XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wykrzyknik+ABS+VSA// Kody błędów ABS // Reset błędów - Kalibracja VSA
#16
Napisano 12:12, 26.11.2012
Jak się ma trochę pojęcia to można zwalić piastę i dobrze wyczyścić czujnik wraz z magnesem na piaście. Mi to zajęło 30minut więc warto się pobawić. Co do późniejszej kalibracji HDSem to mam inne rozwiązanie żeby odczekać 2-3dni i mi się samo wszystko skonfigurowało i kontrolki zgasły (po wymianie piasty jeszcze się świeciły)
#17
Napisano 17:29, 07.12.2012
ja jestem po wymianie prawy tył w sedanie
jedyny na allegro znaleziony przeze mnie to :
http://allegro.pl/sh...item=2742622123
Niby zamiennik ale jak do mnie przyszedł był opisany jako OEM - po wpisaniu numerku do wujka google okazuje się że jest to czujnik do bliźniaka Acury (US).
Więc nie wiem czy zamiennik czy oryginał z za oceanu - ale latam już tydzień i jest OK.
Więc polecam.
Ja kupowałem od tego samego użytkownika, tylko, że na lewą stronę. W moim przypadku niestety nie udało się wyjąć starego czujnika z piasty... i niestety pracy automatycznie zrobiło się więcej, bo trzeba było wyjąć piastę na stół i jakimś cudem wyjąć resztę czujnika ;] , ale udało się i po założeniu nowego błędy znikły.
#18
Napisano 15:27, 28.04.2013
U mnie jest podobny problem. Tyle , że wygląda to/ auto zachowuje się następująco:
- Podczas jazdy zapala się kontrolka od hamulca ręcznego / (!) Czerwona . Pali się około 5 sekund i zgaśnie. I jest spokój na jakiś czas.
- Podczas jazdy zapala się kontrolka od ręczęcznego / (!) Czerwona, jest zapalona i po 5 sekundach zapala się VSA i Trójkąt z wykrzyknikiem Pomarańczowy.
Wystarczy , że zgaszę auto i odpalę auto wszystko gaśnie i już nie pojawia.
Takie objawy mam od około 1 miesiąca w tym czasie 3 kontrolki (1 czerwona i 2 pomarańczowe) zapaliły się z 4 razy.
Natomiast zapalenie ręcznego zauważyłem może 3 razy.
Ktoś miał takie objawy ? Tak jak opisywaliście szukać przy czujnikach problemu czy to jakieś lekkie zawirowanie i pojechać najpierw na diagnostykę .
Michał
Accord i-CTDi Sport Sedan 2005
Accord i-CTDi Sport Kombi 2004
#19
Napisano 16:05, 28.04.2013
#20
Napisano 20:43, 28.04.2013
Sprawdzałem płyn i jest w połowie miedzy min a maximum.
/M
Accord i-CTDi Sport Sedan 2005
Accord i-CTDi Sport Kombi 2004
#21
Napisano 21:15, 28.04.2013
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#22
Napisano 02:02, 23.05.2013
#23
Napisano 22:53, 29.05.2013
Honda VFR 800 2002
#24
Napisano 09:02, 02.06.2013
#25
Napisano 02:21, 03.06.2013
#26
Napisano 16:11, 03.06.2013
tez nie wiedziałem dlatego pytam!jeszcze jak byś napisł jak się czyści styki abs był bym wdzięczny.Nie wiedziałem że łożysko się diagnozuje w kompie hehehe Podjedź na komp i się dowiesz -ale najpierw przeczyść sobie styki w ABS i wtedy wykluczysz choć jeden problem.
#27
Napisano 16:04, 04.06.2013
#28
Napisano 15:56, 05.06.2013
#29
Napisano 08:03, 02.07.2013
Mnie czeka teraz to samo, czujnik abs wymieniony ale dalej wywalilo bład "awaria impulsatora" Z tego co wiem to trzeba rozebrac i przeczyscić co nieco i powinno działać dalej.Witajcie. Jakieś 3 tygodnie temu przerabiałem ten temat, nie zawsze kontrolki sygnalizują wywalony czujnik ABS! warto sprawdzić również stan piasty, gdyż tak było w moim przypadku a nie wywalony czujnik jak podpowiadał mi kolega Glinuś
Jak się ma trochę pojęcia to można zwalić piastę i dobrze wyczyścić czujnik wraz z magnesem na piaście. Mi to zajęło 30minut więc warto się pobawić. Co do późniejszej kalibracji HDSem to mam inne rozwiązanie żeby odczekać 2-3dni i mi się samo wszystko skonfigurowało i kontrolki zgasły (po wymianie piasty jeszcze się świeciły)
#30
Napisano 08:13, 02.07.2013
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych