Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

2.0 i- vtec czy 2,4 i-vtec

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
71 odpowiedzi w tym temacie

#31 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:16, 07.03.2015

Ewenement na skalę światową
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#32 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 02:16, 08.03.2015

10 letnie auto bez skazy ? Nie możliwe
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#33 Pomszczak

Pomszczak
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wrocław
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:03, 08.03.2015

Panowie żeby nie zakładać nowego tematu. Wybór padł na accorda VII z silnikiem 2.4 tylko pytanie co do skrzyni, czy automat jest tak samo zrywny co manual? nie chce za duzo stracic na elastycznosci i przyspieszeniu ale manual wydaje sie wygodniejszą opcją. Jest takie uczucie ze czuc jak auto wyrywa od poczatku ? Może się ktoś wypowiedziec kto ma 2.4 w automacie i manualu? zdecydowanie coś dorzuce koni na 220. 


  • 0

#34 Ajlowiu

Ajlowiu
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Garwolin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:07, 09.03.2015

Panowie żeby nie zakładać nowego tematu. Wybór padł na accorda VII z silnikiem 2.4 tylko pytanie co do skrzyni, czy automat jest tak samo zrywny co manual? nie chce za duzo stracic na elastycznosci i przyspieszeniu ale manual wydaje sie wygodniejszą opcją. Jest takie uczucie ze czuc jak auto wyrywa od poczatku ? Może się ktoś wypowiedziec kto ma 2.4 w automacie i manualu? zdecydowanie coś dorzuce koni na 220. 

Przy wyłączonym VSA automat w 2.4 zrywa asfalt.

A i nie zapominajmy o tiptronicu na którym można nieźle poszaleć zwłaszcza że nie ma odcinki :-)


  • 0

#35 Pomszczak

Pomszczak
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wrocław
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:51, 14.03.2015

A czy ta skrzynia jest awaryjna ? i tylko wystepuje tiptronic czy multi też ? bo z tego co orientuje sie multi np. w audi bardzo awaryjny a chciał bym tego uniknąć. A to VSA wyłącza się jakoś ręcznie ? 


  • 0

#36 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:51, 14.03.2015

tylko nie zapominaj że w zasadzie automat w 2.4 powoduje że sprint do setki jest porównywalny raczej z 2.0 Sportem niż z 2.4 w manualu.


  • 0

#37 Pomszczak

Pomszczak
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wrocław
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:51, 14.03.2015

To słabo :/ myślałem że jest porównywalnie. 

 

Panowie a co można zrobić aby w accord 2.4 szybciej jechał w automacie? bo do 160 km/h jakoś jecie później do 180km/h już przepaść słabo się rozpędza. Nie chodzi mi tutaj o zakładanie turbo czy kompresora. W 2.4 manual można koło zamachowe odchudzić i już jedzie o niebo lepiej a w automacie? 


Użytkownik Pomszczak edytował ten post 18:01, 23.03.2015

  • 0

#38 vifvaf

vifvaf
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wittmund
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:48, 19.04.2015

Witam, podłącze się pod temat jeśli moge :-) mieszkam aktualnie w niemczech i szukam accorda VIII w kombi, skrzynia jest mi obojętna, ale chętnie wziął bym automat. Mój budżet to 17000€ i w tej kwocie mam do wyboru poliftową 2.0 executive, przedliftową 2.4 albo diesla 2.2 wszystkie z przebiegiem max 70000. I tu moje pytanie, czy brać benzyne z LPG czy ładować się w diesla?? Moje roczne przebiegi to ok. 20000 - 22000km. Z tego co słyszałem to diesel ma jakiś problem ze ślizgającym sie sprzęgłem, a założenie LPG będzie mnie kosztować:
- W PL z wszystkimi papierami, paliwem i opłatami ok. 1300€
- W DE zestaw KME 1400€, BRC 1700€ szczegółów nie znam

Oczywiście do tego dochodzi coroczny podatek drogowy:
2.0 - 150€
2.4 - 220€
2.2 - 320€

Mam totalny mętlik w głowie, a nie chce sie wpakować na mine. Kusi mnie ten diesel, ale troche boje się go boję, bo dotychczas jeździłem tylko benzynami. Mam nadzieje, że rozwiejecie wszelkie wątpliwości i pomożecie mi podjąć decyzje. Tym bardziej, iż większość tej kwoty pochodzi z kredytu, więc nie uśmiecha mi sie spłacać rat i jeszcze odkładać na mechanika :-)
  • 0

#39 bogdann

bogdann
  • Forumowicz
  • 474 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:-
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:58, 19.04.2015

Temat dotyczy 7gen, a nie 8.

 

2.0 w tej budzie w ogóle nie jedzie.

Diesel przy tych przebiegach niebardzo ma sens, podobnie jak w ogóle gaz.

Automat to raczej przy silniku 2.4, ten silnik ma tez niższy podatek, jak sam zauważyłeś.


  • 0

#40 kowalchełm

kowalchełm
  • Forumowicz
  • 280 postów
  • Skąd:Chełm / Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 22:51, 09.05.2015

a nie myslał nikt kupic polifta 2,0 i zrobic swap silnika na 2,4 ... to też jest jakis pomysl i finansowo moze lepiej to sie przedstawiac


  • 0

Sicilian Red ACCORD by KOWAL  >> KLIK <<
 


#41 milkes

milkes
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:Sulechow/Shannon
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:10, 03.10.2015

Witam, podłącze się pod temat jeśli moge :-) mieszkam aktualnie w niemczech i szukam accorda VIII w kombi, skrzynia jest mi obojętna, ale chętnie wziął bym automat. Mój budżet to 17000€ i w tej kwocie mam do wyboru poliftową 2.0 executive, przedliftową 2.4 albo diesla 2.2 wszystkie z przebiegiem max 70000. I tu moje pytanie, czy brać benzyne z LPG czy ładować się w diesla?? Moje roczne przebiegi to ok. 20000 - 22000km. Z tego co słyszałem to diesel ma jakiś problem ze ślizgającym sie sprzęgłem, a założenie LPG będzie mnie kosztować:
- W PL z wszystkimi papierami, paliwem i opłatami ok. 1300€
- W DE zestaw KME 1400€, BRC 1700€ szczegółów nie znam

Oczywiście do tego dochodzi coroczny podatek drogowy:
2.0 - 150€
2.4 - 220€
2.2 - 320€

Mam totalny mętlik w głowie, a nie chce sie wpakować na mine. Kusi mnie ten diesel, ale troche boje się go boję, bo dotychczas jeździłem tylko benzynami. Mam nadzieje, że rozwiejecie wszelkie wątpliwości i pomożecie mi podjąć decyzje. Tym bardziej, iż większość tej kwoty pochodzi z kredytu, więc nie uśmiecha mi sie spłacać rat i jeszcze odkładać na mechanika :-)

kolego, zebym to ja takie oplaty za sam podatek drogowy(gdzie dodatkowo w paliwie tez jest podatek) mial to skakalbym z radosci. Aktualnie jestem w Irl i tam dopiero to zdzieraja.
do lipca 2008 roku leca od pojemnosci i np dla vii gen:

2.0 - €710 lub kwartalnie €200

2.4 - €1034 lub kwartalnie €292

2.2 - €951 lub €268


  • 0
*** Honda for life ***

#42 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:12, 03.10.2015

ale paliwo macie proporcjonalnie 4 razy tansze. Wolał bym zapłacić 700zł rocznie za podatek ale paliwo mieć po 1,50zł... także nie płaczcie bo my mamy drożej jak by to wszystko przeliczyć. Mieszkałem w Anglii i paliwo nie było żadnym zmartwieniem i te podatki itd. były dla mnie lzejsze...


  • 0

#43 Damiano WLKP

Damiano WLKP
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:WLKP / DE
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 05:12, 04.10.2015

Witam, podłącze się pod temat jeśli moge :-) mieszkam aktualnie w niemczech i szukam accorda VIII w kombi, skrzynia jest mi obojętna, ale chętnie wziął bym automat. Mój budżet to 17000€ i w tej kwocie mam do wyboru poliftową 2.0 executive, przedliftową 2.4 albo diesla 2.2 wszystkie z przebiegiem max 70000. I tu moje pytanie, czy brać benzyne z LPG czy ładować się w diesla?? Moje roczne przebiegi to ok. 20000 - 22000km. Z tego co słyszałem to diesel ma jakiś problem ze ślizgającym sie sprzęgłem, a założenie LPG będzie mnie kosztować:
- W PL z wszystkimi papierami, paliwem i opłatami ok. 1300€
- W DE zestaw KME 1400€, BRC 1700€ szczegółów nie znam

Oczywiście do tego dochodzi coroczny podatek drogowy:
2.0 - 150€
2.4 - 220€
2.2 - 320€

Mam totalny mętlik w głowie, a nie chce sie wpakować na mine. Kusi mnie ten diesel, ale troche boje się go boję, bo dotychczas jeździłem tylko benzynami. Mam nadzieje, że rozwiejecie wszelkie wątpliwości i pomożecie mi podjąć decyzje. Tym bardziej, iż większość tej kwoty pochodzi z kredytu, więc nie uśmiecha mi sie spłacać rat i jeszcze odkładać na mechanika :-)

To w kazdym Landzie sa inne podatki? Bo ostatnio poruszalismy ten temat i jakos inne stawki nam wyszly ;) Rzuc okiem na dwie ostatnie strony w tym temacie: 

http://www.accordklu...a-świata/page-7


  • 0

Accord VII Sport by Damiano 25euw6s.jpg Oblookaj moją Nebeską 


#44 milkes

milkes
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:Sulechow/Shannon
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:36, 04.10.2015

ale paliwo macie proporcjonalnie 4 razy tansze. Wolał bym zapłacić 700zł rocznie za podatek ale paliwo mieć po 1,50zł... także nie płaczcie bo my mamy drożej jak by to wszystko przeliczyć. Mieszkałem w Anglii i paliwo nie było żadnym zmartwieniem i te podatki itd. były dla mnie lzejsze...

i dlatego w Irl ludzie z co wiekszymi silnikami jezdza na angielskich blachach bo tam jest taniej. W pl mozesz sobie pozwolic na 4.2 v8 LPG i bedziesz dawac rade, w irl podatek roczny wyniesie tyle co auto jest warte. Wiesz jak ktos ma rodzinny woz to ja sobie nie wyobrazam jezdzic 1.4 benzyna wiec sila rzeczy ludzie placza i placa, tym bardziej ze ten podatek jest nielegalny z prawnego punktu widzenia. Roznice sie robia kolosalne jak ktos ma 3.0(€511/kwartal). I nie o paliwo tu chodzi.


  • 0
*** Honda for life ***

#45 wiktorgu

wiktorgu
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Wałbrzych
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:02, 02.12.2015

Mam możliwość zakupienia pewnego Accorda przedliftowego w 2.4. Początkowo w ogóle nie brałem tego pod uwagę bo śmigam tylko krótkie odcinki po mieście więc spalanie by mnie zjadło. Teraz myślę nad opcją dołożenia gazu.

 

Rok 2004, tourer, auto od pasjonata Hond, który na codzień od lat zajmuje się tylko tą marką. Silnik najechane ma 160 tys. Wyszłoby mnie 21 tys + instalacja gazowa.

 

Myślicie, ze dobry deal? Jak dotąd jeździłem tylko 2.0 i zawsze na PB.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq