XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem z paleniem 2.2 i-ctdi 2003r
#16
Napisano 16:56, 15.02.2014
#17
Napisano 22:44, 15.02.2014
#18
Napisano 23:04, 15.02.2014
czy ktos ma zawór i czujnik do sprzedania ,oczewiscie sprawne ja mam rok 2004 ON 2.2 140 ale mysle ze naprzyklad z 2007 tez bedzie i nawet lepszy
#19
Napisano 01:33, 16.02.2014
#20
Napisano 22:27, 17.02.2014
w PL
#21
Napisano 23:43, 17.02.2014
Aby mieć pewność, że to pompa można wykonać test przelewowy wtryskiwaczy. Często jest tak, że auto nie chce odpalić bo pompa nie stworzy wystarczającego ciśnienia do odpalenia (całe ciśnienie ucieka przez przelew). Taki test przelewowy możesz wykonać samodzielnie. Gdybyś miał pytania jak zrobić to pomogę.
#22
Napisano 09:00, 18.02.2014
Ale jeśli z tego testu wyjdzie, że są różnice na poszczególnych wtyskach- to można bardziej wtryskiwacze podejrzewać niż samą pompę?
Czy się mylę?
#23
Napisano 14:12, 18.02.2014
#24
Napisano 22:55, 18.02.2014
Ale jeśli z tego testu wyjdzie, że są różnice na poszczególnych wtyskach- to można bardziej wtryskiwacze podejrzewać niż samą pompę?
Czy się mylę?
Jeżeli któryś wtrysk przelał większą ilość paliwa od pozostałych, to ten będzie do wymiany. Wtedy jeśli nie wystąpiła równocześnie usterka wtrysku i pompy, wymiana wtryskiwacza pomoże.
#25
Napisano 18:37, 24.02.2014
#26
Napisano 19:25, 24.03.2014
Czy Twój problem to ciężkie odpalanie czy może utrata mocy Ja do czwartku czekam cierpliwie na zawór i czujnik listwy.
mój problem to jedynie problem z odpalaniem. Auto po czyszczeniu układu paliwowego pali przez góra 3 dni a później już nie. Okazało się że wtryski się przycinają z jakiegos powodu. Mechanik po stuknięciu w trysk auto odpalał na dotyk.
#27
Napisano 10:37, 20.05.2014
Pompa wymieniona problem pozostal. Teraz po przekroczeniu 3200 nie zapalają sie żadne kontrolki,silnik nie gaśnie tylko syrasznie przerywa.
U mnie dzisiaj przy wyprzedzaniu też szarpnęło i silnik wszedł w jakiś tryb serwisowy bez wywalania błędu na konsoli tak, że nie mogłem wejść na więcej niż 2000 obrotów (wczoraj wystarczyło, że po szarpnięciu odpuściłem na chwilę gaz i dalej jechał już normalnie).
Odpięcie na chwilę aku odblokowało obroty.
Po zakupie auta jeszcze nie wymieniałem filtra paliwa i od tego zacznę (kupiłem Bosch'a bo takie podobno sprzedają w ASO do przedliftów) a jak nie pomoże to porozglądam się za listwą paliwową z młodszym czujnikiem ciśnienia z polifta ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#28
Napisano 12:02, 20.05.2014
#29
Napisano 21:16, 22.05.2014
Znalazłem chyba powód przerywania i dłuższego odpalania, gdy są problemy to u mnie głośno brzęczy jakiś zaworek podciśnieniowy na górze silnika do którego biegnie sporo wężyków od strony kolektora wydechowego ale ponieważ nie wywalał błędu to nie mogłem go wcześniej zlokalizować.
Coś takiego (miał ktoś może problemy z tym zaworkiem ?)
Jakby ktoś miał manual'a do 2.2 I-CTDI EN/PL to mam prośbę o wrzucenie na pjt@go2.pl (mam tylko dla benzyniaków) bo widzę, że po zakupie muszę ogarnąć kilka rzeczy w tym aucie ...
EDIT:
To jest zaworek sterujący ciśnieniem doładowania i już jest w drodze do mnie używany z młodszego rocznika (w poliftach jest taki sam - Denso 139700-0870, 087).
Użytkownik Pejot edytował ten post 10:59, 23.05.2014
Happy Owner Never Drives Anything else.
#30
Napisano 20:34, 23.05.2014
w samym elektrozaworku nie bardzo jest się co popsuć. bardziej problem może sprawiać ten filterek który jest na nim, jak się zasyfi to są cyrki.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych