XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Przepustnica, IAC, co to i do czego
#16
Napisano 13:56, 10.01.2013
Jak to się mówi w wyścigowym światku, ważny jest pakiet.. heh !
A sprawa jest z jednej strony błaha i do olania, z drugiej jednak irytująca bo "coś przecież jest nie tak"
Goście u których się stołuję, znani na forum "Hondziarze z Kokotowa" , sami jeździli lub jeżdżą Acco, problem znają a z drugiej strony osobiście nie robią z tego problemu i mają to w de ..
#17
Napisano 14:51, 10.01.2013
#18
Napisano 15:30, 10.01.2013
czy można myć ten zawór substancją odtłuszczającą - stosowaną np do czyszczenia tarcz hamulcowych.
Nie bo są to bardzo silne odtłuszczacze a ten zaworek jest łożyskowany i wypłuczesz smar.
#19
Napisano 13:21, 26.01.2013
#20
Napisano 14:59, 26.01.2013
UWAGA:
Nie regulować śruby krańcowej przepustnicy. Jest on ustawiany fabrycznie.
W tym momencie na biegu jałowym masz uchyloną przepustnicę. Komputer dostaje informację że silnik pracuje na biegu jałowym a wcale tak nie jest. Podciśnienie w kolektorze jest nieprawidłowe. Myślę że nic dobrego z tego nie będzie.
#21
Napisano 15:40, 26.01.2013
Nie chcę podawać kto to był aby nie podważać kompetencji faceta w sprawie w której nie ma jednoznacznej odpowiedzi..
[ Dodano: 2013-01-27, 14:00 ]
Koledzy a jak wyjmę przepustnicę to czy mogę ją złożyć na tej samej uszczelce(jak będzie nienaruszona)czy musowo zakładać nową?chciałbym jeszcze raz przeczyścić przepustnicę i IAC.....może by ją chlorem potraktować
#22
Napisano 11:51, 28.01.2013
Wymienionej śrubki faktycznie nie powinno się ruszać, a u mnie ona ruszana również była. Z tym, że i bez tego i po tym było bez zmian.
Ja będę niebawem obczajał bajery w układzie paska wieloklinowego. Głównie tu myślę o sprzęgle alternatora lub sprężarce klimy, które jak już mówiłem mogą odpowiadać za zbytnie obciążenie silnika na jałowym.
Metaliczny dźwięk który mam od początku też dochodzi z któregoś z tych elementów więc na pewno jest jakiś problem.
#23
Napisano 17:03, 28.01.2013
#24
Napisano 20:44, 28.01.2013
No a tak na chłopski rozum rozumując poprzez ruszenie tej śrubki i zwiększenie obrotów przepustnica się uchyla to jasne, ale czy taki fakt może jakoś szkodliwie wpłynąć na jakieś części(komputer się uszkodzi, będzie więcej palił itd. )bo równie dobrze w serwisów ce mogli zaznaczyć żeby jej nie ruszać a tym samym nie podnosić obrotów w ten sposób tylko przez to że według nich dla silnika 650 obrotów wystarcza a my wiemy że jednak nie....
Komputera tym na pewno nie uszkodzisz, natomiast mogą się zacząć akcje z dużym spalaniem bo komputer nigdy nie będzie pracował na biegu jałowym. Mogą się korekty wtrysków ustawić tak że moc spadnie, spalanie wzrośnie.
#25
Napisano 21:38, 28.01.2013
No a tak na chłopski rozum rozumując poprzez ruszenie tej śrubki i zwiększenie obrotów przepustnica się uchyla to jasne, ale czy taki fakt może jakoś szkodliwie wpłynąć na jakieś części
Pokręcenie śrubką motyla nie wpłynie szkodliwie na sprzęt, będą wyższe wolne obroty i oczywiście spalanie (komputer odczyta to jako lekkie wciśnięcie gazu).
Myk ze śrubką stosują też niektórzy tunerzy żeby po modach opanować spadanie obrotów i gaśnięcie silnika ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#26
Napisano 08:45, 17.09.2013
#27
Napisano 08:52, 28.10.2013
#28
Napisano 08:56, 28.10.2013
A ja mam takie pytanie - co sądzicie o preparatach do czyszczenia przepustnic w sprayu? Żeby zamiast demontować całą przepustnicę zwyczajnie psiknąć w dolot? Ktoś używał, próbował? Czy to tylko pic na wodę?
Jak dla mnie to jest masakra. Wypłukujesz cały syf który przy pierwszym uruchomieniu leci do cylindrów i rysuje gładź.
#29
Napisano 20:28, 14.11.2013
Ale to z pewnością jest na temat
www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?t=48147&start=15
#30
Napisano 11:56, 10.03.2014
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych