Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Hamulce 320mm z ATS'a VIII gen - informacje


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
82 odpowiedzi w tym temacie

#61 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:58, 15.12.2013

Zacisk jest z przodu
http://img36.imagesh...c00958kopia.jpg

[ Dodano: 2013-12-15, 16:13 ]
Dobra przekonam się na własnej skórze z czym to się je.
  • 0

#62 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:45, 15.12.2013

Trojan, wg mnie podejda pytanie tylko po ktorej stronie kola masz zacisk? bo pamietam ze w ktoryms tam modelu zacisk byl po przeciwnej stronie a co za tym idzie tloczki tez odwrotnie pracowaly albo odpowietrznik byl po zlej stronie.

tak jest w Legendzie, zacisk jest z tylu wiec jak sie go obroci to odpowietrznik jest na dole i tloczki nei tak jak powinny ;-)
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#63 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:39, 16.12.2013

Brodziu, zawsze mozna dac przy na lewa:) tylko ze wtedy wlasnie tloczki sa niedopowiednio, a jak sie go da do gory nogami to tloczki sa ok ale odpowietrznik na dole... w sumie to bez wiekszego znaczenia jedynie do opowietrzania trzeba byloby odkrecic zacisk i postawic go "na nogach"
  • 0

#64 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:01, 16.12.2013

Brodziu, zawsze mozna dac przy na lewa:) tylko ze wtedy wlasnie tloczki sa niedopowiednio, a jak sie go da do gory nogami to tloczki sa ok ale odpowietrznik na dole... w sumie to bez wiekszego znaczenia jedynie do opowietrzania trzeba byloby odkrecic zacisk i postawic go "na nogach"

chyba za duzo kombinacji moim zdaniem :roll: zreszta heble z 8 gen latwiej znalezc nic z Legenda, wiec nie warto,Ty przetarles szlak hebli z 8 gen wiec po co kombinowac :mrgreen:
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#65 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:41, 16.12.2013

Brodziu, ale mowa tu byla o 6genie coupe;) i wlasnie chodzilo o to czy zacisk z 8gena nie bedzie musialbyc do gory nogami.

ladowanie zacisku z legenda do 7gena to pomylka tak samo jak zacisku z atr'a ale poki inni nie zaczeli montowac z 8gena 320mm i potwierdzac tego co mowie to wszyscy twierdzili ze zaciski z ATRa to najwieksze cudo swiata:D
  • 0

#66 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 07:03, 17.12.2013

zaciski z ATRa to najwieksze cudo swiata:D


bo tak jest, jeśli nie chcesz zbyt wielu kombinacji :-) mowa o VI genie rzecz jasna... i o felgach 16". Do VII generacji jasne - ATS to best choice of the year! ;-)
  • 0

#67 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:28, 17.12.2013

tarjei86, ja zawsze mowie o siódemce bo VIgena nie ogarniam, ba nawet jedna śrubka przy nim nie kręciłem;)
  • 0

#68 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:39, 17.12.2013

oj :k stracilem watek :-D jeszcze sa zaciski z brembo z DC5 ktore chetniej bym przytulil i tez sa podobno P&P :mrgreen: ale cena troche wieksza niz z ATS'a
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#69 pxx1

pxx1
  • Forumowicz
  • 189 postów
  • Skąd:Siemiatycze
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:192
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cn1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:28, 18.12.2013

Czyli takie cudo:
http://img594.images...6/img0296vk.jpg

Mi takze chodza po glowie zaciski w tyn stylu. Jak tylko znajde takie na pewno zakupie ;).
  • 0

#70 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:54, 18.12.2013

Brodziu, jestes pewny ze DC5 ma brembo? znajomy to miał i nie miał brembo... jest w TLS... chyba ze integra miala bo rsx na pewno nie mial brembo. zreszta tam problem z mala tarcza. ja ide w zaciski prosiaka i tarcze 348/360mm ale to juz nie w hondzie:D
  • 0

#71 pxx1

pxx1
  • Forumowicz
  • 189 postów
  • Skąd:Siemiatycze
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:192
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cn1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:37, 18.12.2013

Ja znalazlem takie informacje o zaciskach z dc5:
Rozstaw oczek mocujacych: 14cm
Srednica obslugiwanej tarczy: 300-330mm
Grubosc obslugiwanej tarczy: 24-28mm

Jezeli to prawda to tarcza 320mm z 8 gena nie podejdzie, a szkoda.
  • 0

#72 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:11, 18.12.2013

taki zestawik jest, ale kupa siana :-/
http://www.ebay.co.u...=item2331b3bfb7

niestety gosc z angielskiego forum usunal foty, on mial te zaciski z dc5 razem z tarczami z s2k, dokladniejszych szczegolow nie znam :-/
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#73 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:03, 18.12.2013

no ale to raczej nie jest zestaw z dc-5... ogolnie w hondzie jest lipa z bremboszami bo chyba tylko w tlts byly...
  • 0

#74 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:41, 18.12.2013

dc5 typeR ma brembo
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#75 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:06, 19.12.2013

Brodziu, integra? czy rsx? bo oba sa type r i oba to dc-5:P chyba ze jeszcze była rożnica polift/przedlift bo Mero miał ale bez brembo...

w kazdym razie jak miałbym się pchać w brembo to był dorobił adapter i zacisk z prosika + spora tarcza. najtaniej i najlepiej to wyjdzie:)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq