Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

swap hamulców do accorda 1.8 od czego


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#31 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:55, 29.07.2013

blackfly, nie wiem czy uwierzysz, ale te 280mm obecnie dają radę - są po regeneracji i z nowymi klocami, jak będzie duża dysproporcja po ATRach, które już mam, btw kupiłem bardzo okazyjnie ;-), to będzie to następny krok, o ile znajdę i klocki i tarcze itp itd nie będzie kosztowało milion bilion złotych ;-)
generalnie planuję tez podmianę intercoolera i programik taki +/- jak Brodziu więc to będzie ważne żeby trumienkę zatrzymać, zawias itp itd, najpierw zrobię to smao co z poprzednim sreberkiem a soft na samym szarym końcu
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#32 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 05:25, 30.07.2013

ToMala, ale w co ja tu mam wierzyc? zmiana z 300mm ori 7gen na atrowe zaciski to moim zdaniem pomylka i jak powiesz ze Ci to lepiej hamuje to albo miales przednie do regeneracji albo bedziesz klamal. jak sie rozpedzisz ze 100 na jednych i drugich to nie zobaczysz roznicy a nawet jesli bedzie to np w przyczepnosci bo beda inne temperatury asfaltu czy bardziej lub mniej rozgrzane opony. no i jakas minimalna w postacji 20cm na samych zaciskach.

jakbym mial wydac tyle kasy to bym wydal na tylne bo niewielkim kosztem nie pchajac sie w 17na zime mozesz mocno poprawic hamowanie.
  • 0

#33 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 06:36, 30.07.2013

jakbym mial wydac tyle kasy to bym wydal na tylne bo niewielkim kosztem nie pchajac sie w 17na zime mozesz mocno poprawic hamowanie.

I zrobić samochód bardziej nadsterowny przy hamowaniu :)
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#34 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 07:20, 30.07.2013

I zrobić samochód bardziej nadsterowny przy hamowaniu :)


przy seryjnym przodzie na pewno ;-) natomiast co innego, jak się porobi już przód... ale tu wciąż rozmywamy się w kwestii tego, że jest w ciule kasy do wydania w tym momencie. Już nie wspominając o dużej ilości kombinacji. Nie bez powodu kolega RBT odmówił mi zrobienia BBK do Accorda - po prostu jest to średnio opłacalne.
  • 0

#35 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:09, 30.07.2013

pawpor, to dlaczego moje e46 ma z przodu taka sama tarcze jak z tylu i nie jest nadsterowne? nawet mam z tylu podwojna wentylowana tarcze i zwykly zacis prawie jak z przodu... zresztą tyl w 7genie i tak nie dostanie więcej mocy niż powinien bo mu serwo nie da. a na prostym będzie duza roznica
  • 0

#36 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:24, 30.07.2013

blackfly, nie czytasz.. pisałem że mam 280mm z tyłu i dają radę, ale jeśli po zmianie na ATRowe nie będą dawały, to tył wpadnie z VIIIgena właśnie.
Co do przodu jeszcze, zdaje się klocek ATRowy jest większy
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#37 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:18, 31.07.2013

to dlaczego moje e46 ma z przodu taka sama tarcze jak z tylu i nie jest nadsterowne? nawet mam z tylu podwojna wentylowana tarcze i zwykly zacis prawie jak z przodu... zresztą tyl w 7genie i tak nie dostanie więcej mocy niż powinien bo mu serwo nie da. a na prostym będzie duza roznica

Bo E46 z tego co mi wiadomo to tył napęd :) taka drobna różnica. Pozatym co ma serwo do dawania mocy. Zwiększasz tarcze masz większą siłe hamowania przy takim samym ciśnieniu płynu hamulcowego w zacisku. Nie wiem jak tam ze średnicą tłoczków ale juz sama tarcza zmienia rozkład sił hamowania...
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#38 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:42, 31.07.2013

pawpor, tylko ze serwo razem z pompa abs dziala tak aby moc byla dawkowana z odpowiednia sila na kazde kolo. co masz miec nadsterowne skoro jest abs? przyblokuje to pusci zreszta to kierowca panuje nad samochodem a nie samochod nad kierowca. biore pod uwage ze skoro ktos modzi przy hamulcach to ogarnia samochod a nie on jego.

co ma naped na tyl do rzeczy? nie wciskasz gazu i nie hamujesz jednoczesnie.
  • 0

#39 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:51, 31.07.2013

tylko ze serwo razem z pompa abs dziala tak aby moc byla dawkowana z odpowiednia sila na kazde kolo. co masz miec nadsterowne skoro jest abs?

Co jest sterowane przez abs? ciśnienie w zaciskach przy hamowaniu gdy jeszcze się nie zblokuje kół? Jak się zblokują to po zawodach w zakręcie - dupka i tak Cię wyprzedzi nawet jak ABS ospuści :) Dodatkowo robiąc zbyt mocny tył można doprowadzić do sytuacji, że ABS bedzie sie szybiej załączał - tył w Accordach jest dosyć lekki i tutaj płynnie przechodzimy do

co ma naped na tyl do rzeczy?


Ma to do rzeczy, że przez most, dyfer, przeguby tył jest znacznie cięższy niż w FWD :)
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#40 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:25, 31.07.2013

pawpor, jak zwykle chcesz mieć racje. problem w tym ze jak dasz ta sama srednice z przodu jak i z tylu na tym mikro zacisku i cienkiej tarczy na pewno nie będzie hamowalo mocniej tylem niż przodem. a latwiej opanować nadsterowność niż podsterowność tak wiec moim zdaniem bez sensu gadka. i caly czas mówimy o kombiku gdzie tyl tez trochę wazy bo do sedana nie da się wrzucić na tyl 305.
  • 0

#41 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:49, 31.07.2013

pawpor, jak zwykle chcesz mieć racje

W przeciwieństwie do Ciebie :)

a latwiej opanować nadsterowność niż podsterowność

Szczególnie w FWD... Ciekaw co zrobisz jak tyłek zacznie uciekać ale temat nie o tym...
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#42 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:04, 31.07.2013

Szczególnie w FWD... Ciekaw co zrobisz jak tyłek zacznie uciekać ale temat nie o tym...

no wlasnie przede wszystkim w FWD dodajesz gazu i po sprawie ale jak zauwazyles nie o tym temat.

chce mieć racje bo nie rozumiem zmieniania hamulcy na sile tylko po to żeby mieć cos innego niż seria. po co zmienić cos na to samo tylko z innego modelu? żeby sobie utrudnić zakup klockow?
  • 0

#43 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:16, 01.08.2013

no wlasnie przede wszystkim w FWD dodajesz gazu i po sprawie ale jak zauwazyles nie o tym temat.

Dobra, przynaję się tutaj mój błąd :ok

blackfly, zrozum tylko, że nie można sobie tak na pałę wsadzić 305mm na tył zostawiając przód seryjny bo nawet kombiak w VII gen nie jest jakoś strasznie ciężki z tyłu i dupka może tańcować zbyt szybko... Każdy producent kategorycznie zakazuje wzmacniania tyłu bez robienia przodu (my nawet nie sprzedamy Greenów na tył jak ktoś ma Blacki z tyły i nie zamierza ich szybko zmienić na Greeny bo jest to niebezpieczne...)
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq