XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#61
Napisano 19:48, 17.11.2008
ale jeszcze jedno mnie nurtuje. Gdzies wyczytalem, ze w tej puszce powstaja zawirowania powietrza, aby odrzucic na boki, czy gdzies, ewentualne wieksze czastki. Tutaj beda walic prosto w filtr?
Czy to jakas bzdura byla z tym co wyczytalem?
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#62 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:04, 17.11.2008
U mnie jest ta różnica że filtr jest dłuższy i głośniejszy. Jeśli chodzi o konserwacje to nawet dziecko by wyczyściło stożek.
#63
Napisano 23:09, 17.11.2008
Czarna i piękna HA VI Ś.P.
#64 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:10, 17.11.2008
#65
Napisano 23:34, 17.11.2008
Zaczne od konca:
-przy silnikacgh turbo jak sobei znajdziesz gdzies na necie w kazdym zauwazysz stozek, im wiecej powietrza tym lepiej,
-powietrze nie jest gorzej filtrowane ale czesciej trzeba go czyscic specjalnym preparatami, tzw nawilzanie,
-jak przyjrzysz sie dokladnie temu zdjeciu to pod stozkiem jest doprowadzone zimne powietrze ze strefy zderzaka, poza tym dodatkowo wpada do komory silnika powietrze przez nasze grille, powstaja pewne miejsca zawirowan powietrza, inaczej bys mial gotowanie sie silnika jak by sie tam nie dostawalo powietrze.
Tam pod stozkiem jest rezonator w VIgen ktory zwykle sie usuwa w tym przypadku i mozna sobie wlasna rurke poprowadzic z dolu.
Ja pozole sobie nieco się nie zgodzić
1. Stożek trochę słabiej filtruje od zwykłej stockowej wkładki. Po to sie go nawilża żeby łapał lepiej te małe syfki A jak zarzuci się weather shield to jest bajka => U mnie po 5 mies filtr był czysty tylko "skarpeta" (weather shield) była do umycia pod kranem
2. Jak stoisz na swiatłach filtr łapie ciepłe powietrze wręcz gorące => moc spada na bank. Zwróc uwage ze grill jest tak zbudowany ze tylko jego połowa przepuszcze powietrze - reszta jest zatkana ATR'a ma identycznie. Większość powietrza wpada od spodu. Czemu tak jest - tego nie wiem. Ale zobaczcie jak jest zrobiona Integra => Tam nie ma grilla! A silnik to 1.8 189KM? Jakos tak
Na pewno mozna wywalić prawe swiatło p.mgielne i wrzucić rure która doprowadzi to powietrze ale...po co? Jak mozna od początku je lapac z "bezpiecznego" miejsca w zderzaku ktore nawet nie wie ze 20cm dalej za scianą jest jakiś gorący potwór
Co do rezonatora... Jaki on tutaj ma związek? Przeciez rezonator przy takiej instalacji (rura ze stożkiem) nie doprowadza powietrza Przy seryjnym dolocie powietrze jest zaciągane tek:
Przepustnica => gumowa rura => air box z filtrem => rezonator => "peryskop" za prawym reflekotrem (potencjalnie cieple powietrze)
Sam rezonator jest zamkniętym "pudłem" z dziurą od góry prze która wpada i wylatuje powietrze
Tyle z mojej strony
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#66 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:38, 17.11.2008
#67
Napisano 23:46, 17.11.2008
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#68
Napisano 23:59, 17.11.2008
[ Dodano: 2008-11-18, 00:07 ]
A nie zgodze sie ze stozek troche slabiej filtruje i odsylam:
http://www.greenfilt...info_green.html
Czarna i piękna HA VI Ś.P.
#69
Napisano 11:11, 18.11.2008
http://moto.allegro....rd_prelude.html
http://moto.allegro....98.html#gallery
#70
Napisano 13:40, 18.11.2008
#71
Napisano 17:51, 18.11.2008
#72
Napisano 22:20, 18.11.2008
#73
Napisano 00:42, 19.11.2008
[ Dodano: 2008-11-23, 02:03 ]
Green pod TypeR pasuje do CG8, takze jak komus nie jest szkoda wydac 593zl za dolot Greena tak jak mi to polecam
Czarna i piękna HA VI Ś.P.
#74 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:06, 24.11.2008
#75 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:54, 26.11.2008
wlaśnie czym on sie rózni od standardowego stożka?No to nagrajcie w koncu szybciuchem... pozdro i przynajmniej ja czekam z niecierpliwoscia, chociaz to juz za 2 dni moja bedzie ryczala Green-em dedykowanym pod TypeRa montaz i heja, szybki filmim, tez wstawie
A co do dolotu jaki kombinujecie czy K&N czy TenzoR, to ja bym obstawial z tych dwoch Green-a hehe, tzn tak jak wyzej napisalem, niedlugo go zmontuje i wtedy powiem wam co i jak, bo ten dolot Green Speed'r jest pod TypeRa, pakuje go do mojej CG8, cena to 593zl z przesylka juz wiec nie jest jakas wygorowana. Poza tym Mlody na tym zestawie lata, sprawdzil czy pasuje z Sethem dolot z Type pod CG i jest git.