Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Accord VIII początek :)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_grand10_*

Guest_grand10_*
  • Guests

Napisano 23:19, 04.10.2013

Witam !
Na początek może się przywitam , jestem nowy na forum . Jestem posiadaczem Hondy Accord z 2008 roku w 2,0 iVTEC. Jako że bardzo przywiązałem się do autka , chciałbym nadać mu trochę ' pazura' . Modyfikację jakimi chciałbym go poddać to napewno :
- wydech ( aby nadać mu ładne brzmienie)
- silnik ( chciałbym trochę zwiększyć moment obrotowy , i tutaj pytanie , czy do tego modelu Accorda dałoby się zamontować Turbinę?)
- felgi ( jaki model poki co nie wiem , licze na kreatywność- kolegów i koleżanek abyście doradzili młodemu koledze z forum)
- przyciemnienie tylnych szyb ( ale to już mały problem )

I tutaj moja prośba , byłoby mi niezmiernie miło gdyby Szanowni Forumowicze , pomogli mi w doborze tych części z racji tego że troszke mało się na tym znam a chciałbym aby to były dobre częsci i było to dobrze wykonane , żeby nie płacić dwa razy za szajs ( zgodnie z maksymą Co drogie to tanie :) ). Czego się wystrzegać przy przeróbkach itp i na koniec doradzić jakiś dobry warsztat serwis , ktory to wszystko zmontuje :)
Czekam na odpowiedź , pozdrawiam Bartek!:)
  • 0

#2 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:32, 04.10.2013

sprzedaj i kup cos innego. widac ze nie masz pojecia o czym piszesz i nie mam zamiaru Cie tu obrazac ale zamontowac sie da wszystko, pytanie czy warto - w tym przypadku nie. wyscigowki z tego auta nie zrobisz, silnik ktory tam masz jest bardzo przecietny, do modyfikacji to on sie chyba w ogole nie nadaje. kolego wiesz z czym sie wiaze dolozenie slimaka? z wydatkami i to duzymi... w ogole wiesz o jakich wydatkach mowisz?
  • 0

#3 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 23:33, 04.10.2013

- przyciemnienie tylnych szyb

Legalne czy nie przyciemniać wszystkie albo w cale.

Co do turbin to kolego temat rzeka i nikt za Ciebie tego nie ogarnie. Musisz sam dużo wiedzieć, poczytać, wyrobić sobie choć trochę pojęcie na ten temat, bo gotowca nie dostaniesz... Nie jestem specjalistą ale koszty bedą "straszne" a efekty mizerne przy tym silniku. Najsensowniejsze to jest wymiana układu dolotowego i wydechowego ale to też koszty nie małe jeśli mowa o o czymś sensownym...
  • 0

#4 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:42, 04.10.2013

soul, ale ile mu da dolot i wydach? ze strojeniem z 15km? a wyda z 5k lekka reka bo jakby chcial zrobic wszystko na firmowkach + solidne strojenie to i 10 moze byc malo.
  • 0

#5 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 23:51, 04.10.2013

Jasne blackfly że efektu nie będzie, kasy już także ;-)

Ja się znam jak świnia na gwiazdach a i tak wiem, że to jest gra nie warta świeczki :-) Także kolego na prawdę bez urazy, ale brakuje Ci nawet podstaw w temacie Accorda i tym bardziej zabawy w takie tuningi :B

Masz fajne autko, wsadź fajne (19") koła, dorzuć jakiś stożek (dla dźwięku), przydym wszystkie szybki, posadź lekko na glebę i będzie ok, a jeśli brakuje Ci na prawdę mocy to polecam zmienić auto :ok
  • 0

#6 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 06:52, 05.10.2013

z ta moca to jest tak, swiezemu kierowcy zawsze brakuje. ja na pierwszy samochod mialem minic coopera s 175km i twierdzilem ze to jest wolne i ma za malo koni. teraz jak mam okazje jezdzic takim samochodem mowie ze to rakieta. choc ogarniam te samochodu zdecydowanie lepiej niz kiedys. po prostu trzeba umiec wykorzystac co sie ma pod stopa a nie na slepo wciskac gaz. wiec kolego albo kup cos co ma potencjal i jest mocno rozwoljowe, np evo, sti albo jakies ołdi z turbina gdzie czip wystarczy albo pomysl o jakiejs szkole jazdy gdzie Cie naucza jak wykorzystac te 156km bo tym da sie poszalec:)
  • 0

