Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Tarcze klocki zaciski VII gen.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1166 odpowiedzi w tym temacie

#76 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:48, 19.01.2015

hurey

 

Napisz czy jest to wersja sedan czy kombi? Jeżeli sedan wtedy z tyłu są tarcz 260mm, w kombi 282mm. Co do przodu to proszę VIN na PW

bywały "sporty" z 280mm tarczami z przodu

 

 

Smirnoff07

Zestawy standardowe czy coś mocniejszego? Tarcze gładkie czy wiercone?


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#77 storm665

storm665
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:37, 21.01.2015

Witam.

Mam problem z tarczami otóż od pewnego czasu mam straszne bicie przy hamowaniu i musze wymienić tarcze z klockami jakie firmy polecacie? aby sie nie grzały i nie piszczały? Czekam na jakieś pomocne odpowiedzi;)


Użytkownik storm665 edytował ten post 19:38, 21.01.2015

  • 0

#78 DeepVII

DeepVII
  • Forumowicz
  • 173 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:34, 27.01.2015

Panowie potrzebuje jakis konkretny zestaw hamulcowy tj klocki zaciski tarcze  (Przód i Tył)


  • 0

24cwc5w.jpg


#79 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:52, 27.01.2015

Podeślij VIN na PW. Z klocków zalecalibyśmy Galfer Sport na obie osie - przód 413zł/kpl, tył - 297zł/kpl. Tarcze dobierzemy jak dostaniemy VIN :)


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#80 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 12:49, 27.01.2015

Klocki Galfera lepsze od Green z EBC? Jaka tarcze do tego dobrac ewentualnie ? Wersja comfort, 2.0 benzyna 2004 rok.

 

pozdro :)


  • 0

#81 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:43, 27.01.2015

Galfer jest bardziej wytrzymały od Greena. Wytrzymałością temparaturową prawie dobija do EBC Yellow. Do tych klocków w Comforcie polecalibyśmy EBC Ultimax - można też zastosować je z gładkimi Ate 


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#82 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 18:01, 27.01.2015

A EBC Turbo Groove?


  • 0

#83 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:22, 27.01.2015

Też godne polecenia, lecz trochę głośniejsze od Ultimax


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#84 seiko

seiko
  • Forumowicz
  • 470 postów
  • Skąd:południe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:15, 28.01.2015

kto się spotkał w accordzie w nowych tarczach na przód z czymś takim, że poszczególne strony tarczy wentylowanej są różnej grubości?  Widać to gołym okiem, a pozmierzeniu strona zewnętrza ma 9.0mm a ta strona od wewnątrz (od silnika) auta 7.0mm. Jedna "teoria" mówi, że różna grubość, to różna zdolność do akumulacji ciepła, tarcza się będzie inaczej nagrzewała i  studziła co może z czasem doprowadzić do zwichrowania tarczy. Z kolei druga "teoria" mówi, że jest to założenie konstrukcyjne, bo wewnętrzna strona tarczy ma gorsze chłodzenie i specjalnie jest cieńsza aby właśnie  równomiernie się tarcza  studziła. Tarcze  Textar,  ATE mają właśnie tą wewnętrzną stronę cieńszą. Ktoś zwrócił uwagę  jak to jest u innych producentów i czy jest aż taka różnica ?

Załączone pliki


  • 0

#85 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:36, 29.01.2015

Dodam od siebie, że Brembo i Zimmermann także mają cieńszą wewnętrzną stronę tarczy. W przypadku Brembo widać to nawet na rysunku technicznym tarczy.


Użytkownik pawpor edytował ten post 08:37, 29.01.2015

  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#86 premier

premier
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Wa - Wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:19, 29.01.2015

w weekend zakładałem u siebie Ferodo 280 mm na przód i wewnętrzna strona była grubsza.


  • 0

#87 Patyk

Patyk
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:406
  • KM:164
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:35, 01.02.2015

Czyli do Accorda VII gen. nie były nigdy montowane zaciski BREMBO? Z tego co widzę to tylko od VI gen. Type-R można przełożyć. Szczęki i tarcze (przód) tylko w wersji 2.0 były inne? Czy poza tymi dwoma rodzajami jak rozumiem nie było innych różnic w zależności od modelu (2.2l. , 2.4l). Czy faktycznie zaciski przy tarczach 300 są niezadowalające, bo odniosłem wrażenie, że nie prezentują odpowiedniej skuteczności co do mocy 200KM.

Nie orientuje się ktoś czy od jakiegoś innego samochodu byłyby kompatybilne zaciski BREMBO? Mogłoby to zwiększyć wachlarz dostępnych zacisków.


  • 0

#88 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:50, 01.02.2015

Zaciski w VIIgen zawsze są te same. Jedynie różne były tarcze, przeważnie w comfort 280mm i reszta 300mm. Możesz kupić jakieś lepsze klocki zawsze to coś pomoże.

A co do zmiany zacisku to albo od ATR-a można włożyć wtedy też jest większy wybór fajnych klocków albo iść dalej i szukać zacisków i jarzm od VIIIgen na 320mm. Tu koledzy piszą, że różnica jest znaczna tylko wtedy musisz się liczyć że 16" felgi już nie założysz.

To są najprostsze i najszybsze rozwiązania. Można rzeźbić co innego ale moim zdaniem szkoda zachodu:)


  • 0

#89 Largo_88

Largo_88
  • Klubowicz
  • 124 postów
  • Skąd:LLB
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:26, 03.02.2015

a tak wychodzi jak z przodu ma się dobre heble a z tyłu seria która się kończy....

 

delikatne bicie i specyficzne buczenie podczas hamowania...słabe hamulce na tylniej osi = spalone z przodu klocki...

 

49728e22e3169100gen.jpg


Użytkownik Largo_88 edytował ten post 20:28, 03.02.2015

  • 0

#90 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 07:11, 04.02.2015

jak ktoś chce mam swapa hebli na dwutłoczkowe dla tarcz 282 i dla 300..

dla 300 mam cały komplet swapa z ATR'a w idealnym stanie


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq