Pozycja raczej nie ma większego znaczenia.
Jeśli czyściłeś przepustnicę to sprawdź czy nie masz szparek(zamkniętą przepustnicę pod światło lub słońce) Jeśli są to regulacja IAC nic nie da bo wtedy wariuje bo dostaje się więcej powetrza
Jeśli zmieniasz przepustnicę to przed zmianą trzeba pomierzyć TPS i taką samą wartość ustawić na nowej. A jeśli nie to pod HDS i uczenie wolnych obrotów. Inaczej nie da rady.
Jeśli po HDS obroty dalej będą złe to wtedy biała wtyczka od ECU i po sprawie.
Temat przerabiam na VII ale myślę że nie ma większej różnicy.
Ja też parę razy czyściłem IAC i tylko było gorzej więc kupiłem używkę i nie tykam.
Jak poczytacie wszystkie tematy o przepustnicach to problem jest wspólny tylko często inaczej interpretowany.
Naprawdę trzeba dobrze uszczelnić przepustnicę żeby Hanka zaczęła dobrze pracować.
Spytajcie korbol2007 jak psiknął Molykote jaka była różnica. Problem z Molykote jest taki że nie jest trwały.
Zauważcie przy czyszczeniu na coś czarnego w przepustnicy. Tym producent uszczelnia przepustnicę ale trwałość tego nie jest za duża bo potrafi odprysnąć.
Sorki za błędy
Użytkownik krzyzak24 edytował ten post 11:56, 04.07.2014