#7 Guest_grand10_*

Guest_grand10_*
  • Guests

Napisano 11:54, 05.10.2013

Witam :)
Dziekuje za odpowiedzi.. Muszę sprawę przemyśleć bardzo dokładnie :) A co do mocy :) Nie uważam że jest mało , jest ok , ale jeśli mozna miec wiecej to czemu nie?:)) Czasami jezdze Touaregiem 5,0 V10 313 KM wiec czuc roznice :) nie mniej jednak Accordem bardzo lubie jezdzic , i wiem ze mozna nim poszaleć :):)
  • 0

#8 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:48, 05.10.2013

grand10, wiec jak roznice czujesz miedzy 5.0 V10 a 2.0 R4 to radze zostawic jak jest bo chocbys nie wiem co zrobił to tej nie zobaczysz. no chyba ze bedzie slimak ale to chyba lepiej sprzedac samochod no chyba ze bedziesz nim jezdzil od swieta, ladowal kase i liczysz sie z tym, ze w kazdej chwili cos sie może wysr*ć:)
  • 0

#9 mutaba

mutaba
  • Forumowicz
  • 190 postów
  • Skąd:Tbg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:mutaba
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM1 Trumna
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:50, 07.10.2013

Witam !
Na początek może się przywitam , jestem nowy na forum . Jestem posiadaczem Hondy Accord z 2008 roku w 2,0 iVTEC. Jako że bardzo przywiązałem się do autka , chciałbym nadać mu trochę ' pazura' . Modyfikację jakimi chciałbym go poddać to napewno :
- wydech ( aby nadać mu ładne brzmienie)
- silnik ( chciałbym trochę zwiększyć moment obrotowy , i tutaj pytanie , czy do tego modelu Accorda dałoby się zamontować Turbinę?)
- felgi ( jaki model poki co nie wiem , licze na kreatywność- kolegów i koleżanek abyście doradzili młodemu koledze z forum)
- przyciemnienie tylnych szyb ( ale to już mały problem )

I tutaj moja prośba , byłoby mi niezmiernie miło gdyby Szanowni Forumowicze , pomogli mi w doborze tych części z racji tego że troszke mało się na tym znam a chciałbym aby to były dobre częsci i było to dobrze wykonane , żeby nie płacić dwa razy za szajs ( zgodnie z maksymą Co drogie to tanie :) ). Czego się wystrzegać przy przeróbkach itp i na koniec doradzić jakiś dobry warsztat serwis , ktory to wszystko zmontuje :)
Czekam na odpowiedź , pozdrawiam Bartek!:)



:db ... hej grand10 wpadnij na jakiegoś najbliższego spota albo najlepiej na MEGAzlot daj tam chłopakom popatrzeć na auto, pomacać :-D pojeździć :-D troszkę poupalają :-D ...oczywiście rozsądnie :mrgreen: ogólnie zobaczą co temu autu potrzeba inaczej przez forum tego nie załatwisz :r
  • 0

#10 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:13, 07.10.2013

ja proponuje turbinke kowalskiego, dolozy z 20Nm w dolnym zakresie
  • 0

#11 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 06:48, 16.10.2013

ja proponuje turbinke kowalskiego, dolozy z 20Nm w dolnym zakresie

Kolega ma nie kompletną, może sprzedać :mrgreen:
kit turbo można ze z USA sprowadzic, bo oni w takie rzeczy się bawią .. kost kitu około 10 tys. Wymiana ecu silnika + honda data + strojenie około 10 tys. + dolot i wydech też kilka tys...
To już lepiej zrobić swapa z silnikiem k20z4 od civika type r.
  • 0

#12 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:36, 16.10.2013

To już lepiej zrobić swapa z silnikiem k20z4 od civika type r.


to juz lepiej k24 z czapka z K20a2 z ctra. bo ten K20 z ctra przy masie accorda szalu nie zrobi bo na dole slaby.
  • 0

#13 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 12:08, 16.10.2013

Moim prywatnym zdaniem silnik R20 to montowany jest w kosiarce Stiga.
  • 0

#14 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:41, 16.10.2013

muzyczka, a kto pisal o R20?
  • 0

#15 abdul865

abdul865
  • Forumowicz
  • 197 postów
  • Skąd:Bolesławiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL-9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:53, 16.10.2013

Panowie grand10 nie pisał ile może zainwestowac w silnik , a wy juz odradzacie mu wszystko.... Może jest milionerem i nie ma na co kasy wydawać.... K24 z czapka od civa da mu maks 10 KM czyli w ogóle bedzie 200 do tego dolot + wydech da z 220 może... No chyba że zrobi turbawkę a przecież robią takie cuda w polsce... potwierdzi to przema72 bo jest w tym dobry!!! A wy już nie warto sprzedaj itd.... Mam tu dobry przykład kolegi z naszego forum " rumcyka" co za przeproszeniem że się tak wyraże z gówna bata ukręcił.... No i co dało rade jego auto....
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq