też tak mam i nie wiem co to jest ale tak nie powinno być, jeżdzę inną benzyna na codzien też, tam na 1 but do podłogi, 2 but do podłogi, 3 but i wszystko idzie płynnie, w accordzie jak tak zrobie to czkawki dostaje, musze tak jakby malutką przerwe zrobic podczas zmiany biegu. To wszystko jest związane z tą usterką która każdy probóje na własna reke rozwiązać
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Szarpnięcie przy ponownym naciśnięciu pedału przyśpieszenia.
#286
Napisano 08:54, 11.10.2015
#287
Napisano 21:04, 11.10.2015
U mnie taki "kangur" też jest. Nasila się przy wysokiej temperaturze zewnętrznej i włączonej klimie. Przy deszczowej pogodzie jest lepiej. Pojawia się tylko przy określonej prędkości/głębokości wciśnięcia pedału gazu. Wciśnięcie do podłogi eliminuje kangura. Podejrzewam, że wtedy ECU olewa czujniki i dlatego jest lepiej.
Przy bardzo delikatnym operowaniu sprzęgłem i gazem też da się to wyeliminować.
Nie wiem, czy przyczyna jest taka sama jak szarpanie przy ponownym wciśnięciu gazu. Może dobrze byłoby przeanalizować odczyty z czujników w czasie jazdy (jakimś elmem?) .
Użytkownik Marmark edytował ten post 21:06, 11.10.2015
#288
Napisano 07:44, 12.10.2015
Najlepiej byłoby podpiac kilka aut pod kompa ( nie jednoczesnie i nikoniecznie w jednym warsztacie) i porównać wyniki,zebrane dane itp itd, może wtedy udałoby się ustalic w czym tkwi problem, a co w ogóle nie ma znaczenia
#289
Napisano 07:53, 12.10.2015
#290
Napisano 20:29, 15.10.2015
#291
Napisano 08:00, 16.10.2015
Ale w tym wypadku mówisz o szaprnięciu przy dodawaniu gazu od 0 km/h?
Nawet jeżeli zmieni Ci obroty śrubką, to nie powinno to mieć chyba wpływu na szarpanie podczas dodawania gazu np prz 3k rpm?...
#292
Napisano 20:36, 17.10.2015
U mnie raz wyskoczył błąd 41 grzałka sondy, po resecie długo nie powracał auto fajnie śmigało i małymi krokami wraca, wina może leżeć też po stronie ecm, niedługo będe wiedział więcej to opisze jak sie sprawy mają bo chyba to częsty problem tych hond
#293
Napisano 22:15, 17.10.2015
Akurat te dwie rzeczy wymieniłem i mi nie pomogło na ten problem.Nie od 0km tylko przy jezdzie na 3cim biegu puszczam gaz i dodaje znowu i szarpnięcie. Sprostowanie po resecie kompa spokój na jakieś 300kilometrów i problem powraca, układ zapłonowy bez zarzutu, już zostały dwie rzeczy do opanowania, sonda i sprzęgło, już tylko to może powodować szarpanie.
U mnie raz wyskoczył błąd 41 grzałka sondy, po resecie długo nie powracał auto fajnie śmigało i małymi krokami wraca, wina może leżeć też po stronie ecm, niedługo będe wiedział więcej to opisze jak sie sprawy mają bo chyba to częsty problem tych hond
A dokładnie jak piszesz że po resecie jest jakiś czas ok a potem to powraca.
Wygląda to na jakiś błędny sygnał od jakiegoś czujnika. Sam czujnik może być ok ale przewód gdzieś przerywa lub masuje.
#294
Napisano 07:45, 18.10.2015
#295
Napisano 09:37, 18.10.2015
Pany, a możecie nagrać filmik jakiś jak to wygląda u Was?
Nie od 0km tylko przy jezdzie na 3cim biegu puszczam gaz i dodaje znowu i szarpnięcie. Sprostowanie po resecie kompa spokój na jakieś 300kilometrów i problem powraca, układ zapłonowy bez zarzutu, już zostały dwie rzeczy do opanowania, sonda i sprzęgło, już tylko to może powodować szarpanie.
U mnie raz wyskoczył błąd 41 grzałka sondy, po resecie długo nie powracał auto fajnie śmigało i małymi krokami wraca, wina może leżeć też po stronie ecm, niedługo będe wiedział więcej to opisze jak sie sprawy mają bo chyba to częsty problem tych hond
Rozumiem
Sprzęgło też wymieniałem.
Nie pomogło :P
#296
Napisano 18:45, 21.10.2015
#297
Napisano 19:27, 21.10.2015
Trochę kasy pójdzie ale czego się nie robi dla sprawy
#298
Napisano 21:07, 21.10.2015
Witam
A ja zauważyłem ze jak klime mam wyłączoną to wszystko jest okej i nie ma przy tzw. bucie szarpnięć z 1 na 2. Wiec nie wiem o co chodzi:)
#299
Napisano 21:45, 21.10.2015
na klimie bardziej jest obciążony, ale dlaczego to wpływa mocniej...?
#300
Napisano 08:31, 22.10.2015
Trzeba by byo sprawdzić obciązenie na ELM z klimą i bez.
Dobrze by było żeby ktoś też sprawdził bez tego problemu.
Na przykład;
Bez żadnego odbiornika obciążenie=X
Z włączoną klimą=X + obr silnika
Z włączonymi światłami=X + obr silnika
Z włączoną klimą i światłami + obr silnika
Wszystko przy dmuchawie na poziomie 4 żeby było dodatkowe obciązenie
Można by jeszcze dodać ciśnienie w kolektorze i temp sinika i korekty.
Ja zrobię w weekend i podam w niedzielę.
Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych