz zakupiłem pompe. Najgorzej ze kolejny tydzień musze czekać aby do mnie dotarła . Czytalem troche angielskie forum civica. I tam ewidentnie wskazują ze p0087 to niedomagajaca pompa. Nadzieja umiera ostatnia :-) Może tym razem bedzie ok.
  • 0
" Ziemia ojców ma te moc która mi po nocach nie da słodko spać "

#18 waldemar

waldemar
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:04, 15.02.2014

czy ktos ma zawór i czujnik do sprzedania ,oczewiscie sprawne ja mam rok 2004 ON 2.2 140   ale mysle ze naprzyklad z 2007 tez bedzie i nawet lepszy 


  • 0

#19 jinxsior

jinxsior
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Swindon
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:33, 16.02.2014

Gdzie mieszkasz ?? Jesli w UK to mozemy sie jakoś dogadać. Kupilem do siebie a okazało sie ze moje sa dobre.
  • 0
" Ziemia ojców ma te moc która mi po nocach nie da słodko spać "

#20 waldemar

waldemar
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:27, 17.02.2014

w PL 


  • 0

#21 karius

karius
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:lodz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:43, 17.02.2014

Aby mieć pewność, że to pompa można wykonać test przelewowy wtryskiwaczy. Często jest tak, że auto nie chce odpalić bo pompa nie stworzy wystarczającego ciśnienia do odpalenia (całe ciśnienie ucieka przez przelew). Taki test przelewowy możesz wykonać samodzielnie. Gdybyś miał pytania jak zrobić to pomogę.


  • 0

#22 lanos1781

lanos1781
  • Forumowicz
  • 134 postów
  • Skąd:CW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:00, 18.02.2014

Ale jeśli z tego testu wyjdzie, że są różnice na poszczególnych wtyskach- to można bardziej wtryskiwacze podejrzewać niż samą pompę?

Czy się mylę?


  • 0

#23 jinxsior

jinxsior
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Swindon
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:12, 18.02.2014

Teoretycznie to ja nie mam problemów z odpalaniem. Być może kręci troszkę dłużej niż powinien, ale pali. Silnik chodzi równo nie dymi nie stuka. Problem polega na tym ze w momencie kiedy przekrocze 3200 obrotów momentalnie traci moc. Silnik przechodzi w tryb awaryjny albo gasnie. Pojawiają sie dwa bledy p1065 i p0087 oba mówiące o zbyt niskim cisnieniu paliwa na listwie. Filtr wymieniłem na oryginalny Denso zmienilem zawór i czujnik na listwie CR wiec pozostaje pompa. Wtryski wykluczylem od początku, ale w sobote zrobilem test przelewowy. Robilem go pierwszy raz wiec moglem coś zrobic źle. Niemniej jednak po minucie pracy na wolnych obrotach paliwo nawet nie dotarlo do pojemników, po dwoch minutach bylo go troszke w każdym po równo. Mam nadzieje ze wiekszej filozofi nie ma przy podmianie pompy i w weekend bede mógł sie podzielić informacjami.
  • 0
" Ziemia ojców ma te moc która mi po nocach nie da słodko spać "

#24 karius

karius
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:lodz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:55, 18.02.2014

Ale jeśli z tego testu wyjdzie, że są różnice na poszczególnych wtyskach- to można bardziej wtryskiwacze podejrzewać niż samą pompę?

Czy się mylę?

Jeżeli któryś wtrysk przelał większą ilość paliwa od pozostałych, to ten będzie do wymiany. Wtedy jeśli nie wystąpiła równocześnie usterka wtrysku i pompy, wymiana wtryskiwacza pomoże.


  • 0

#25 jinxsior

jinxsior
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Swindon
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:37, 24.02.2014

Pompa wymieniona problem pozostal. Teraz po przekroczeniu 3200 nie zapalają sie żadne kontrolki,silnik nie gaśnie tylko syrasznie przerywa. Tak jakby paliwo dochodziło i przestawalo dochodziło i przestawalo. Znajomy mechanik uparcie od poczatku twierdzi ze problem jest gdzieś z przewodami paliwowymi (zatkane przytkane) jeszcze mu samochodu jie zostawialem do sprawdzenia, ale jakoś mi ta teoria nie pasuje. Na luzie jak stoje pod domem i wciskam gaz to zaczyna przerywać przy 3500, ale jak uda sie przeskoczyć te 3500 to wkręca się już normalnie az do czerwonego. Paliwo niby nie dochodzi przy 3500 a później juz jest ok ?? Jakoś nie wierzę. Zostaje sprawdzić porządnie wtryski a jeśli to nie one to nie mam juz pomysłów.
  • 0
" Ziemia ojców ma te moc która mi po nocach nie da słodko spać "

#26 sbx15

sbx15
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:25, 24.03.2014

Czy Twój problem to ciężkie odpalanie czy może utrata mocy ?? Ja do czwartku czekam cierpliwie na zawór i czujnik listwy. 

mój problem to jedynie problem z odpalaniem. Auto po czyszczeniu układu paliwowego pali przez góra 3 dni a później już nie. Okazało się że wtryski się przycinają z jakiegos powodu. Mechanik po stuknięciu w trysk auto odpalał na dotyk.


  • 0

#27 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 10:37, 20.05.2014

Pompa wymieniona problem pozostal. Teraz po przekroczeniu 3200 nie zapalają sie żadne kontrolki,silnik nie gaśnie tylko syrasznie przerywa.

 

U mnie dzisiaj przy wyprzedzaniu też szarpnęło i silnik wszedł w jakiś tryb serwisowy bez wywalania błędu na konsoli tak, że nie mogłem wejść na więcej niż 2000 obrotów (wczoraj wystarczyło, że po szarpnięciu odpuściłem na chwilę gaz i dalej jechał już normalnie).

 

Odpięcie na chwilę aku odblokowało obroty.

 

Po zakupie auta jeszcze nie wymieniałem filtra paliwa i od tego zacznę (kupiłem Bosch'a bo takie podobno sprzedają w ASO do przedliftów) a jak nie pomoże to porozglądam się za listwą paliwową z młodszym czujnikiem ciśnienia z polifta ...


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#28 ognistysmall

ognistysmall
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:02, 20.05.2014

Na pewno filtr tez to przerabialem, jaj jest mocno zabrudzony to przy większych obciazeniach wchodzi w tryb awaryjny. Mi na trasie pomagało wyłączenie na chwile samochodu i włączenie na biegu :p (700km od domu i weź tu dojedz :) ) wymiana 20 min. I zero problemu.
  • 0

#29 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:16, 22.05.2014

Znalazłem chyba powód przerywania i dłuższego odpalania, gdy są problemy to u mnie głośno brzęczy jakiś zaworek podciśnieniowy na górze silnika do którego biegnie sporo wężyków od strony kolektora wydechowego ale ponieważ nie wywalał błędu to nie mogłem go wcześniej zlokalizować.

 

Coś takiego (miał ktoś może problemy z tym zaworkiem ?)

 

b51404a7cb04873fm.jpgda68c69fa9323799m.jpg

 

 

Jakby ktoś miał manual'a do 2.2 I-CTDI EN/PL to mam prośbę o wrzucenie na pjt@go2.pl (mam tylko dla benzyniaków) bo widzę, że po zakupie muszę ogarnąć kilka rzeczy w tym aucie ...

 

EDIT:

 

To jest zaworek sterujący ciśnieniem doładowania i już jest w drodze do mnie używany z młodszego rocznika (w poliftach jest taki sam - Denso 139700-0870, 087).

 

6ee10c4b4ae73cd5m.jpg


Użytkownik Pejot edytował ten post 10:59, 23.05.2014

  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#30 seiko

seiko
  • Forumowicz
  • 470 postów
  • Skąd:południe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:34, 23.05.2014

w samym elektrozaworku  nie bardzo jest się co popsuć. bardziej problem może sprawiać ten filterek który jest na nim, jak się zasyfi to są cyrki.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq