Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Przednia poduszka silnika - przedobrzyłem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
193 odpowiedzi w tym temacie

#61 łuki88

łuki88
  • Forumowicz
  • 606 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:F23
  • Wersja:ES
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 01:59, 10.11.2012

Pyra, trzeba śledzić ich aukcję, może będą wystawiać jakieś graty... Byłem tak zafascynowany tą poduszką że o niczym innym nie myślałem :lol:
  • 0

#62 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 12:32, 10.11.2012

+ 1 śruba przechodząca przez poduszkę


i z nią możesz mieć jedynie problemos

Oczyścić ją porządnie, pryskać odrdzewiaczem - gwint drobnozwojny więc kręcenia nakrętką będzie trochę a miejsca jest mało (i trzeba z drugiej strony łeb śruby kontrować)
Moja nakrętka ruszyła się dopiero jak metrową rurkę nałożyłem na klucz ;-)
  • 0

#63 Kryss

Kryss
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:08, 10.11.2012

Witam a jak sytuacja wygląda z tylną poduszką mam już ją w domu bo mam uderzenia przy gaszeniu i zapalaniu. Przednią wymieniłem łatwizna a do tylnej jak dojść.???? Pozdrawiam
  • 0

#64 davvidndm

davvidndm
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:WND
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:09, 10.11.2012

Wczoraj również wymieniłem poduchę dostarczoną przez łuki88, Raz jeszcze podziękował :mrgreen: Jest bajka w porównaniu do starej.
Co do poprzecznej śruby warto nadmienić, że wykręcić trzeba właśnie śrubę bo nakrętka jest osadzona na stałe w łapie. Bynajmniej u mnie ;-) Ja wykręciłem ją po wymontowaniu na zewnątrz i nową także skręciłem z małym luzem i dopiero po ponownym montażu na miejsce dokręcenie na full. Wg mnie wygodniej. Jedyny problem to utrudniony dostęp do trzech dolnych śrub, ale długa przedłużka i jazda 8-)
  • 0
Części Accord 99r f18b2 CG8 anglik sedan granatowy PW lub 695-988-609

#65 Radio

Radio
  • Forumowicz
  • 186 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:19, 12.11.2012

davvidndm wydaje mi się że ta nakrętka trzymająca długą śrubę nie jest przymocowana na stałe. U mnie ona puściła i się kręciła - musiałem kontrować. Śladów spawu u mnie nie było - pewnie się zapiekła u Ciebie na maksa. Dla zainteresowanych tylko powiem że śruby w bloku odkręcają się elegancko ale bez dużej ilości odrdzewiacza + przedłużki 50cm na nasadę do śrub dolnych + przedłużki 1m jako ramię nawet nie ma co podchodzić do odkręcania :P
jakie były u Was objawy, co się poprawiło? dzisiaj zmieniam taką zalaną masą (jednak są lekkie drgania nawet po nawierceniu, poza tym dalej mi szarpie po odpuszczeniu gazu) na oryginalną i nie mogę się doczekać ;)
  • 0

#66 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 15:01, 12.11.2012

poduszka dotarła
tylko kto ja wymieni :niepewny:
  • 0

#67 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:10, 12.11.2012

moglby ktos dac zdjecie dokladnie gdzie ona w aucie sie znajduje?
mozna zdiagnozowac czy jest uszkodzona?
moze i ja bym kupil ale jak mam doba to po co?
  • 0

#68 valdi

valdi
  • Forumowicz
  • 357 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG 9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:36, 12.11.2012

Dzisiaj dostałem poduszkę. Wygląda OK. Teraz musi nabrać "mocy prawnej" ;-) a później wymiana :mrgreen:
  • 0

Wszystkich Tu Obecnych POZDRAWIAM  :-)


#69 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:37, 12.11.2012

Stajesz na wprost silnika, i masz ja po lewej stronie na samym dole. Będziesz widział łapę przykręconą do silnika trzema śrubami.
  • 0

#70 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 18:13, 12.11.2012

tylko kto ja wymieni


jakbyś był w Lublinie to mogę Ci ją wymienić za free, rurka jeszcze leży w garażu :mrgreen:
  • 0

#71 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:27, 13.11.2012

Stajesz na wprost silnika, i masz ja po lewej stronie na samym dole. Będziesz widział łapę przykręconą do silnika trzema śrubami.


faktycznie jest tam :)
ale jak stwierdzić czy jest zepsuta?
moje auto na jalowym biegu drzy lekko ale czy to w 100% wina tej poduszki...
na zgaszonym aucie da sie zobaczyc czy jest ona ok?
na ssaniu rano obserwowalem auto i ta poduszke i cos tam drzalo nie powiem ale nie mam pkt odniesienia czy to mocno za mocno czy raczej ok
  • 0

#72 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:59, 13.11.2012

Ciężko zobaczyć bez zdjęcia jest z samochodu bo nie ma tam miejsca żeby jakoś zaglądnąć, wsadzanie tam ręki i "macacie" poduszki też nie pomoże żeby stwierdzić czy padnięta. Wydaje mi się że jak jest dostęp do poduchy za 120zł to demontować, oglądać i jak potrzeba to wymienić bo taniej nie będzie. Zdemontuj - 10 min roboty i będziesz miał pewność.

U mnie efekt był taki, że podczas zapalania lub gaszenia mocno szarpało karoserią - pytałem o to na forum, nikt nie wiedział co to jest -> po wymianie poduszki jest to dużo mniej odczuwalne.
Sprawa druga, jak samochód był rozgrzany i stałem np. na światłach, bieg jałowy, cała karoseria delikatnie drżała - jak delikatnie wcisnąłem gaz, tak że obroty wzrosły o 50-100 to drgania ustępowały. Teraz na biegu jałowym nie ma tego drgania.
  • 0

#73 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:19, 13.11.2012

i ja wlasnie mam cos podobnego jak ty miales kolego na jalowym biegu i rozgrzanym aucie
  • 0

#74 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:31, 13.11.2012

No brawo, w końcu jakiś konkret bo bucze o tym w kilku różnych tematach i nie wiem czy nie ma chętnych czy wiedzy..
Jak wspominałem wcześniej, też mam drganie nadwozia na b. jałowym, wszystko identycznie jak Ty Pyra.
Tyle, że mam VII gena i choć znam konfiguracje poduszek to nie wiem, która może odpowiadać za tego typu drgania, czy może być analogicznie do VI-tki..
Gdzieś chyba jakiś sprzec z Auto Świata w necie pisał , że jeżeli dzieje się tak tylko na b. jałowym to będzie to ta pod skrzynią.
  • 0

#75 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:47, 13.11.2012

Ciężko mi coś powiedzieć na temat VII bo sam jako takiej mechaniiki uczę się na VI, ale nasze samochody maja już swoje lata i wiele podzespołów jest już zużytych i niestety te drgania nie są tak niwelowane jak w nówce z fabryki. U mnie te szarpnięcia podczas gaszenia i zapalania nie zostały w 100% zlikwidowane - są, ale odczuwalne w dużo mniejszym stopniu - nie wiem jak wygląda reszta poduszek przy silniku. Jak pytałem o te szarpnięcia i drgania to też było 0 odzewu na forum, ale znalazłem posty gdzie ludzie pisali że większość accordów VI ma uszkodzoną przednia poduszkę silnika. Świadczyć może o tym brak używek np. na allegro. Według mnie najlepiej zdemontować poduszkę, oglądnąć i tyle bo tak to nie będzie wiadomo czy jest ok.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq