Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Nietypowe zjawisko - auto nie chce przyśpieszać


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
18 odpowiedzi w tym temacie

#16 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 22:27, 20.06.2009

Ale my z Seth-em mówimy o zaślepce na dopływ spalin w EGR a nie o uszczelce ;-)
MaxLife RULEZ !!!

#17 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:54, 20.06.2009

A, OK, nie załapałem ;-) Chcecie się pozbyć EGR w ogóle. I jakie wrażenia ?

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#18 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:25, 21.06.2009

Ja nie chcę, ja już się pozbyłem ponad 60 kkm temu. Mam przynajmniej świadomość, że silnik oddycha świeżym powietrzem ;-) Na początku miałem również wrazenie, że łatwiej wkręca sie na obroty. Poz tym żyłem ideą tuningu (filtry, wydech, moduł PowerTec) wiec zatkanie EGR-a bylo kolejnym kroczkiem w tym kierunku. Teraz to już nie ma takiego znaczenia, ekonomika jazdy do pracy zawładnęla moim autkiem :sl Ale z tym EGR-em na pewno po zatkaniu nie jest gorzej niz przed a może nawet lepiej :-) wiec tak już u mnie zostało!
MaxLife RULEZ !!!

#19 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:28, 21.06.2009

jak EGR i przepustnica są już przeczyszczone i dalej szarpie, to zostają jeszcze kable i świece do sprawdzenia

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek





IPB Skin By Virteq