XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Świst i pisk po założeniu audio
#16
Napisano 14:17, 22.10.2014
regulator uszkodzony powoduje skoki napiecia dobrze rozumuje?
a alternator uszkodzony powoduje gorsza wartosc napiecia tak jak napisales wyzej.
#17
Napisano 14:30, 22.10.2014
Alternator może nie mieć nic do rzeczy. Sprawdź czy pisk jest na wyłączonym silniku i działającym dimmerze.
#18
Napisano 17:22, 22.10.2014
na pelnym podwietleniu nic sie nie dzieje.
#19
Napisano 18:16, 22.10.2014
Czyli to nie alternator sprawia problemy, lecz podświetlenie zegarów, a dokładniej regulator PWM.
Zawsze piszczało przy przyciemnieniu zegarów czy dopiero od niedawna?
#20
Napisano 20:56, 22.10.2014
niegdy go nie ruszałem. dopiero ostatnio ruszyłem.
ale jak odłacze od wzmacniacza glosniki z połki to nie piszczy.
bo zamieniałem kable RCA od suba i tylej półki i dalej to samo piszcza tylko głosniki z półki.
mam w planach montaz przedniego zestawu odseparowanego. jeśli podepne zamiast półki przód to bede miał piszczenie w tym przednim zestawie.. a To było by nie fajne;/
#21
Napisano 21:16, 22.10.2014
Piszczenie wynika z pracy regulatora napięcia, który steruje podświetleniem zegarów. Ale na tym etapie trudno przesądzić, czy ten regulator jest wadliwy.
Wypada sprawdzić w pierwszym rzędzie całe okablowanie audio, w szczególności obwody masy zarówno sygnałowe, jak i zasilania. Można pokombinować ze zmianą punktów, z których audio jest zasilane. Problemy z masą mogą np. powodować przedostawanie się tego typu zakłóceń do toru audio.
By jednoznacznie przesądzić, że winny (wadliwy) jest regulator napięcia w podświetleniu należałoby podmienić na próbę cały zestaw zegarów.
Najprostsze wyjście to nie używać dimmera
#22
Napisano 17:56, 16.05.2015
Na zapalonym caly czas jest pisk w glosnikach.
Na wyłączonym tylko to "puff" jest.
Mase sprawdzilem dalem nowa aluminiowa do sruby trzymajacej zapiecie pasow tylniej kanapy. Zasilanie puszczone prawym progiem a rca srodkowym tunelem.
Gdzie szukac winowajcy? Moze juz ktos mial taki przypadek?
SprZęt:
Radio alpine ida x100
Wzmacniacz crunch gtx 1000.4
Glosniki ze zwrotnicami i tw. MorEl temp 6
Kable rca no name.
Subwoofer magnat 125pb
#23
Napisano 20:42, 28.05.2015
jakimś cudem po podmiance radia i powortnym montażu zakłocenia znikły..
ale...
głosniki z przodu graja dziwnie;/
lewy tak jakby był pod woda, a prawy prawie wgl nie gra ledwo go słychac.
funkcja balans nie działa jak powinna