Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

K24A2 vs K24A3 - pytanie z ciekawości

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#16 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1,706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 10:42, 15.07.2012

Masz rację, zwracam honor, tarcze i zacisk w TSX są inne niż w Accordzie.
Co do zawieszenia w Type-S to oczywiście miałem na myśli Accorda.

Acura TL Type-S od nie-Type-S się zdecydowanie różni, choćby silnik 3,5l (chyba taki sam co w RL) vs 3,2. Widziałem niedawno taką TL Type-S w USA, piękna rzecz... Aż musiałem ją obfotografować. Żeby nie być gołosłownym:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#17 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 10:58, 15.07.2012

Dokładnie tak - spędziłem trochę czasu na porównywaniu numerów części. Różnice są ale drobne


Tak jak pisałem 10-15KM to jest tak nieduża różnica, że wystarczą mody dolotu i wydechu w TSX + agresywniejsze wystrojenie ECU. Głowica jest faktycznie ta sama.

Jak kogoś interesują szczegółowe różnice to wszystko jest na http://www.oemacuraparts.com i http://japancars.ru/...honda/index.php
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#18 hubbu

hubbu
  • Forumowicz
  • 363 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:28, 15.07.2012

Troszkę offtopic, ale od jakiegoś czasu zastanawiam się czy rzeczywiście wszyscy na tym forum lepiej czytają grażdankę (po rosyjsku) czy nasz alfabet po angielsku, bo na tej stronie jest spis części po angielsku. No chyba, że są inne różnice...

W każdym razie zamawiałem już na lingshondaparts i wszystko pięknie działa.
  • 0

#19 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 15:48, 15.07.2012

Hehe, Lings nie podaje w katalogu numerów OEM tylko swoje indeksy to o kant d* z takim katalogiem ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#20 hubbu

hubbu
  • Forumowicz
  • 363 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:28, 15.07.2012

Aha. To jest argument. Mają jednak tę przewagę, że są tam również części do modelu Accorda 2008+
W każdym razie na japancars.ru swojego modelu wówczas nie znalazłem....
  • 0

#21 rafix81

rafix81
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:Jelcz-Laskowice
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:17, 04.09.2015

Panowie a co oznacza silnik K24Z3? bo juz nie wiem czym się różnią od siebie?


  • 0

#22 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:34, 04.09.2015

Panowie a co oznacza silnik K24Z3? bo juz nie wiem czym się różnią od siebie?

 

Kolejna generacja budy to zmienili w CU2 numerek silnika ale to jest K24A2 po liftingu (TSX od 2009 roku też mają ten silnik).


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#23 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1,296 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:41, 04.09.2015

k24z3 ma inna głowice i CPWK jest inaczej rozwiązany


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#24 rafix81

rafix81
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:Jelcz-Laskowice
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:55, 26.09.2015

To ja mam zapytanie czy jak ja mam  silnik Z3 i chciałbym go wymienić to na jaki całość lub sam słupek?!!


  • 0

#25 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:51, 26.09.2015

To ja mam zapytanie czy jak ja mam  silnik Z3 i chciałbym go wymienić to na jaki całość lub sam słupek?!!

 

Po awarii najlepiej na taki sam, powinieneś dorwać słupek z jakiegoś "anglika" ...


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq