XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Nietypowe zjawisko - auto nie chce przyśpieszać
#1
Napisano 19:22, 19.06.2009
Nie to, żeby mi to przeszkadzało - przy sposobie w jaki eksploatuję samochód bardzo ciężko na to natrafić ale jednak parę razy mi się to zdarzyło i jest powtarzalne. Może ktoś zauważył coś podobnego i wie jaka jest przyczyna
Jak silnik jest w pełni nagrzany a następnie da mu się trochę ostygnąć (potrzeba ~godziny postoju ale nie może też za długo - nie może być już za zimny bo też problemu nie ma) , odpali się go i próbuje ruszyć to pomimo naciśnięcia pedału gazu silnik nie chce przyśpieszać - zachowuje się tak jakby był na biegu jałowym. I trwa to tylko tyle ile pierwsze naciśnięcie pedału gazu - nie ma co go trzymać nawet wciśniętego do dechy bo nic się nie dzieje.
Ale wystarczy puścić pedał i nacisnąć jeszcze raz i już wszystko gra... I tak do następnego takiego dłuższego postoju co w praktyce zdarza mi się bardzo rzadko (albo kilkugodzinne postoje albo zbyt krótkie).
Jakiś czujnik szwankuje ? Ciekawe jaki bo oczywiście żadnego Check Engine nie ma.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#2
Napisano 19:26, 19.06.2009
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#3
Napisano 21:31, 19.06.2009
Jak jest zupełnie zimny rano to czasem mu się zdarza tak niepewnie przyspieszać jakby się lekko wahał, ale to jest tylko przy pierwszym mocniejszym naciśnięciu gazu i trwa bardzo krótko (góra kilkanaście sekund) - jak wyjeżdżam spod bloku rano to zaraz po pierwszym skrzyżowaniu mam podjazd pod wiadukt i wtedy to się czuje, że tak jakby lekko nierówno ciągnie pod górę. Miałem tak samo w poprzednim aucie więc mnie to nie dziwi.
I te dwie rzeczy chyba nie mają związku.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#5
Napisano 23:10, 19.06.2009
#6
Napisano 23:31, 19.06.2009
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#7
Napisano 08:15, 20.06.2009
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#8
Napisano 08:49, 20.06.2009
A jakby tak przeczyścić przepustnicę i EGR
zrobione, to nie to.
#9
Napisano 19:14, 20.06.2009
A do EGR nie chce mi się zabierać. Zaworu nie za bardzo widzę jak wykręcić bez rozbierania połowy rzeczy wokół niego (nie wiem nawet jaki klucz trzeba by mieć) a o czyszczeniu "EGR Plate" nawet nie wspomnę.
Przy okazji wyłapałem, że opaska na rurze dolotowej przy obudowie przepustnicy była mocno obluzowana i chyba znalazłem co metalicznie stuka pod maską jak silnik wpada w wibracje (jak się go za bardzo przydusi itp.).
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#10
Napisano 19:25, 20.06.2009
A do EGR nie chce mi się zabierać. Zaworu nie za bardzo widzę jak wykręcić bez rozbierania połowy rzeczy wokół niego (nie wiem nawet jaki klucz trzeba by mieć)
Dziś zdejmowałem EGR, zajmuje to ok 10 min Odkręcasz dwie śrubki i odpinasz kabelki, klucz 12, nie wiem jaki to jest problem
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#11
Napisano 19:52, 20.06.2009
A jak już się go zdejmie to czy trzeba wymieniać metalową uszczelkę pod nim ?
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#13
Napisano 21:50, 20.06.2009
#14
Napisano 21:53, 20.06.2009
Tylko nie rób ze zwykłej blachy "od konserw" bo wytrzymuje najwyżej tydzień i się przepala -sprawdzone empirycznie
Ooo bo ja zrobiłem z puszki po orzeszkach ziemnych Sprawdze za jakiś czas czy daje rade
To z jakiej blachy to zrobić?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#15
Napisano 22:24, 20.06.2009
Ja w HA V kombinowałem jak zrobić uszczelkę pod obudowę przepustnicy (przy oględzinach przed czyszczeniem wyszło mi, że przepustnica była tak uwalona, że trzeba ją było całą zdemonotować, żeby doczyścić) a tu zdziwko - oryginał coś koło 18 zł.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95