Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Pęknięty kolektor Wydechowy 2.2 Diesel

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
312 odpowiedzi w tym temacie

#226 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6029 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 20:13, 17.10.2016

Panowie pytanie mam, po ostatniej wizycie w PL, zaliczyłem dwa razy leżącego policjanta(było trzeba samochodu nie obniżać :diabelgrin: ) i od tamtej pory na zimno na rozruchu czuję smród spalin w środku, jak się rozgrzeję jest już dużo lepiej. Żadnego buczenia nie zauważyłem czy żeby głośniej chodził. 

Czy są to typowe objawy dla pękniętego kolektora? ??:(:(:(:(  Parę postów wyżej przeczytałem instrukcję demontażu kolektora, najprościej widzę że zdjąć osłonę i zobaczyć czy nie jest osmolona. 

 

Mógłby mi ktoś poniższą myśl rozwinąć? bo nie bardzo rozumiem o co chodzi.

Z drugiej strony ciekawe czy ASO w DE przychyli się naprawy, mimo tego że auto już gwarancji nie ma.

 

- demontujemy puszkę za kolektorem 2 śruby i wężyk - łatwe ale mało miejsca

 


Użytkownik ślepak edytował ten post 20:14, 17.10.2016

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#227 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 01:11, 18.10.2016

Panowie pytanie mam, po ostatniej wizycie w PL, zaliczyłem dwa razy leżącego policjanta(było trzeba samochodu nie obniżać :diabelgrin: ) i od tamtej pory na zimno na rozruchu czuję smród spalin w środku, jak się rozgrzeję jest już dużo lepiej. Żadnego buczenia nie zauważyłem czy żeby głośniej chodził.
Czy są to typowe objawy dla pękniętego kolektora? ??:(:(:(:( Parę postów wyżej przeczytałem instrukcję demontażu kolektora, najprościej widzę że zdjąć osłonę i zobaczyć czy nie jest osmolona.

Mógłby mi ktoś poniższą myśl rozwinąć? bo nie bardzo rozumiem o co chodzi.
Z drugiej strony ciekawe czy ASO w DE przychyli się naprawy, mimo tego że auto już gwarancji nie ma.

u mnie smierdzialo caly czas czy zimny czy cieply i aso wymienilo przy 117 tys mil i 9 latach niby gwarancja jest przedluzona do 125 k mil i 7 lat
  • 0

#228 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 11:46, 19.10.2016

U mnie wymienili w 2013r. Czyli jak auto mialo 6lat. Warunkiem bylo przedstawienie kompletu pieczatek, co uwazam za bzdure tym bardziej ze gwarancja na kolektor zostala wydluzona do 7lat.
  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#229 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6029 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:38, 20.10.2016

Czyli jako że mam przedlifta może być już po ptakach, chyba że już raz wymieniali kolektor i znów się "zepsuł" to tego wymienionego też jakaś gwarancja obowiązuje.

W każdym bądź razie jutro dzwonie do najbliższego ASO w DE, a jak z nimi się nie dogadam to co centrali w Niemczech Hondy.

 

A tak generalnie to koszt w PL za taką robotę jaki jest? No i jaki konkretnie kolektor polecacie? Co mnie tylko dziwi że piszecie że u was było w czasie jazdy czuć spaliny, a u mnie tylko jak auto stoi. Do takiego stopnia że jak mam zapalone zenony to widzę po ciemku jak się spaliny wydostają spod maski.... 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#230 Rafipro

Rafipro
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Radzyń Podlaski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sedan
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:53, 20.10.2016

Poszukaj na alledrogo, są dostępne poprawione kolektory za lekko ponad 400 zł. Jest to chyba rzemieślnik a nie oryginał, jednak nie pękający ;) 


  • 0

#231 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6029 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 09:09, 21.10.2016

właśnie tak czytam ten temat i dochodzę do wniosku że lepiej kupić te z allegro, niż jakiś oem itd bo z tego co widzę nadal potrafią pękać. Chodź generalnie od 2006 niby są poprawione.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#232 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:21, 21.10.2016

Podpowiem, rozszczelniają się kolektory metalowe, natomiast żeliwne odlewane nie, takich trzeba szukać. Po 2006 też montowali metalowe.


  • 0

#233 dieselinside

dieselinside
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:trumniak
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:41, 21.10.2016

Na alledrogo można dostać ori używkę żeliwną w nie najgorszej cenie. Ja swój żeliwny wyrwałem za 150zł z wysyłką. Co niektórzy powariowali i wołają po 300zł za kolektor metalowy, wadliwy.

http://allegro.pl/ho...6509914351.html

http://allegro.pl/ko...27.html#thumb/1


Użytkownik dieselinside edytował ten post 19:44, 21.10.2016

  • 0

#234 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:51, 21.10.2016

Ja mam polifta i mi tez padl
  • 0

#235 dieselinside

dieselinside
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:trumniak
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:55, 21.10.2016

Ja mam polifta i mi tez padl

Padł, ale chyba metalowy nie żeliwny?


  • 0

#236 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:56, 21.10.2016

Niewiem jaki byl ale honda wymieniala mi na gwarancji
  • 0

#237 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:06, 22.10.2016

Wymieniali również na metalowe bo mieli duży zapas, nowe były szczelne, więc usterkę usuwali. Problem pojawiał się po pewnym czasie i już po okresie gwarancyjnym:(.


  • 0

#238 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6029 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 15:07, 26.10.2016

Panowie szybko i na temat. Kupować jakaś używkę kolektor OEM np z FR-V czy brać jakiś zamiennik ??

Jak już zamiennik to jaki polecacie? nie będzie problemu z dopasowaniem jego? wszystko będzie pasować? 

I kolejna ostatnia kwestia to uszczelki, braliście tylko tą pod kolektor, czy tą trójkątną też wymienialiście? Reinz  zda egzamin czy kupować oem? 


Użytkownik ślepak edytował ten post 15:08, 26.10.2016

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#239 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:21, 26.10.2016

Najpewniejszy będzie żeliwny oem, uszczelka  jest 3 warstwowa metalowa, więc używana Twoja powinna dać jeszcze radę. Nie mam doświadczenia co do nowych z żeliwnych zamienników, niech ktoś inny się wypowie.


  • 0

#240 kamil.tomasz

kamil.tomasz
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Żyrardów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:01, 31.10.2016

Wyciągaj i spawaj - będzie dobrze. Kup tylko uszczelkę pod kolektor i między kolektor, a turbawkę.

Kolego pod kolektor a głowicę jedna uszczelka a druga dokładnie która bo tam kilka idzie uszczelek(miedzy kolektor a portki miedzy kolektor a turbine), i muszę dokładnie wiedzieć bo wcześniej muszę zamówić, problem jest z dostępnością części ?  powiedz jakie czynności należy wykonać by go zdemontować ? znasz momenty dokrecenia  ? 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq