XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 15:46, 06.10.2020
#32
Napisano 17:39, 06.10.2020
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#33
Napisano 22:58, 06.10.2020
A jeśli układ chcemy przepłukać płukanką z wodą destylowaną, to jak się potem z układu pozbyć do końca tej wody i płukanki tak żeby na koniec sam czysty płyn chłodniczy był? Bo przecież w bloku silnika ciągle te kilkaset ml zostaje po spuszczeniu.
#34
Napisano 06:24, 07.10.2020
#35
Napisano 07:07, 07.10.2020
Jakbyś nie kombinował zostanie trochę płynu w nagrzewnicy. Możesz ją odpiąć i przedmuchać np sprężarką (zawór na grodzi).
Można też zalewając wodę z płukanką zmierzyć ile weszło i to samo przy zalewaniu czystej wody. Będziesz wiedział ile zostało w układzie i zrobić mieszankę z koncektratu uwzględniając ilość wody która została w układzie.
Można też najzwyczajniej w świecie zalać nowy płyn który ma temp zamarzania -37 i nie ma bata żeby przyszła taka zima.
#36
Napisano 07:53, 07.10.2020
Może się coś złego stać z tego, że zostanie tam trochę tej płukanki?
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#37
Napisano 22:59, 27.10.2020
A jeszcze mam jedno pytanie: W Accordzie 2.0 i 2.4 nie ma korka spustowego w bloku silnika? Ostatnio robiłem wymianę w Jazzie żony 1.3 i tam spuszcza się płyn zarówno z zaworu chłodnicy, jak i z zaworu w bloku silnika. Po przedmuchaniu nagrzewnicy praktycznie udało nam się spuścić cały płyn, a potem płukankę z wodą i ponownie samą wodę. Z pomiarów zawartości wynika, że prawie wszystko. Mechanik mi mówił, że ostatnio miał Accorda w dieslu i tam też był zawór w bloku silnika.
W 2.0 w instrukcji i w ESM nie ma nigdzie wzmianki o zaworze w bloku silnika .... czyli nie ma go?
Użytkownik modlicha edytował ten post 23:00, 27.10.2020
#38
Napisano 07:21, 28.10.2020
Z korka pod chłodnicą ładnie wszystko schodzi, potwierdzam Nie ma co kombinować. Ale nie wiem czy jest gdzieś inny spust płynu.
Użytkownik niemcu edytował ten post 09:15, 28.10.2020
#39
Napisano 09:00, 28.10.2020
w ESM przy wymianie płynu k24/K20 w 7 gen nie ma nic o korku spustowym z bloku więc raczej nie ma go.
#40
Napisano 09:35, 28.10.2020
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#41
Napisano 09:48, 28.10.2020
W N22 tak samo, spust z kranika w chłodnicy.
Dla 7 gen jest N22 jest korek w bloku na wysokości rury wydechowej.
Przepraszam za jakość ale klapek innych zdjęć z monitora nie chce zrobić a normalne załączanie plików coś mi nie działa.
#42
Napisano 10:06, 28.10.2020
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#43
Napisano 13:58, 19.05.2021
Podepne się pod temat, bo jako laik forumowy nie umiem założyc oczywiście nowego. Chciałem się podpytać o płukanki TEC 2000, czy ktoś z Was stosuje przy wymianie oleju. Mój mechanik polecał mi ostatnio chyba zielony, ale się nie zdecydowałem, bo nie znam tego. Czy one coś dają sprawdzają się, jak działają? Z góry dzięki za pomoc.
#44
Napisano 16:31, 19.05.2021
#45
Napisano 20:25, 12.06.2022
cześć. Podłączę się pod temat. Honda Accord 8, planuję wymianę płynu chłodniczego. Jest sens walczyć z nakrętką w bloku czy zostawić ją i ile zejdzie z chłodnicy to wystarczy?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad hamulcowy →
BÅ‚Ä…d 66-01 i regeneracja pompyNapisany przez Smir , dziÅ›, 20:32 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych