XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 19:16, 07.03.2015
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
#32
Napisano 02:16, 08.03.2015
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
#33
Napisano 19:03, 08.03.2015
Panowie żeby nie zakładać nowego tematu. Wybór padł na accorda VII z silnikiem 2.4 tylko pytanie co do skrzyni, czy automat jest tak samo zrywny co manual? nie chce za duzo stracic na elastycznosci i przyspieszeniu ale manual wydaje sie wygodniejszą opcją. Jest takie uczucie ze czuc jak auto wyrywa od poczatku ? Może się ktoś wypowiedziec kto ma 2.4 w automacie i manualu? zdecydowanie coś dorzuce koni na 220.
#34
Napisano 12:07, 09.03.2015
Panowie żeby nie zakładać nowego tematu. Wybór padł na accorda VII z silnikiem 2.4 tylko pytanie co do skrzyni, czy automat jest tak samo zrywny co manual? nie chce za duzo stracic na elastycznosci i przyspieszeniu ale manual wydaje sie wygodniejszą opcją. Jest takie uczucie ze czuc jak auto wyrywa od poczatku ? Może się ktoś wypowiedziec kto ma 2.4 w automacie i manualu? zdecydowanie coś dorzuce koni na 220.
Przy wyłączonym VSA automat w 2.4 zrywa asfalt.
A i nie zapominajmy o tiptronicu na którym można nieźle poszaleć zwłaszcza że nie ma odcinki
#35
Napisano 18:51, 14.03.2015
A czy ta skrzynia jest awaryjna ? i tylko wystepuje tiptronic czy multi też ? bo z tego co orientuje sie multi np. w audi bardzo awaryjny a chciał bym tego uniknąć. A to VSA wyłącza się jakoś ręcznie ?
#36
Napisano 19:51, 14.03.2015
tylko nie zapominaj że w zasadzie automat w 2.4 powoduje że sprint do setki jest porównywalny raczej z 2.0 Sportem niż z 2.4 w manualu.
#37
Napisano 21:51, 14.03.2015
To słabo myślałem że jest porównywalnie.
Panowie a co można zrobić aby w accord 2.4 szybciej jechał w automacie? bo do 160 km/h jakoś jecie później do 180km/h już przepaść słabo się rozpędza. Nie chodzi mi tutaj o zakładanie turbo czy kompresora. W 2.4 manual można koło zamachowe odchudzić i już jedzie o niebo lepiej a w automacie?
Użytkownik Pomszczak edytował ten post 18:01, 23.03.2015
#38
Napisano 09:48, 19.04.2015
- W PL z wszystkimi papierami, paliwem i opłatami ok. 1300€
- W DE zestaw KME 1400€, BRC 1700€ szczegółów nie znam
Oczywiście do tego dochodzi coroczny podatek drogowy:
2.0 - 150€
2.4 - 220€
2.2 - 320€
Mam totalny mętlik w głowie, a nie chce sie wpakować na mine. Kusi mnie ten diesel, ale troche boje się go boję, bo dotychczas jeździłem tylko benzynami. Mam nadzieje, że rozwiejecie wszelkie wątpliwości i pomożecie mi podjąć decyzje. Tym bardziej, iż większość tej kwoty pochodzi z kredytu, więc nie uśmiecha mi sie spłacać rat i jeszcze odkładać na mechanika
#39
Napisano 09:58, 19.04.2015
Temat dotyczy 7gen, a nie 8.
2.0 w tej budzie w ogóle nie jedzie.
Diesel przy tych przebiegach niebardzo ma sens, podobnie jak w ogóle gaz.
Automat to raczej przy silniku 2.4, ten silnik ma tez niższy podatek, jak sam zauważyłeś.
#40
Napisano 22:51, 09.05.2015
a nie myslał nikt kupic polifta 2,0 i zrobic swap silnika na 2,4 ... to też jest jakis pomysl i finansowo moze lepiej to sie przedstawiac
Sicilian Red ACCORD by KOWAL >> KLIK <<
#41
Napisano 09:10, 03.10.2015
Witam, podłącze się pod temat jeśli moge mieszkam aktualnie w niemczech i szukam accorda VIII w kombi, skrzynia jest mi obojętna, ale chętnie wziął bym automat. Mój budżet to 17000€ i w tej kwocie mam do wyboru poliftową 2.0 executive, przedliftową 2.4 albo diesla 2.2 wszystkie z przebiegiem max 70000. I tu moje pytanie, czy brać benzyne z LPG czy ładować się w diesla?? Moje roczne przebiegi to ok. 20000 - 22000km. Z tego co słyszałem to diesel ma jakiś problem ze ślizgającym sie sprzęgłem, a założenie LPG będzie mnie kosztować:
- W PL z wszystkimi papierami, paliwem i opłatami ok. 1300€
- W DE zestaw KME 1400€, BRC 1700€ szczegółów nie znam
Oczywiście do tego dochodzi coroczny podatek drogowy:
2.0 - 150€
2.4 - 220€
2.2 - 320€
Mam totalny mętlik w głowie, a nie chce sie wpakować na mine. Kusi mnie ten diesel, ale troche boje się go boję, bo dotychczas jeździłem tylko benzynami. Mam nadzieje, że rozwiejecie wszelkie wątpliwości i pomożecie mi podjąć decyzje. Tym bardziej, iż większość tej kwoty pochodzi z kredytu, więc nie uśmiecha mi sie spłacać rat i jeszcze odkładać na mechanika
kolego, zebym to ja takie oplaty za sam podatek drogowy(gdzie dodatkowo w paliwie tez jest podatek) mial to skakalbym z radosci. Aktualnie jestem w Irl i tam dopiero to zdzieraja.
do lipca 2008 roku leca od pojemnosci i np dla vii gen:
2.0 - €710 lub kwartalnie €200
2.4 - €1034 lub kwartalnie €292
2.2 - €951 lub €268
#42
Napisano 18:12, 03.10.2015
ale paliwo macie proporcjonalnie 4 razy tansze. Wolał bym zapłacić 700zł rocznie za podatek ale paliwo mieć po 1,50zł... także nie płaczcie bo my mamy drożej jak by to wszystko przeliczyć. Mieszkałem w Anglii i paliwo nie było żadnym zmartwieniem i te podatki itd. były dla mnie lzejsze...
#43
Napisano 05:12, 04.10.2015
Witam, podłącze się pod temat jeśli moge mieszkam aktualnie w niemczech i szukam accorda VIII w kombi, skrzynia jest mi obojętna, ale chętnie wziął bym automat. Mój budżet to 17000€ i w tej kwocie mam do wyboru poliftową 2.0 executive, przedliftową 2.4 albo diesla 2.2 wszystkie z przebiegiem max 70000. I tu moje pytanie, czy brać benzyne z LPG czy ładować się w diesla?? Moje roczne przebiegi to ok. 20000 - 22000km. Z tego co słyszałem to diesel ma jakiś problem ze ślizgającym sie sprzęgłem, a założenie LPG będzie mnie kosztować:
- W PL z wszystkimi papierami, paliwem i opłatami ok. 1300€
- W DE zestaw KME 1400€, BRC 1700€ szczegółów nie znam
Oczywiście do tego dochodzi coroczny podatek drogowy:
2.0 - 150€
2.4 - 220€
2.2 - 320€
Mam totalny mętlik w głowie, a nie chce sie wpakować na mine. Kusi mnie ten diesel, ale troche boje się go boję, bo dotychczas jeździłem tylko benzynami. Mam nadzieje, że rozwiejecie wszelkie wątpliwości i pomożecie mi podjąć decyzje. Tym bardziej, iż większość tej kwoty pochodzi z kredytu, więc nie uśmiecha mi sie spłacać rat i jeszcze odkładać na mechanika
To w kazdym Landzie sa inne podatki? Bo ostatnio poruszalismy ten temat i jakos inne stawki nam wyszly Rzuc okiem na dwie ostatnie strony w tym temacie:
http://www.accordklu...a-świata/page-7
Accord VII Sport by Damiano ★ ★ Oblookaj moją Nebeską
#44
Napisano 09:36, 04.10.2015
ale paliwo macie proporcjonalnie 4 razy tansze. Wolał bym zapłacić 700zł rocznie za podatek ale paliwo mieć po 1,50zł... także nie płaczcie bo my mamy drożej jak by to wszystko przeliczyć. Mieszkałem w Anglii i paliwo nie było żadnym zmartwieniem i te podatki itd. były dla mnie lzejsze...
i dlatego w Irl ludzie z co wiekszymi silnikami jezdza na angielskich blachach bo tam jest taniej. W pl mozesz sobie pozwolic na 4.2 v8 LPG i bedziesz dawac rade, w irl podatek roczny wyniesie tyle co auto jest warte. Wiesz jak ktos ma rodzinny woz to ja sobie nie wyobrazam jezdzic 1.4 benzyna wiec sila rzeczy ludzie placza i placa, tym bardziej ze ten podatek jest nielegalny z prawnego punktu widzenia. Roznice sie robia kolosalne jak ktos ma 3.0(€511/kwartal). I nie o paliwo tu chodzi.
#45
Napisano 01:02, 02.12.2015
Mam możliwość zakupienia pewnego Accorda przedliftowego w 2.4. Początkowo w ogóle nie brałem tego pod uwagę bo śmigam tylko krótkie odcinki po mieście więc spalanie by mnie zjadło. Teraz myślę nad opcją dołożenia gazu.
Rok 2004, tourer, auto od pasjonata Hond, który na codzień od lat zajmuje się tylko tą marką. Silnik najechane ma 160 tys. Wyszłoby mnie 21 tys + instalacja gazowa.
Myślicie, ze dobry deal? Jak dotąd jeździłem tylko 2.0 i zawsze na PB.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych