XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem z paleniem 2.2 i-ctdi 2003r
#1
Napisano 19:52, 12.11.2013
Więc jest tak że podczas odpalanie strasznie długo kręci nawet do 10 sek. jak auto się rozgrzeję jest trochę lepiej ale nie dużo chociaż raz na jakiś czas odpala szybko żaden z dotychczasowo odwiedzonych mechaników nie był w stanie powiedzieć co jest nie tak !! Rozrusznik kręci ,filtr paliwa wymieniony najgorsze jest to że mam wrażenie że im niższa temperatura tym jest gorzej i że nie długo wcale nie odpalę kolega wspominał coś o jakimś zaworze przy pompie ciśnienia i czujkach od niego . Czy jest możliwe że podłącze się pod komputer i to wyjdzie ? Z góry dziękuję za pomoc.
#2
Napisano 14:01, 13.11.2013
Tuned by Cinsoft
#3
Napisano 19:16, 13.11.2013
#4
Napisano 17:44, 09.12.2013
Zatem mam problem z odpalaniem za każdym razem długo kręci ale dziś odpalałem go i gasiłem odpalałem i gasiłem i tak po około 8 razie zaczęła normalnie palić ale oczywiście jak samochód odstał jakieś 15 minut to problem wrócił . Ah i co ważne od czasu mojego pierwszego postu zauważyłem jeszcze że rzadko ale czasem przy odpalaniu gdy niby ma już odpalić kręci kręci i nagle jak by rozładowany akumulator ( ale akumulator jest sprawny mało tego podłączyłem się pod komputer i nic to nie wykazało ) honda jak by na moment odstawia się po czym znów zaczyna kręcić i odpala >
#5
Napisano 08:38, 12.12.2013
#6
Napisano 20:03, 12.12.2013
Kolego silver2x10, czy zawór u siebie wymieniałeś regenerowałeś czy cała listwa poszła do wymiany.
Ja już 3 tyg walczę z odpalaniem na ciepłym i dziś po nieudanej próbie odpalenia na ciepłym zawór na listwie dostał małym młoteczkiem parę razy i silniczek od strzału zapalił, więc obstawiam ze ta gadzina szwankuje (pompa i wtryski sprawdzone, filtr paliwa OEM, błędów zero a na rozgrzanym nie pali
Listwa w serwisie to 800 funtów + vat :,(
#7
Napisano 21:14, 12.12.2013
Jak ma się akumulator? W pełni naładowany? Podmień z kimś dla sprawdzenia.
Sprawdź jakie masz ładowanie (miernik w łapę i jazda):
1) na odpalonym i wszystkie instrumenty wyłączone (jak radio, światła, ogrzewanie tylnej szyby, nawiewy itp)
2) na odpalonym + wszystkie instrumenty na ON (radio, światła, ogrzewanie tylnej szyby, nawiewy, klima i wszystko co zżera prąd itp)
To da odpowiedź o alternatorze czy ładuje i jak bo może nie ładuje tyle ile powinien i bateria jest stale niedoładowana a najwięcej prądu idzie z niej podczas rozruchu.
Kolejna sprawa w jakim stanie są świeczki (świece żarowe)? Kiedy wymieniane i czy w ogóle?
Filtr paliwa wymieniony na jaki? OEM czy zamiennik?
I jak ma sie filtr powietrza? Kiedy wymieniony?
Żeby auto odpaliło muszą być spełnione pewne zasady, potrzeba: prądu, powietrza i paliwa (no i kluczyka w stacyjce choć bez tego też odpalają )
#8
Napisano 20:14, 13.12.2013
#9
Napisano 22:41, 13.12.2013
Na razie pali na dotyk czy ciepły czy zimny, zobaczymy jak długo
Dzięki za info.
#10
Napisano 17:43, 06.02.2014
Mam bardzo podobny problem. Samochod jak troche postoi trzeba dlugo kręcić. Dzisiaj myślałem że juz nie załapie. Znalazlem ten temat i odkreciłem dzisiaj obie strony. Zawór i czujnik. Nie bardzo wiem co tam czyścić. Jedna malutka dziurka. Teraz mam pytanie. 1.Czy ten czujnik z prawej strony tez moze byc walniety 2.Czy ciśnienie na tej listwie ma wplyw na prace silnika Nikt nie może znaleźć rozwiazania na moj poprzedni problem. Czyli odciecie paliwa i przejście w tryb awaryjny po przekroczeniu 3000 obrotów. Błędy to P1065 i P0087. Filtr wymieniony oryginalny Denso. Jeden z tych błędów mowi o zbyt niskim cisnieniu na listwie. Jesli to nie filtr to może ten zawór lub czujnik z listwy
#11
Napisano 12:20, 07.02.2014
Odgrzebuje temat, ale musze
Mam bardzo podobny problem. Samochod jak troche postoi trzeba dlugo kręcić. Dzisiaj myślałem że juz nie załapie. Znalazlem ten temat i odkreciłem dzisiaj obie strony. Zawór i czujnik. Nie bardzo wiem co tam czyścić. Jedna malutka dziurka. Teraz mam pytanie. 1.Czy ten czujnik z prawej strony tez moze byc walniety 2.Czy ciśnienie na tej listwie ma wplyw na prace silnika Nikt nie może znaleźć rozwiazania na moj poprzedni problem. Czyli odciecie paliwa i przejście w tryb awaryjny po przekroczeniu 3000 obrotów. Błędy to P1065 i P0087. Filtr wymieniony oryginalny Denso. Jeden z tych błędów mowi o zbyt niskim cisnieniu na listwie. Jesli to nie filtr to może ten zawór lub czujnik z listwy
Czesc.
Mialem ten sam problem. W hondzie powiedzieli ze zamale cisnienie dostaje, i moze to byc wlasnie ten zawor na listwie. W gorszym wypadku pompa wtryskiwaczy..
Wymienilem dzis cala listwe paliwowa i problem ustal. Uzywana na allegro ok. 170zl
Pozdrawiam
#12
Napisano 16:27, 07.02.2014
Dzięki Ognisty. Wczoraj już zamówiłem na alegro zawór i czujnik. Zaplaciłem 240zl. Widziałem tańsze, ale kupiłem tą, niby z tego samego rocznika co mój. Części dotrą do mnie dopiero w czwartek więc muszę uzbroić się w cierpliwość Mam nadzieję że to właśnie listwa jest problem.
#13
Napisano 20:53, 10.02.2014
witam
ja mam ten sam problem po zalaniu złej jakości paliwa. Stacja benzynowa po zgłoszeniu mojej reklamacji sprawdziła próbki paliwa i okazało się że to jest winna paliwa. Teraz auto stoi w serwisie i oczekuje na diagnoze przez serwis i oględziny rzeczoznawcy.
#14
Napisano 16:55, 11.02.2014
witam
ja mam ten sam problem po zalaniu złej jakości paliwa. Stacja benzynowa po zgłoszeniu mojej reklamacji sprawdziła próbki paliwa i okazało się że to jest winna paliwa. Teraz auto stoi w serwisie i oczekuje na diagnoze przez serwis i oględziny rzeczoznawcy.
Czy Twój problem to ciężkie odpalanie czy może utrata mocy Ja do czwartku czekam cierpliwie na zawór i czujnik listwy.
#15
Napisano 17:30, 14.02.2014
Zrobie może mały update. Wymieniłem zawór i czujnik na listwie i niestety lipa. Dalej to samo p1065 i p0087. Ręce mi już opadają. Gdzie szukać
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych