Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

jakei klocki lub swap hamulcow do cd7


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

#1 shadow187

shadow187
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Kielce/Kraków/Wawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:38, 18.01.2013

WItam, kiedys spytalem o klocki do IV gena ktos doradzil tarcze zimmermana i klocki textar i byl to strzal w 10 bo byly bardzo skuteczne, teraz zastanawiam sie nad tarczami i klockami do cd9.

Wiadome jest ze lubia sie przegrzewac i pozniej jest brak hamulca dlatego pytam co doradzacie , czy lepiej zrobic swap z innego modelu jesli tak to czy duzo jest przerobek ( jaka cena wszystkiego) i w kola 16 lub 15 cali sie zmiesci . Ogolnie kazde info sie przyda . Z gory dziekuje:)
  • 0

#2 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 11:59, 18.01.2013

panie jakiś swapik na dwu tłoczkowe np z Acury i pod tarcze 282 mm pasi... zapytaj wojtka8830 bo kiedyś miał takie coś
  • 0

#3 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:20, 18.01.2013

shadow187,
Zakładaj tarcze Zimmermanna i klocki EBC Green - będziesz zadowolony. Jak masz za dużo pieniędzy to idź w dwutłoczkowe -lepsza precyzja hamowania, jednak sama siła hamowania pozostaje praktycznie bez zmian. Kiedyś liczyłem to na przykładzie zacisków z Type-R i standardowych z CL7

Jak masz tarcze 260mm to poszukaj swapa na 282 z Accorda V ze skrzynią automatyczną
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#4 shadow187

shadow187
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Kielce/Kraków/Wawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:19, 18.01.2013

dobnrze a teraz pytanie czy nawiercane czy zwykle jak jest z krzywieniem sie ich i zuzywalnoscia klocka - zawsz emialem zwykle dlateo pytam


282 mm mieszcza sie pod felga 15 cali ?
  • 0

#5 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:31, 18.01.2013

dobnrze a teraz pytanie czy nawiercane czy zwykle jak jest z krzywieniem sie ich i zuzywalnoscia klocka - zawsz emialem zwykle dlateo pytam


Możesz zainwersować w wiercone - będą szybciej się chłodzić i lepiej odprowadzać gazy powstające przy hamowaniu przez co hamulec będzie mocniejszy. Tylko nie zakładaj Mikody GT bo w najlepszym przypadku otwory zarosną a nacięcia znikną, a w najgorszym pękną.. Z wierconych tarcz polecam Zimmermann Sport


282 mm mieszcza sie pod felga 15 cali ?

Zmieszczą się :B
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#6 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:05, 19.01.2013

shadow187,
Jak masz za dużo pieniędzy to idź w dwutłoczkowe -lepsza precyzja hamowania, jednak sama siła hamowania pozostaje praktycznie bez zmian. Kiedyś liczyłem to na przykładzie zacisków z Type-R i standardowych z CL7


Już tak nie uogólniaj bo przy 60km/h różnica może być trudna do zauważenia ale przy 120-130km zaciski dwu-tłoczkowe wyraźnie lepiej wyhamowują auto.

Przy dwóch tłoczkach klocek jest bardziej równomiernie dociskany całą jego powierzchnią do tarczy co skutkuje lepszym hamowaniem ...

Wytłumaczysz co oznacza termin "lepsza precyzja hamowania" ? ;-)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#7 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:10, 19.01.2013

Wytłumaczysz co oznacza termin "lepsza precyzja hamowania" ?

to jest kopiuj-wklej z folderu reklamowego klockow hamlucowych i brzmi jakos o chińsku, skuteczne hamowanie z duzej predkosci to hamowanie na maksa, wiec jaka tu mowa o precyzji, hebel do podlogi i po mniej jak 40 metrach auto stoi (ze 100km/h). Potem mozna precyzyjnie pedal hamulca puscic :-P. Z 200km/h trwa to odpowiednio dluzej...
Aby auto lepiej hamowało to trzeba zmienić zaciski, a najlepiej tarcze na lepsze, sama zabawa klockami pomaga tyle co pokropienie woda święconą... Profesjonalni tjunerzy nie bawa sie w inne klocki, tylko zakladaja cale zestawy wielotloczkowe i wieksze tarcze
pozdr
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#8 shadow187

shadow187
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Kielce/Kraków/Wawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:17, 19.01.2013

ok wiec co najlepiej wrzucic zeby to bylo na zasadzie plug&play czy zawsze trzeba cos przerabiac. od jakeigo modelu a najlepiej nr czesci rocznik cokolwiek:)
  • 0

#9 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:39, 19.01.2013

ok wiec co najlepiej wrzucic zeby to bylo na zasadzie plug&play czy zawsze trzeba cos przerabiac. od jakeigo modelu a najlepiej nr czesci rocznik cokolwiek:)

wg tego co napisał wrc to zestaw MOV'it :B

[ Dodano: 2013-01-19, 21:42 ]

Wytłumaczysz co oznacza termin "lepsza precyzja hamowania" ?

Oznacza to to, że hamulec jest lepiej wyczuwalny przez co można go precyzyjniej dawkować.

Przy dwóch tłoczkach klocek jest bardziej równomiernie dociskany całą jego powierzchnią do tarczy co skutkuje lepszym hamowaniem ...

Tak jak napisałem wcześniej kiedyś liczyliśmy siłę działajacą na klocek przy 2 tłoczkach i przy jednym i przy dwóch tłoczkach siła ta była mniejsza. Trochę pomaga to, że siła mimo, że mniejsza jest lepiej rozłożona na powierzchni klocka - jednak nie jest to praktycznie odczuwalne

[ Dodano: 2013-01-19, 21:44 ]

. Profesjonalni tjunerzy nie bawa sie w inne klocki, tylko zakladaja cale zestawy wielotloczkowe i wieksze tarcze

Jeżeli masz do dyspozycji ok 10 000zł to zapraszam (tyle kosztuje zestaw Taroxa). Zestawy D2 to chińskie dziadostwo
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#10 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:58, 19.01.2013

wrc napisał/a: . Profesjonalni tjunerzy nie bawa sie w inne klocki, tylko zakladaja cale zestawy wielotloczkowe i wieksze tarcze

Jeżeli masz do dyspozycji ok 10 000zł to zapraszam (tyle kosztuje zestaw Taroxa). Zestawy D2 to chińskie dziadostwo

to nie ja chce zmiany wprowadzać ale dzięki za propozycję ;-)
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#11 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:08, 19.01.2013

wrc napisał/a: . Profesjonalni tjunerzy nie bawa sie w inne klocki, tylko zakladaja cale zestawy wielotloczkowe i wieksze tarcze

Jeżeli masz do dyspozycji ok 10 000zł to zapraszam (tyle kosztuje zestaw Taroxa). Zestawy D2 to chińskie dziadostwo

to nie ja chce zmiany wprowadzać ale dzięki za propozycję ;-)


wrc chodzi mi tylko o to, żeby być poważnym. Nikt do 15 letniego auta nie będzie pakował zestawu za 10k pln. Trzeba poszukać jakiejś równowagi a taką jest założenie tarcz 282mm i dobrych klocków które nie będą szybko wpadać w fading :B
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#12 shadow187

shadow187
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Kielce/Kraków/Wawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:24, 19.01.2013

Panowie? :mrgreen: Ja mowie o swapie np z pralki albo legenda.... i wtedy ksozta sa zabawnie male wiec blagam :P
  • 0

#13 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:51, 19.01.2013

wrc chodzi mi tylko o to, żeby być poważnym. Nikt do 15 letniego auta nie będzie pakował zestawu za 10k pln. Trzeba poszukać jakiejś równowagi a taką jest założenie tarcz 282mm i dobrych klocków które nie będą szybko wpadać w fading

jasne, wiem o tym, tak tylko napisałem aby po zmianie klocków nie oczekiwać ze to demon hamowania będzie, z naklejka na tylnej szybie: zachowaj odstęp, tuningowane klocki hamulcowe ;-)
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#14 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:08, 20.01.2013

Przy dwóch tłoczkach klocek jest bardziej równomiernie dociskany całą jego powierzchnią do tarczy co skutkuje lepszym hamowaniem ...

Tak jak napisałem wcześniej kiedyś liczyliśmy siłę działajacą na klocek przy 2 tłoczkach i przy jednym i przy dwóch tłoczkach siła ta była mniejsza. Trochę pomaga to, że siła mimo, że mniejsza jest lepiej rozłożona na powierzchni klocka - jednak nie jest to praktycznie odczuwalne


Czyli dalej twierdzisz, że Honda zakładała dwu-tłoczkowe zaciski do Legend'a Coupe, ATR'a i Coupe 3.0 V6 dla "lepszej precyzji hamowania" ? :lol:

Shadow187 polecam zakup zacisków dwu-tłoczkowych na przód z Coupe CG / Legend Coupe, jest Faq ich montażu np. na forum hondaprelude (praktycznie Pnp bo mają jarzma pod tarczę 282mm) to możesz sobie poczytać jak wygląda hamowanie powyżej 100km/h ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#15 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:00, 21.01.2013

Czyli dalej twierdzisz, że Honda zakładała dwu-tłoczkowe zaciski do Legend'a Coupe, ATR'a i Coupe 3.0 V6 dla "lepszej precyzji hamowania"

Pejot zamiast siać ferment zabrałbyś kartkę i długopis i przeliczył jaka siła działa na klocek w przypadku 1 i 2 tłoczków. Ciśnienie w układzie hamulcowym jest stałe
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq