XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
swap hamulców do accorda 1.8 od czego
#31
Napisano 18:55, 29.07.2013
generalnie planuję tez podmianę intercoolera i programik taki +/- jak Brodziu więc to będzie ważne żeby trumienkę zatrzymać, zawias itp itd, najpierw zrobię to smao co z poprzednim sreberkiem a soft na samym szarym końcu
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#32
Napisano 05:25, 30.07.2013
jakbym mial wydac tyle kasy to bym wydal na tylne bo niewielkim kosztem nie pchajac sie w 17na zime mozesz mocno poprawic hamowanie.
#33
Napisano 06:36, 30.07.2013
I zrobić samochód bardziej nadsterowny przy hamowaniujakbym mial wydac tyle kasy to bym wydal na tylne bo niewielkim kosztem nie pchajac sie w 17na zime mozesz mocno poprawic hamowanie.
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#34
Napisano 07:20, 30.07.2013
I zrobić samochód bardziej nadsterowny przy hamowaniu
przy seryjnym przodzie na pewno natomiast co innego, jak się porobi już przód... ale tu wciąż rozmywamy się w kwestii tego, że jest w ciule kasy do wydania w tym momencie. Już nie wspominając o dużej ilości kombinacji. Nie bez powodu kolega RBT odmówił mi zrobienia BBK do Accorda - po prostu jest to średnio opłacalne.
#35
Napisano 20:09, 30.07.2013
#36
Napisano 21:24, 30.07.2013
Co do przodu jeszcze, zdaje się klocek ATRowy jest większy
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#37
Napisano 08:18, 31.07.2013
Bo E46 z tego co mi wiadomo to tył napęd taka drobna różnica. Pozatym co ma serwo do dawania mocy. Zwiększasz tarcze masz większą siłe hamowania przy takim samym ciśnieniu płynu hamulcowego w zacisku. Nie wiem jak tam ze średnicą tłoczków ale juz sama tarcza zmienia rozkład sił hamowania...to dlaczego moje e46 ma z przodu taka sama tarcze jak z tylu i nie jest nadsterowne? nawet mam z tylu podwojna wentylowana tarcze i zwykly zacis prawie jak z przodu... zresztą tyl w 7genie i tak nie dostanie więcej mocy niż powinien bo mu serwo nie da. a na prostym będzie duza roznica
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#38
Napisano 10:42, 31.07.2013
co ma naped na tyl do rzeczy? nie wciskasz gazu i nie hamujesz jednoczesnie.
#39
Napisano 10:51, 31.07.2013
Co jest sterowane przez abs? ciśnienie w zaciskach przy hamowaniu gdy jeszcze się nie zblokuje kół? Jak się zblokują to po zawodach w zakręcie - dupka i tak Cię wyprzedzi nawet jak ABS ospuści Dodatkowo robiąc zbyt mocny tył można doprowadzić do sytuacji, że ABS bedzie sie szybiej załączał - tył w Accordach jest dosyć lekki i tutaj płynnie przechodzimy dotylko ze serwo razem z pompa abs dziala tak aby moc byla dawkowana z odpowiednia sila na kazde kolo. co masz miec nadsterowne skoro jest abs?
co ma naped na tyl do rzeczy?
Ma to do rzeczy, że przez most, dyfer, przeguby tył jest znacznie cięższy niż w FWD
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#40
Napisano 14:25, 31.07.2013
#41
Napisano 14:49, 31.07.2013
W przeciwieństwie do Ciebiepawpor, jak zwykle chcesz mieć racje
Szczególnie w FWD... Ciekaw co zrobisz jak tyłek zacznie uciekać ale temat nie o tym...a latwiej opanować nadsterowność niż podsterowność
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#42
Napisano 19:04, 31.07.2013
no wlasnie przede wszystkim w FWD dodajesz gazu i po sprawie ale jak zauwazyles nie o tym temat.Szczególnie w FWD... Ciekaw co zrobisz jak tyłek zacznie uciekać ale temat nie o tym...
chce mieć racje bo nie rozumiem zmieniania hamulcy na sile tylko po to żeby mieć cos innego niż seria. po co zmienić cos na to samo tylko z innego modelu? żeby sobie utrudnić zakup klockow?
#43
Napisano 08:16, 01.08.2013
Dobra, przynaję się tutaj mój błądno wlasnie przede wszystkim w FWD dodajesz gazu i po sprawie ale jak zauwazyles nie o tym temat.
blackfly, zrozum tylko, że nie można sobie tak na pałę wsadzić 305mm na tył zostawiając przód seryjny bo nawet kombiak w VII gen nie jest jakoś strasznie ciężki z tyłu i dupka może tańcować zbyt szybko... Każdy producent kategorycznie zakazuje wzmacniania tyłu bez robienia przodu (my nawet nie sprzedamy Greenów na tył jak ktoś ma Blacki z tyły i nie zamierza ich szybko zmienić na Greeny bo jest to niebezpieczne...)
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych