XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#17
Napisano 15:31, 24.08.2012
Wersje roznia sie tarcza, jarzmem i oslona z tylu. Klocek tloczek i reszta jest ta sama.
Tarcza 300 ma powierzchnie pracy bardziej oddalona od srodka ale powierzchniowo jest to samo.
#18
Napisano 13:38, 27.08.2012
masz jeden samochod zalozmy acco CL7 jeden w serii czyli 300x25
Więc jak jest w końcu w moim modelu? - seryjnie przednie tarcze są 280mm, czy 300mm ?
2.0 Comfort mają z przodu 280mm tarcze, cała reszta (2.0 Sport, 2.4, 2.2 diesel) mają 300mm z przodu. Z tyłu każdy sedan ma 260mm a tourer 282mm tarczo-bębny
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#19
Napisano 23:34, 04.05.2013
BLACK Fucker 7 http://www.accordklu...y-na-2014-1str/
Vek Rallyteam - BLACK Fucker 5.2 http://www.accordklu...ek-projekt-kjs/
Definicja VTEC : Im szybciej jedziesz, tym jedziesz szybciej.
#20
Napisano 01:51, 23.05.2013
Zasada prosta im większe hampelki tym większy klocek im większy klocem tym więcej tłoczków dla równomiernego docisku.
A tak swoją drogą to jakie tarcze byście polsecili do acco CL9 2,4 na tył a jakie na przód do dynamicznej jazdy ? jeśli mogę w tym poście oczywiście ?!
#21
Napisano 05:36, 23.05.2013
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#22
Napisano 08:51, 23.05.2013
Piszesz, że tak jest, czy tak powinno być... bo jeśli mowa o akademickich wywodach to org. w Acco hamulce poza tarczą niczym się nie różnią (jeśli chodzi o części które wymieniłeś) - jak koledzy wyżej napisali - zacisk ten sam, klocek ten sam, tłoczków tyle samo...Zasada prosta im większe hampelki tym większy klocek im większy klocem tym więcej tłoczków dla równomiernego docisku.
Generalnie z doświadczeń Kolegów opisywanych na forum, dopiero przejście na zaciski z ATR i zmiana tarcz na 320 daje zauważalną róznicę...
Pewnie, że w stosunku do kiepskich klocków i tarcz 280, hamulce na 300 z dobrymi tarczami i klockami będą lepiej hamować, ale już przy porównywalnych jakościowo tarczach i klockach, a różnicy jedynie w wielkości tarcz - 280, a 300 to już szału nie ma i różnica może nawet być niezauważalna...
Powyższe napisane jest na podstawie opinii Kolegów z forum, bo sam tego nie sprawdziłem (ale mam daleko idące zaufanie do opinii innych - szczególnie z tego forum )
Pozdrawiam
Tomek
#23
Napisano 09:46, 23.05.2013
Przede wszystkim chciałbym zmienić na taki zestaw, który poprawi heble w tym aucie, bo co tu dużo mówić - są one poprostu słabe.
Jakiś czas temu poszedłem za radą kolegów z forum i wymieniłem same klocki (przód i tył) na EBC Green'y, zostawiając seryjne tarcze. Poprzednio jeździłem na ATE przód, Textar tył. Powiem, że jakość hamowania poprawiła się, była zauważalna. Natomiast po jakimś czasie zaobserwowałem, że przy bardziej dynamicznej jeździe, zwłaszcza w trasie przy zapakowanym aucie i czterech osobach na pokładzie i prędkościach 140-180km/h., te klocki nie wyrabiają, puchną i auto kompletnie traci hebel. Nie raz byłem niemiło zaskoczony.
Rozważałem również zmianę zacisków na te od ATR'a, ale z tego się wycofałem.
Próbuję iść w tym kierunku, żeby dobrać jakieś "lepsiejsze" tarcze i klocki.
pawpor, widziałem w Waszej ofercie, że macie tarcze DBA. Prośba o info, czy watro wchodzić w te tarcze, jakie klocki do tego ewentualnie dobrać i jak to się będzie miało do innych, nieco tańszych zestawów typu tarcze Zimmermann Sport itd.
Np. tarcze DBA 4000 T3.
Podkreślam, że pisząc tanio chcę jedynie mieć rozeznanie, czy wydanie np. 800zł za jedną tarczę DBA będzie miało przełożenie na hamulce, bo jeśli nie to nie ma o czym dyskutować
Prośba o wskazówki i inne propozycje.
#24
Napisano 10:54, 23.05.2013
Jakiś czas temu poszedłem za radą kolegów z forum i wymieniłem same klocki (przód i tył) na EBC Green'y, zostawiając seryjne tarcze
Natomiast po jakimś czasie zaobserwowałem, że przy bardziej dynamicznej jeździe, zwłaszcza w trasie przy zapakowanym aucie i czterech osobach na pokładzie i prędkościach 140-180km/h., te klocki nie wyrabiają, puchną i auto kompletnie traci hebel. Nie raz byłem niemiło zaskoczony.
Jeżeli działy Ci się takie akcje na Greenach to pozostaja jedynie Yellow Stuff lub zmiana na zaciski ATR i klocki Hawk HPS
DBA to już najwyższa półka. Tarcze DBA T3 to już towar na którym tor nie robi wrażenia. Tarcze mają specjalną wentylację która poprawia oddawanie ciepła o minimum 20% w porównaniu do tarcz standardowych. Do tych tarcz też trzeba założyć dobry klocek bo same tarcze niewiele zmienią. W Twoim przypadku proponowałbym jednak tarcze EBC Turbo Groove (ultimax) z klockami EBC Yellow lub Hawk HPS (przy zmianie zacisków na ATR)pawpor, widziałem w Waszej ofercie, że macie tarcze DBA. Prośba o info, czy watro wchodzić w te tarcze, jakie klocki do tego ewentualnie dobrać i jak to się będzie miało do innych, nieco tańszych zestawów typu tarcze Zimmermann Sport itd.
Np. tarcze DBA 4000 T3.
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#25
Napisano 12:25, 23.05.2013
A co do DBA T3 jakie klocki byś polecił pod taką tarczę? Ewentualnie jak z żywotnością klocków przy takim setupie? Chodzi mi o to, czy będą starczały tylko na np. 5kkm, czy ich ścieralność będzie porównywalna do tych bardziej powszechnie stosowanych typu EBC, Ferrodo, czy ATE.
Nie upieram się przy DBA, ale słyszałem o nich bardzo dobre opinie i chciałbym mieć szersze rozeznanie w temacie. Jeśli coś ma poprawić hebel, to jestem w stanie wydać więcej, ale żeby to też było ze zdrowym rozsą dkiem i co najważniejsze - miało odpowiednik do zastosowania na drodze. Na torze nie jeżdżę, potrzebuję lepsze hamulce do jazdy na codzień po normalnych drogach
#26
Napisano 15:36, 23.05.2013
Do DBA polecam EBC Yellow. Ścieralność tarcz i klocków (DBA t3 i EBC Yellow) jest mniejsza niż w przypadku standardowych tarcz (nie ma obaw aby zestaw skończył się po 5kkm)
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#27
Napisano 18:51, 23.05.2013
pawpor, dzięki za info. Będę gdybał i jak coś wymyślę to pewnie zgłoszę się z zamówieniem
#28
Napisano 08:08, 24.05.2013
Cop do klocków to obecnie wynika że przy ostrym lataniu to najlepiej Hawki wypadły puki co
#30
Napisano 09:28, 24.05.2013
Pawelsky czemu wycofałeś się z zacisków ATRowych? to może w takim razie zaciski z VII ATS?
Znaczy się z VIII gena. zapewne miałeś na myśli.
Dlatego się wycofałem, ponieważ mam na zimę stalowe felgi 16" i ten zacisk poprostu się nie zmieści. Nie będę teraz dodatkowo szukał innych felg, bo nie mam na to kasy i nie mam ochoty ich zmieniać.
[ Dodano: 2013-05-24, 10:31 ]
Co do Australia DBA to gorąco polecam -mega mocne tarcze - zakładałem do Preludy SIR moim zdaniem najlepsze obecnie tarcze na rynku -ale cena boli znacznie . Taroxy jeszcze się nieźle sprawowały w innym mocnym projekcie .
Cop do klocków to obecnie wynika że przy ostrym lataniu to najlepiej Hawki wypadły puki co
Dzięki za info
Fakt, cena DBA nie jest zachecająca, ale... coś za coś.
A może są jakieś tarcze do CL9, pod które podejdą klocki Hawk. Sporo osób chwali te klocki hamulcowe. Może takie rozwiązanie zastosować i przetestować taki setup?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych