XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zawieszenie akcesoryjne Showa vs Seria vs Eibach + amor
#76
Napisano 14:10, 16.11.2014
Ekonomia wygrała. LPG już jest (STAG 300 isa, KME Gold, Hana Niebieska, Zbiornik 56 l)
#77
Napisano 21:08, 16.11.2014
A ja mam trochę inne pytanie. Mam zawieszenie akcesoryjne showa i jest dobrze. Auto jest trochę sztywniejsze niż w serie, ale obniżenie zmierzone to 2 cm przód i 3 cm tył.
Niestety różnica jest widoczna, dlatego zastanawiam się czy nie założyć jakiś sprężyn obniżających (eibach, weitec?) na te amortyzatory. Tak żeby uzyskać 3 cm i 3 cm. Warto? Czy zostawić tak jak jest?
#78
Napisano 16:28, 18.11.2014
pewnie masz zestaw od diesla...
a nie lepiej to sprzedac i kupic gwint? jest sporo osob ktore zaplaci normalna kase za ten zawias.
nie jezdzilem na HR
#79
Napisano 18:20, 18.11.2014
Ekonomia wygrała. LPG już jest (STAG 300 isa, KME Gold, Hana Niebieska, Zbiornik 56 l)
#80
Napisano 15:15, 19.11.2014
hr sa bardzo twarde i nie widze sensu montowania ich do seryjnych amortyzatorow. zaraz sie wykoncza, jazda srednia chyba ze po idealnie rownych drogach bez szybkich zmian kierunku. poza tym roznice mozna zauwazyc dopiero przesiadajac sie na cos konkretnego - wteyd widac i czuc roznice zachowania się samochodu.
gdy jezdzilem na samych springach bylem zadowolony, zmienilem na caly zawias to juz w ogole bylem zadowolony a po zmianie na gwint zrozumialem dopiero co to znaczy ustawienie wysokosci na odpowiednim poziomie, przenoszenie masy na przednia lub tylna os poprzez podnoszenie i obnizanie....
#81
Napisano 16:26, 19.11.2014
W tym roku kupiłem accorda który miał zamontowane sprężyny H&R na seryjnych amorach,montowane były w 2004 roku w serwisie i jeżdżone do teraz.Ostatnio byłem na przeglądzie i szok,ich sprawność to powyżej 80% tyle że auto jeździło po szwajcarskich drogach a tylko rok u nas.
#82
Napisano 17:00, 19.11.2014
#83
Napisano 17:26, 19.11.2014
Ekonomia wygrała. LPG już jest (STAG 300 isa, KME Gold, Hana Niebieska, Zbiornik 56 l)
#84
Napisano 18:14, 19.11.2014
Tyle tylko że ja nie mierzyłem amorów na sprężynach H&R tylko zmieniłem na seryjne,więc nieźle się trzymają.Powiem tak wcześniejszą hondą jeździłem na jamexach i było komfortowo tylko trochę bujało na nierównościach,na H&R jeździłem dwa tyg więc nie mogę za dużo powiedzieć na pewno są twardsze
#85
Napisano 11:44, 20.11.2014
tak tylko ze to co podaja te maszyny to jedno a prawda to drugie. ostatnio sam bylem samochodem dziewczyny na przegladzie... wylany amortyzator mial jeszcze 87% i facet stwierdzil ze mozna jezdzic dalej dwa dni pozniej go wymienilem i w rekach stwierdzam ze tlumil tyle co nic
#86
Napisano 11:23, 26.11.2014
tak sa jeszcze tez tacy co ucinaja albo podgrzewaja i zmniejszaja odstepy miedzy zwojami..
masz fajne auto chcesz zyskac na wygladzie tracac na bezpieczenstwie, komforcie jak i samej przyjemnosci z jazdy? a do tego co chwile cos urwac? to zakladaj same sprezyny.
ja przerabialem same sprezyny, dedytkowane zawieszenie i gwint. jak to mowia biedny dwa razy placi... w tym wypadku 3;/ bo sprezyny kupilem za 900, dedykowany zasias pozniej do nich za 2500 a nastepnie gwint jakos za 5k. lacznie wydalem 8,5k a moglem tylko 5...
a teraz masz jeszcze dobry gwint isc za fajna kase. BC tez sie pojawiaja na allegro za jakos 3.5k
Zgodzę się w 100% z kolegą też taką drogą się kierowałem mając civic-a człowiek wzdycha i myśli a kupię springi bedzie dobrze.... auto siądzie i super zakłada, fajnie przez pierwszy tydzień ale zaczyna dostrzegać że jednak auto lata jak chce po drodze i w koleinach i myśli sobie ehhh no to może amory mi padły i kupuje nowe amorki np. kayaby wydaje 1000zł zakłada i jest lepiej ale to tylko złudzenie bo amor jest nowy i po 30 tyś wylewają sie amory i zaczyna cię trafiać aby to sprzedać i myslisz kupię zestaw uzywany np koni amorki ze spreżynami, kupujesz zakładasz i sie okazuje ze już zawias wyjechany i dochodzisz do wniosku ze jednak kupisz gwint wydajesz znowu te 2500- 3500 i stwierdzasz *cenzura*a teraz to zawias ładnie pracuje trzeba było tak odrazu. dlatego nie dajcie sie i uzbierajcie troche kasy i kupcie konkret serio ja zrobiłem taki błąd na civic na accordzie nie zrobię zbieram na ICS-a aha liczcie się z tym że trzeba bedzie czesto cos wymieniać w civic-u miałem zawias AP i całe zawieszenie w poliuretanie i swożnie wytrzymywały tak 30-40 tys i wymiana nie wazne czy góra czy dół takie są realia betonu nie było a jednak miekko nie było a cześci to 555 ale tym wszystkim wynagradzało to że jak sie patrzy na auto to zajebiście wygladało
#87
Napisano 12:15, 26.11.2014
ja popelnilem teraz kolejny raz ten sam blad. do e46 (mimo iz nauczony zyciem po accordzie na teinie ze nie warto oszczedzac) znowu chciałęm zaoszczędzić kilka złotych... kupilem wiec gwint AP, cieszący się super opinią na forach... niestety jak widac pisali to użytkownicy którzy nigdy nie jeździli na niczym fajnym - coś jak Ci co chwala springi;/ efekt jest taki ze kiedy latem samochod jezdził ok tak zimą coś stuka coś puka itp...
do tego latem szalu tez nie bylo. tzn zawias nie jest betonem. jest po prostu przyjemny bo dosyc komfortowy, ale za to na jakies super zabawy nie pozwala, brakuje mi twardosci do zabaw. teraz prawdopodobnie kupie ISC bo można go dowolnie konfigurowac a pamiętam że Max był bardzo zadowolony i jak z nim kiedyś jechałem to było naprawde przyjemnie.
#88
Napisano 12:35, 26.11.2014
ja popelnilem teraz kolejny raz ten sam blad. do e46 (mimo iz nauczony zyciem po accordzie na teinie ze nie warto oszczedzac) znowu chciałęm zaoszczędzić kilka złotych... kupilem wiec gwint AP, cieszący się super opinią na forach... niestety jak widac pisali to użytkownicy którzy nigdy nie jeździli na niczym fajnym - coś jak Ci co chwala springi;/ efekt jest taki ze kiedy latem samochod jezdził ok tak zimą coś stuka coś puka itp...
do tego latem szalu tez nie bylo. tzn zawias nie jest betonem. jest po prostu przyjemny bo dosyc komfortowy, ale za to na jakies super zabawy nie pozwala, brakuje mi twardosci do zabaw. teraz prawdopodobnie kupie ISC bo można go dowolnie konfigurowac a pamiętam że Max był bardzo zadowolony i jak z nim kiedyś jechałem to było naprawde przyjemnie.
Myślę cały czas o ICS- sie może na wiosnę trochę sie boję że bede czesto wymianiał tulejki co do AP dlamnie był zajebisty a co sie autko słuchało na drodze za tę cene to bajka 1680zł dałem i Maćka z http://www.racingfactory.pl/
Użytkownik djadi edytował ten post 12:37, 26.11.2014
#89
Napisano 19:29, 26.11.2014
Jeździłem w swoim ATRe na takich zawieszeniach :
1. seria ATR
2. Koni sport (żółte z regulacją tłumienia) + Eibach sport kit
3. Honda Access
4. ISC Race 6/8/10/12 kg/mm
Ad. 1 Świetne zawieszenie na Polskie drogi - zbiera dosłownie wszystko przy czym auto nie pływa po ulicy, nie szarpie w koleinach. Zakręt idzie szybko przejechać...bez obawy że wylecimy - przynajmniej ze szperą jest taki efekt. Dla mnie Nr.1 jak ktoś lubi jechać efektywnie... i docenia praktyczność auta.
Ad.2 Wiele osób chwali to zawieszenie.... ja podchodzę do tego w taki sposób.... jest to kompromis, pomiędzy glebą, a komfortem - czyli ani dobrej gleby...ani komfortu. Jak to przy kompromisie bywa - coś za coś. Są zawieszenia za które nie trzeba płacić o wiele więcej żeby mieć lepszy efekt.
Ad.3 Miałem okazję jeździć na nowym accessie - po porównaniu do innych zawieszeń....mogę powiedzieć, że nie kupił bym go już dzisiaj. Są lepsze zawieszenia w działaniu....oraz na których auto ładniej "siedzi"
Ad.4 Testowałem różne warianty twardości sprężyn...i regulacji tłumienia. Bardzo fajne zawieszenie mające bardzo szeroki zakres regulacji. Testowałem ten sam model w ATRe i EVO 6 - o dziwo o niebo lepiej prowadzi się na nim ATR niż Lancer. Jeżeli ktoś lubi jak mu się odrywają ograny wewnętrzne.... to polecam RACE - wrażenie niesamowite Prowadzenie jest kapitalne - nie jeden za szybko wszedł w zakręt jadąc za mną.....i walczył ze swoim autem w zakręcie Jednak nie jest to zawieszenie do trzepania kilometrów na polskich drogach klasy wojweódzkiej i powiatowej, oraz w miastach - to naprawdę mija się z celem - i stwarza zagrożenie - skok tylnych amorków jest bardzo mały, co skutkuje bardzo często włączającym się ABSem przy kiepskiej nawierzchni. Na równej drodze....jest malinowo.
Miałem okazję jeździć na różnych gwintach - nie nie mówię tutaj o popularnych teinach, KW itp...ale AST, czy Ohlins. ISC nie ma się czego wstydzić i uważam, że pod kilkoma względami pokonuje popularne "JDMowe" zestawy. Ma swoje minusy....ale plusów jest zdecydowanie więcej.
Użytkownik spurek edytował ten post 19:31, 26.11.2014
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
#90
Napisano 11:43, 27.11.2014
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych