XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Przednia poduszka silnika - przedobrzyłem
#76
Napisano 21:23, 13.11.2012
Poza czekającą na założenie pompą sprzęgła (stara skrzypi-stary motyw), to ostatnia rzecz jaką mam do zrobienia w swoim Acco i może dlatego nie daje mi ona spokoju.
#77
Napisano 21:26, 13.11.2012
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
#78
Napisano 21:37, 13.11.2012
#79
Napisano 23:46, 13.11.2012
Ciężko zobaczyć bez zdjęcia jest z samochodu bo nie ma tam miejsca żeby jakoś zaglądnąć, wsadzanie tam ręki i "macacie" poduszki też nie pomoże żeby stwierdzić czy padnięta.
Muszę to sprostować.
Jest wystarczająco miejsca, latarka + "łapka" i w 1min mogę stwierdzić czy poduszka pęknięta czy nie.
Kolejny sposób to zaciągasz ręczy, dajesz bieg 1, ruszasz powoli ja "filuję" poduszkę i odrazu widzę czy pęknięta czy nie.
Pozdro
#80
Napisano 00:40, 14.11.2012
#81
Napisano 12:23, 15.11.2012
koszt wymiany 40,00zł
czas 30 min )
nie zdawałem sobie sprawy, że taka mała poduszka moze miec tak duży wpływ
ustały delkatne drgania, ustało delikatne poszarpywanie podczas ruszania
#82
Napisano 12:44, 15.11.2012
[ Dodano: 2012-11-15, 12:57 ]
no i jestem juz szesnasta osoba ktora kupila poduszke
#83
Napisano 13:37, 15.11.2012
#84
Napisano 16:21, 15.11.2012
Wszystkich Tu Obecnych POZDRAWIAM
#85
Napisano 16:46, 15.11.2012
#86
Napisano 23:00, 15.11.2012
Mam pytanie odnośnie montażu przedniej poduszki, a raczej "łapy" mocowanej do silnika. W mocowaniu znajdują się trzy podłużne otwory "fasolki". W jaki sposób przykręcaliście to mocowanie do silnika? Otwory (wolne przestrzenie fasolek) nad śrubami czy pod? Mam nadzieję, że w miarę precyzyjnie zadałem pytanie Mam podstawy twierdzić, że u mnie ktoś wcześniej grzebał więc pytam jak powinno być oryginalnie.
Pozdrawiam
#87
Napisano 01:14, 16.11.2012
To nie nadmierna prędkość zabija... tylko gwałtowna jej utrata...
#88
Napisano 07:16, 16.11.2012
#89
Napisano 21:13, 16.11.2012
[ Dodano: 2012-11-17, 18:08 ]
no i dzisiaj udało się wymienić tą pierdzieloną poduszkę dla sporego ułatwienia dostępu do niej wymontowałem chłodnicę dla jeszcze większego ułatwienia użyłem klucza udarowego poszło szybko ,ale bez tego udaru to byłaby lipa bo śruby mocno trzymały, szczególnie ta długa co trzyma poduchę w łapie
#90
Napisano 18:50, 17.11.2012
Na wszelki wypadek lekko lewarkiem podparłem galop kastę, później odkręciłem 3 górne śruby od łapy, i poluzowałem dwie boczne z dołu. Potem odchyliłem łapę z poduszką do przodu i wykręciłem "tylną" dolną śrubę. Następnie do końca dwie boczne śruby i wyjąłem całość. No i tu, przy wykręcaniu poprzecznej śruby, faktycznie też musiałem wspomóc się pneumatem...
Nie spiesząc się, całość ( montaż i demontaż) zajęła mi niecałą godzinkę
Wszystkich Tu Obecnych POZDRAWIAM
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych