Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

zabklokowane drzwi kierowcy, nie można otworzyć


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 maciekx

maciekx
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Mrągowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Accord Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:55, 03.08.2012

Panowie dzisiaj hondka zrobiła mi psikusa zasmuciłem się bo takie rzeczy nie powinny się dziać hehe bo to nie opel, no ale do rzeczy, nie wiem czy to z mojej winy czy nie ale biegłem do auta mocno deszcz padał wciskałem na pilocie otwieranie drzwi i nie wiem czy pociągnąłem klamkę w tym momencie jak otworzył sie centralny czy też nie ale efektem tego jest kompletnie zablokowane drzwi kierowcy ani z kluczyka ani od środka w żaden sposób za cholerę nie idzie otworzyć drzwi, miał ktoś z was może taki przypadek? da rade jakoś rozebrać tapicerkę drzwi od wewnątrz auta? dziś tylko trochę pogrzebałem ale za bardzo czasu nie miałem no ale trzeba to zrobić cholera, dodam że centralny zamek działa itd czy z pilota czy z kluczyka wszystko jest ok ale jak sie ciągnie klamkę nie ma takiego oporu przy końcu klamka luźno lata to samo ta od wewnątrz auta.
macie jakieś pomysły na to?
  • 0

#2 west

west
  • Klubowicz
  • 2,304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:05, 03.08.2012

ciegno spadło z klamki lub ułamałeś plastik do ciegna , tapicerke ciezko sciagnac na zamknietych drzwiach tym bardziej przednich , rozkreć śrubki i cza prubować otworzyć , jak to niepomorze sciagnij parapetówke i sztywnym drutem prubowac otwierac drzwi
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#3 maciekx

maciekx
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Mrągowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Accord Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:13, 03.08.2012

no generalnie już tam probowałem popchnąć albo pociagnąć jakieś tam cięgna poprzez otwór od góry przy otwartej szybie ale nie bardzo wiem jak to działa chyba będe musiał rozebrać drugie drzwi żeby zobacyzć jak działa ten mechanizm.

a powiedz mi te pseudo drewienka w których siedzą przełączniki od podnoszenia drzwi to się tylko podważa całość?
czy to się odkręca dopiero po ściągnięciu boczka całego.
chodzi mi o te panele całe nr 9 na tym rysunku. i koło cięgna klamki od środka jest taka zaślepka czy pod nią jest śrubka? bo na tym manualu nie widzę nie ma tego
http://japancars.ru/...=B__3910&s=0.45
  • 0

#4 west

west
  • Klubowicz
  • 2,304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:15, 03.08.2012

kurde niechce cie w blad wprowadzic dawno nierozkrecalem takiego accorda a na tym foto nic mi niemowi musi ktos inny doradzić , ale sciagnij ten na zewnatrz parapet bedziesz mial wiecej miejsca do grzebania
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#5 maciekx

maciekx
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Mrągowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Accord Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:18, 03.08.2012

no wlasnie ten chromowany parapet się normalnie chyba da sciągnąć co? wtedy właśnie będzie więcej miejsca do grzebania przy zamku
  • 0

#6 west

west
  • Klubowicz
  • 2,304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:22, 03.08.2012

tak najlepiej zaczac od strony lusterka(jak go niema) ale ty lusterka niesciagniesz bo tapicerka jest tu jest lipa, ale od drugiej stroby tez sie da , ale ciezej bo z drugiej strony jest taki haczyk i na 100% sie połamie , ale listwa i tak bedzie trzymac pozniej , listwe sie wylamuje tak jak by niewiem jak inaczej to opisac
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#7 Prywo

Prywo
  • Klubowicz
  • 921 postów
  • Skąd:Wawa / WK / WPR
  • Silnik:1.8
  • Wersja:F3
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Cruiser
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 11:37, 04.08.2012

listwa chromowana jest przymocowana na blaszki od środka jak ją zerwiesz to się odkształci i już raczej tak ładnie nie będzie wyglądać, "drewienko" przy przełącznikach jest przykręcone wkrętem od środka.
Więc pozostaje wyjęcie klamki od środka poruszanie cięgłem i otworzyć centralny - może puści
Zdjęcie boczka na zamkniętych drzwiach jest naprawdę trudnym rozwiązaniem, do tego są potrzebne specialne widełki które mają w ASO, zdjęcie boczka na zatrzaśniętych drzwiach to koszt około 150-200 zł w ASO Plaza.
  • 0

było CB7 2.2i 90r.->.CG2 3.0 V6 00r.->CH1 Type-R 2.2 99r.-> CL9 Type-S 2.4 03r.-> Legend KB1 3.5 V6 07r.

744e0f85839a8ce1.jpg

 

 


#8 west

west
  • Klubowicz
  • 2,304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 11:56, 04.08.2012

listwa chromowana jest przymocowana na blaszki od środka jak ją zerwiesz to się odkształci i już raczej tak ładnie nie będzie wyglądać,

ściagałem już niejedna parepetówke i nigdy mi sie niepokrzywiła , bo cza dotego podejść z głowa a nie z miesniami :-P
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#9 Prywo

Prywo
  • Klubowicz
  • 921 postów
  • Skąd:Wawa / WK / WPR
  • Silnik:1.8
  • Wersja:F3
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Cruiser
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 12:09, 04.08.2012

oczywiście że można to zdjąć, tylko trzeba wiedzieć gdzie podważyć by nie wykrzywić, ty West to wiesz i dla tego w ASO sobie za takie operacje wołają odpowiednią kasę :-P
  • 0

było CB7 2.2i 90r.->.CG2 3.0 V6 00r.->CH1 Type-R 2.2 99r.-> CL9 Type-S 2.4 03r.-> Legend KB1 3.5 V6 07r.

744e0f85839a8ce1.jpg

 

 


#10 west

west
  • Klubowicz
  • 2,304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 12:12, 04.08.2012

ja to samymi rekami ściagam oczywiscie szyba musi być otwarta bo nie ( wykrecisz , wyłamiesz ) ją tak rekami
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#11 maciekx

maciekx
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Mrągowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Accord Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:13, 04.08.2012

a więc tak panowie ten parapet chrom zdjąłem minimalnie się w jednym miejscu wygiął ale nie ma tragedii, ale to pół biedy kurde zdjąłem boczek właśnie widełkami od środka odchyliłem go mocno widzę "prawie wszystko" cały zamek i dupa blada wszystkie cięgna są na miejscu wszystkie ciągają jak nalezy a drzwi ni cholera nie chcą się otworzyć rozebrałem drugie drzwi żeby zobaczyć co i jak tam działa ale wszystko i w jednych i drugich drzwiach jest ok i już jestem głupi drzwi nadal zblokowane. w poniedziałek biorę do pomocy wujaszka może on mądrzejszy coś wymyśli ale na chwile obecną jestem przerażony bo za cholere nie mam pomysłu jak to otworzyć, coś w srodku jakiś plastik musiał pęknąć i dupa zimna.
  • 0

#12 west

west
  • Klubowicz
  • 2,304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:16, 04.08.2012

ale jak ciagniesz ciegna czujesz opor czy nie tak jak przy klamce , bo pisałes że jak klamke otwierasz nieczuć oporu ?? , a jak ciagniesz same ciegna czuć coś?? , albo jak ciagniesz klamke widzisz że ciegna pracuja??
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#13 maciekx

maciekx
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Mrągowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Accord Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:31, 04.08.2012

tak wlasnie nie czuć oporu ale widzę że cięgną wszystkie siedzą tam gdzie powinny nic nie wypadło i pracują wchodzą już w sam zamek, i za cholere nic nie widze żeby coś spadło.
  • 0

#14 west

west
  • Klubowicz
  • 2,304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:33, 04.08.2012

chwyć te ciegno co idzie od klamki do zamka i poruszaj nim czy n iejest lużne , kurde niechce mi sie wierzyc ze zamek umarł
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#15 Prywo

Prywo
  • Klubowicz
  • 921 postów
  • Skąd:Wawa / WK / WPR
  • Silnik:1.8
  • Wersja:F3
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Cruiser
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 19:35, 04.08.2012

to prawdopodobnie rozleciał się zamek, pozostanie wyszarpanie boczka, młotek, przecinak i jedziesz z zamkiem, niestety tak się czasami zdarza, sam miałem taką akcję co prawda w IV genie ale na forum czytałem że takie akcje w VI genach się trafiają.
  • 0

było CB7 2.2i 90r.->.CG2 3.0 V6 00r.->CH1 Type-R 2.2 99r.-> CL9 Type-S 2.4 03r.-> Legend KB1 3.5 V6 07r.

744e0f85839a8ce1.jpg

 

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq