Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Hamulce 320mm z ATS'a VIII gen - informacje


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
82 odpowiedzi w tym temacie

#46 Indii

Indii
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:14, 27.09.2013

Tarcze 320 mm z VIII też pasują bezproblemowo do VII ? Czy po zamontowaniu hebli z VIII gena do VII wystarczająca jest pompa hamulcowa, serwo ?

Jak wygląda sprawa ze swapem tylnych zacisków i tarcz ?
  • 0

#47 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:11, 27.09.2013

wszytsko p&p ( tarcza,zaciski i jarzmo) troche trzeba odgiac ta oslona tarczy bo czasme moze zahaczyc bo tarcza jest grubsza, pompa i serwodaja rade, nie zauwazylem zeby bylo cos nie tak po swapie, co do tylu to zalezy czy kombi czy sedan bo kombi ma tarczo-bebny bo jest inaczej rozwiazany reczny, ale chyba ktos pisal ze rozmiar tarczy jest taki sam :roll:
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#48 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:RRS/Lincolnshire
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive+
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:08, 27.09.2013

W sedanie tylne tarcze maja 260mm, a w kombi 280mm.
  • 0

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk


#49 Indii

Indii
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:39, 30.09.2013

W sedanie tylne tarcze maja 260mm, a w kombi 280mm.

W sedanie 260 mm ? 2.4 ma chyba 282 mm ?
  • 0

#50 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:52, 30.09.2013

W sedanie 260 mm ? 2.4 ma chyba 282 mm ?

Chyba nie :)

każdy sedan ma tarcze 260mm z tyłu (bez znaczenia jaki silnik), każde kombi ma 282mm w VII gen
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#51 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:11, 30.09.2013

a ktoś tył przekładał z ATSa VIIIg do VIg? głównie o kombi i ten ręczny pytam
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#52 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:04, 30.09.2013

ToMala, powinno pasowac. tzn na pewno bedzie roznica w mocowaniu szczęk ale jest na to patent;) przynajmniej ja tak mam zamiar przeszczepic heble z 330d:)
  • 0

#53 Indii

Indii
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:51, 02.10.2013

każdy sedan ma tarcze 260mm z tyłu (bez znaczenia jaki silnik), każde kombi ma 282mm w VII gen

Ooo :)

To teraz pytanie czy ktoś przekładał tylną tarczę i zacisk z kombi VII do sedana VII ? :>
  • 0

#54 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:06, 02.10.2013

każdy sedan ma tarcze 260mm z tyłu (bez znaczenia jaki silnik), każde kombi ma 282mm w VII gen

Ooo :)

To teraz pytanie czy ktoś przekładał tylną tarczę i zacisk z kombi VII do sedana VII ? :>

Będzie problem - w sedanie ręczny masz na klockach, w kombi na szczękach (tarczo-bębny) :B
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#55 pxx1

pxx1
  • Forumowicz
  • 189 postów
  • Skąd:Siemiatycze
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:192
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cn1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:04, 02.10.2013

każdy sedan ma tarcze 260mm z tyłu (bez znaczenia jaki silnik), każde kombi ma 282mm w VII gen

Ooo :)

To teraz pytanie czy ktoś przekładał tylną tarczę i zacisk z kombi VII do sedana VII ? :>


Da się założyć tarczę 280 mm do sedana, pisałem już o tym w innym temacie. Ja tego jeszcze nie zakładałem, ale na forum civica tak:

http://www.accordklu...pic.php?t=46054
  • 0

#56 filipfm

filipfm
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Gliwice/Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Civic Executive
  • KM:dwiesta :)
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:FK3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:38, 02.10.2013

każdy sedan ma tarcze 260mm z tyłu (bez znaczenia jaki silnik), każde kombi ma 282mm w VII gen

Ooo :)

To teraz pytanie czy ktoś przekładał tylną tarczę i zacisk z kombi VII do sedana VII ? :>


Da się założyć tarczę 280 mm do sedana, pisałem już o tym w innym temacie. Ja tego jeszcze nie zakładałem, ale na forum civica tak:

http://www.accordklu...pic.php?t=46054


Drobna uwaga, to tarcza robiona na zamówienie właśnie do tych adapterów a nie tarcza z Accorda Kombi (niestety zresztą - sam myślałem o tym patencie, ale odpuściłem - poszedłem tylko w przód 320 z Accorda)
Tarcze i adaptery ogarnął Paweł Stefanicki "Szołek". Tegoroczny mistrz Polski w wyścigach górskich - Civicem oczywiście ;)
  • 0
Filipfm

#57 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:43, 02.10.2013

Tarcze i adaptery ogarnął Paweł Stefanicki "Szołek

Tak jak już napisałem w innym temacie - tarcze 282mm będą pasować P&P z Accorda VIII gen :) Dorobić trzeba tylko adapter do zacisku
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#58 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:39, 02.10.2013

pawpor, nie trzeba bo zacisk 280 z 8gena tez ma reczny w zacisku wiec nie ma problemu. z tego co wiem to wystarczy tylko 1mm podkladka miedzy jarzmo a zwrotnice zeby wszystko dobrze gralo.

niestety bebna na reczny nie da sie tak latwo przelozyc ale zawsze mozna sie pokusic o tarcze 305 z ATS 8gen i dorobic adapter do zacisku. to tyl wiec sila nie jest taka ogromna a patent jest dosyc prosty. wyglad, hamowanie i cala reszta na ogromny plus. niestety tarcza 320 na przod i seryjny tyl w sedanie to pomylka. w kombiwanie daje rade bo tyl tez jest na przyzwoitym poziomie w sedanie wtedy wszystko idzie na przod a co za tym idzie tyl nie hamuje wiec to co zyskamy przednia osia stracimy tylna. to trozeba robic kompleksowo:)
  • 0

#59 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:44, 15.12.2013

Orientujecie się może czy te heble z ATSa 320mm podejdą do CG2 p&p :?:
  • 0

#60 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:55, 15.12.2013

Trojan, wg mnie podejda pytanie tylko po ktorej stronie kola masz zacisk? bo pamietam ze w ktoryms tam modelu zacisk byl po przeciwnej stronie a co za tym idzie tloczki tez odwrotnie pracowaly albo odpowietrznik byl po zlej stronie.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq