Tak, są takie same
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#481
Napisano 10:43, 14.10.2016
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#482
Napisano 13:30, 19.10.2016
Witam,
Planuję wymienić tarcze i klocki z przodu, jak że nie chcę dużo inwestować, a chcę polepszyć trochę hamowanie to czy lepiej zainwestować:
1. w lepsze tarcze i standard klocki: np. zimmerman sport coat + ebc standard
2. czy w standard tarcze i lepsze klocki: ate lub ebc standard + black diamond fast road ?
#483
Napisano 15:25, 19.10.2016
Spokojnie wystarczy Ci zestaw tarcz Brembo + klocki Black diamond FR. Ja taki zestaw użytkuję przy 2.4 i spisuje się wyśmienicie od kilku tysięcy kilometrów.
#484
Napisano 16:19, 19.10.2016
Spokojnie wystarczy Ci zestaw tarcz Brembo + klocki Black diamond FR. Ja taki zestaw użytkuję przy 2.4 i spisuje się wyśmienicie od kilku tysięcy kilometrów.
Co do klocków już zdecydowane. Ale mając do wyboru tarcze:
Ate
Brembo
zimmerman standard
które będą najlepsze pomijając już kwestie ceny?
#485
Napisano 17:06, 19.10.2016
Ja nie tak dawno zmieniałem komplecik ..
Z tego co czytałem to Brembo w tym momencie to to samo co Mikoda więc nie polecam ,ale też nie miałem więc nie mogę powiedzieć że to szmelc jakich mało.
Lepszą opcją będą Ate lub Zimmerman ja mam Zimmerman ale sporty z przodu i standard z tyłu są spoko.
Klocki przód Black Diamond Fr tył Ebc green stuff , teraz gdy będę wymieniał kupię na przód również Ebc BD są delikatnie gorsze w moim odczuciu.
Zastanów się nad nacinanymi lub nawiercanymi tarczami , jeśli szybko jeździsz dużo hamujesz .
#486
Napisano 17:47, 19.10.2016
Pytanie do was, duże znaczenie w późniejszym użytkowaniu mają śruby trzymające tarcze? te małe? Bo ostatnio przy wymianie mi się ukręciły, tzn pękły.
A na dniach zakładam OEM zestaw na przód bo ATE się pogięło...
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#487
Napisano 18:24, 19.10.2016
Wysłane z Nokia 5110
#488
Napisano 18:30, 19.10.2016
ślepak wydaje mi się że one tylko przytrzymują tarczę przy montażu oraz zmianie kół więcej zastosowań chyba nie mają.Ja kupiłem zwykłe śrubki tylko że na klucz imbusowy i takie w ocynku. Możesz kupić też inaczej zabezpieczone przed korozją. Ja doszedłem do wniosku że i tak przy zdejmowaniu tarczy się uszkodzą więc będę je wymieniał a jak nie będą za wytrzymałe to będzie je łatwiej rozwiercić.Stare też rozwiercałem i nie były jakoś szczególnie twarde zwykłą wkrętarką rozwiercałem i urywałem tarczą im łeb ,a potem to wystawało parę mm i nawet kombinerkami się odkręcały.Nawet mam obawy że te co kupiłem mogą być mocniejsze od tych co były.No i jeszcze kwestia długości ,nie mogą być za długie. Jak masz starą to zmierzyć i dobrać oraz śruba ma mieć stożkowy łeb bez zabezpieczeń przeciw odkręcaniu się.
#489
Napisano 19:51, 19.10.2016
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#490
Napisano 07:07, 20.10.2016
Caly czas wiekszosc nie potrafi zrozumiec ze zwykly klocek jest podatny bardzo na fading czyli jedno ostre hanowanie i kolejne duzo slabsze. Lepsze klocki sa na to uodparniane. Np Ebc green po kilku hamowaniach hamuja tak samo a nawet lepiej
Mozna jezdzic bez tys srubek malych trzymajacych tarcze ale po co ? Skoro jw kolega mapisal ze koszt tych srubek jest zaden. To nie lepiej kupic wkrecic i miec spokoj?
Użytkownik Seth edytował ten post 07:08, 20.10.2016
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#491
Napisano 07:17, 20.10.2016
Z tego co czytałem to Brembo w tym momencie to to samo co Mikoda więc nie polecam ,ale też nie miałem więc nie mogę powiedzieć że to szmelc jakich mało.
Jakieś konkrety na podparcie tej teorii?
Mam w rodzinie gościa pracującego w Brembo w Dąbrowie Górniczej i nie słyszałem o czymś takim. Mogę wypytać.
Nie mniej jednak - normy jakościowe, jakie tam wprowadzili jakiś czas temu - są naprawdę wysokie. Ja jestem naprawdę zadowolony z ich tarcz, choć wcześniej też słyszałem różne opinie i raczej omijałem. Natomiast teraz finansowo się nie wyrobiłem na Zimmermanny Sporty i kupiłem Brembo. Nie żałuję. Póki co spisują się świetnie w każdych warunkach. Na autostradzie też już kilkukrotnie hamowałem ostrzej i nie było problemu, nawet po 2-3 ostrych hamowaniach. Bicia też nie mam żadnego.
#493
Napisano 23:01, 20.10.2016
Tylko że na te śrubki muszę tydzień czekać, a dodatkowo rozwiercać stare:P stąd moje pytanie, bo domyślam się że koszt ich jest żaden.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#494
Napisano 23:14, 20.10.2016
jedź do pierwszego lepszego marketu typu Obi LM Castorama kupisz na pewno ,bez czekania i za grosze kupisz sobie 10 szt lub jak trafisz to na kilogramy hehe i nie będziesz płakał że jedna ci się obrobiła czy źle wkręciła ,wywalasz wkręcasz drugą i nie prosisz się o specjalne śrubki do podtrzymania tarczy.
#495
Napisano 11:39, 23.10.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych