XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1006
Napisano 11:19, 18.02.2020
A jak jest różnica w sile hamowania, płyleniu, trwałość jeśli chodzi o te 3 typy: ATE, zimmermann i EBC Black?
#1007
Napisano 11:23, 18.02.2020
Dokładnie pytam czy zostać przy klockach ATE, ostatnio na tył wleciały właśnie ATE.
A jak jest różnica w sile hamowania, płyleniu, trwałość jeśli chodzi o te 3 typy: ATE, zimmermann i EBC Black?
Z tych trzech firm klocków na przedniej osi najmniej pyliły mi EBC Black, następnie zimmermann, a najgorzej sprawdziły się ATE.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#1008
Napisano 11:29, 18.02.2020
#1009
Napisano 11:45, 18.02.2020
Wyznacznikiem zużycia będzie twoja noga i sposób jazdy oraz warunki w jakich jeździsz Jeden zrobi 40 tyś a inny 80 tyś
Przy ebc ZIELONYCH zobaczyłem dopiero znacznie szybsze zużycie niż inne marki klocków.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#1010
Napisano 12:06, 18.02.2020
I jest to kombi, więc i waga auta większa. I zważywszy na to, że w silniku 2.0 tarcze mają mniejszą średnicę, nie są aż takie złe te klocki. Hałasów też nie wydają żadnych, więc jak dla mnie są ok. Może to tylko, że pył zostawiają? Ate też pylą. W porównaniu do ATE, które mam w sedanie, być może są trochę mniej trwałe, bo na ATE mam zrobione ponad 50 tys i jeszcze trochę na nich mogę pojeździć. Ale i sedan to jest, większe tarcze bo silnik 2.4 i takich ekstremalnych jazd jak w kombi nie było.
Kupiłem akurat Brembo, bo innych pod ręką nie było. A i opinie innych o Brembo trochę poczytałem, i w wielu przypadkach są pozytywne.
#1011
Napisano 12:15, 18.02.2020
Silniki 2.0 też mają 300mm tarcze... to kwestia wersji wyposażenia, a nie silnika.
Poza tym miałem taki cudowny zestaw brembo na tyle i wytrzymał 8 tyś kilometrów, pogięły się TYLNE tarcze.
Nic poza popularnością nazwy marki "BREMBO" w obecnym czasie dobrego nie ma, i jak wiele marek to nie "te" produkty co jeszcze 15 lat temu.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#1012
Napisano 12:59, 18.02.2020
Żebyś się nie zdziwił, na 90 procent obstawiam, że 2'4 ma tarcze z przodu większe, a 2.0 parę milimetrów mniejsze, jeśli chodzi o średnicę, ale może się mylę. Jednak wydaje mi się, że u siebie w 2.4 mam właśnie tarcze z przodu większe względem 2.0.
Osobiście mam też dobre doświadczenia z TRW, zarówno tarcze, jak i klocki są trwałe.
#1013
Napisano 13:08, 18.02.2020
Ojjj to już zostało wieki wieków temu ustalone i wyjaśnione, 280 Comfort (stalowa felga 15 cali) tarcz przód 280mm
Sport i exe 2.0 300mm, diesle oraz 2.4 300 mm. Inaczej nie było. Nawet w tym temacie było pisane XX razy
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#1014
Napisano 13:23, 18.02.2020
Nie zmienia to jednak faktu, że przynajmniej z mojego doświadczenia wynika to, iż klocki Brembo względem ATE jakiejś widocznej dużej różnicy nie robią, jeśli chodzi o jakość.
Może trafiła mi się dobra jakość tych Brembo akurat, nie wiem, ale mam założone je z przodu i jakość ich wcale nie jest zła...
#1015
Napisano 13:50, 18.02.2020
No jasna sporawa, ale jeśli miałeś je wszystkie to pewnie jakieś odczucia masz co do trwałości klocków oraz przede wszystkim ich skuteczności.Wyznacznikiem zużycia będzie twoja noga i sposób jazdy oraz warunki w jakich jeździsz Jeden zrobi 40 tyś a inny 80 tyś
Przy ebc ZIELONYCH zobaczyłem dopiero znacznie szybsze zużycie niż inne marki klocków.
#1016
Napisano 15:39, 18.02.2020
Dla mnie jedyną różnicą jest pylenie.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#1017
Napisano 18:19, 18.02.2020
A co sądzicie o tej okazji? Super Sprzedawca, więc raczej nie podróbki, a cena naprawdę kusi.
https://allegro.pl/o...d-02-8930893853
Użytkownik rudi0018 edytował ten post 18:20, 18.02.2020
#1019
Napisano 18:21, 19.02.2020
#1020
Napisano 21:07, 19.02.2020
http://www.accordklu...cord-cl7-emila/
Miastowy pomykacz
http://www.accordklu...-honda-pcx-125/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych