XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
zabklokowane drzwi kierowcy, nie można otworzyć
#16
Napisano 20:00, 04.08.2012
#17
Napisano 21:32, 04.08.2012
#18
Napisano 21:36, 04.08.2012
#19
Napisano 22:57, 04.08.2012
Obawiam się, że pozostaje wyciągnięcie boczka na siłę, i od razu trzeba kupić kołeczki mocujące boczek bo się połamią i kołek rozporowy który znajduje się w przedniej części boczka, przy zamkniętych drzwiach jest za deską w okolicy bezpieczników, tu pomoże długi nóż kuchenny, trzeba wydłubać kołek ile się da i go po prostu uciąć, a dokładnie łepek by wpadł do środka.
delikatnie trzeba odginać boczek, najlepiej na środku i do góry lekko szarpać wtedy spinki mocujące boczek albo się wypną albo pękną.
Pamiętaj jednak wcześniej by zdjąć osłonę lusterka od wewnątrz, klamkę wewnętrzną i poodkręcać wszystkie śruby mocujące.
jak go już lekko wyszarpiesz i zrobi się dziura by włożyć rękę pod spód to wypinasz kostki, szyb, lusterek, lampeczki i diody securit.
a potem wiertarka, młotek, przecinak i demolka.
Zamek z europejskiego accorda nie podejdzie, trzeba szukać od coupe, ale na szczęście jest kilka na allegro rozbieranych na części bo nowy to kosztuje z 800-900 zł jak nie więcej, ale to West może sprawdzić
było CB7 2.2i 90r.->.CG2 3.0 V6 00r.->CH1 Type-R 2.2 99r.-> CL9 Type-S 2.4 03r.-> Legend KB1 3.5 V6 07r.
#20
Napisano 07:40, 10.08.2012
[ Dodano: 2012-08-10, 08:39 ]
a więc rozwaliłem zamek po ładnych paru godzinach walki i w sumie 4 podejściach powiem tylko tyle że to jakaś masakra i nikomu tego nie życzę ile nerwów zjadłem i młotów zamek dostał to aż szkoda gadać, no ale obeszło się bez większych strat, teraz kwestia zakupu takiego zamka bo na allegro nie bardzo widzę, znalazłem jeden wszystko wygląda tak samo wejscie na 2 wtyczki jedna 2 druga 3 piny i tak gosciu napisał na allegro. luknijcie jak możecie
tutaj zamek z aukcji:
http://allegro.pl/za...2504581575.html
a tutaj mój:
a tu pozostałości z mojego zamka
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych