XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 19:46, 26.10.2013
#32
Napisano 19:53, 26.10.2013
Czarne jest piękne !
#33
Napisano 19:58, 26.10.2013
#34
Napisano 00:43, 24.01.2014
#35
Napisano 02:56, 24.01.2014
Czy nie będzie przesadą zakup do mojego Accorda poniższego akumulatora?
Akumulator YUASA YBX5075 60Ah 620A
nie za duża pojemność ?
Czy może lepiej wybrać ciut mniejszy YBX5053 48aH 430A
Dzięki za jakąś konkretną podpowiedź.
#36
Napisano 07:23, 24.01.2014
Akumulator YUASA YBX5075 60Ah 620A
nie za duża pojemność ?
Pojemnośc i 100 Ah wyrobi .. tylko aby się zmieścił
Wymiary: 242 mm (długość) 175 mm (szerokość) 175 mm (wysokość) Wywalić tylko plastikową obudowę ..
#37
Napisano 07:27, 24.01.2014
#38
Napisano 18:03, 27.01.2014
kupiłem dziś za namową fachowca ze sklepu Yuasa Silver YBX5053 - czyli 48Ah/430A - zobaczymy jak się będzie sprawował
#39
Napisano 13:12, 09.04.2014
Witam,
Aku w Acco to chyba jakaś plaga. u mnie po tygodniu bez odpalania odmówił posluszeństwa, z tym że byl wymieniany w lutym 2011, to chyba mial juz prawo kleknąc.
Zastanawiam sie nad wlozeniem czegos wiekszego, ale polecanej tu na forum Varty nie chcę (Varta jest ok do czasu jak trzeba zareklamować. ZAWSZE jest "opad masy czynnej" i radź sobie sam kliencie).
Nie wiem natomiast jakim cudem niektórym z Was udaje sie wepchnac cos szerszego niż 24cmx20cmx13cm? w Ako VIII jest tam przeciez cholernie ciasno i trudno mi pojac jak akumulator 5cm szerszy się tam może zmieścić?
Dodatkowo - czy alternator fabrycznie przystosowany do 45Ah i niskiego rozruchu poradzi sobie w ogóle z doładowaniem aku 60Ah i rozruchem niejednoktornie o wiele wyższym niż fabryka?
Na razie ratuję się prostownikiem, bo mam uplyw ~250mA i kompletnie nie wiem skąd to sie może brać, wiec pewnie wymiana aku na nowy niewiele pomoże.
Była: Prelude IV BB3, Jest: Ako VIII CU1, Będzie: NSX ;p
#40
Napisano 14:22, 09.04.2014
Nie wiem jak to robicie, że po trzech latach akumulator wam pada. U mnie jest jeszcze oryginalny czyli 7-letni i nie mam żadnego problemu nawet w zimę. Fakt, że jeżdżę codziennie ale na krótkich odcinkach.
Po długim staniu akumulator rozładuje się sam z siebie i jest to całkowicie normalne nie świadczące o jego złej kondycji.
Upływ 250mA faktycznie jest dość duży ale zależny kiedy go mierzyłeś. Jeśli upływ był mierzony zaraz po podłączeniu akumulatora to taki może być bo auto "wyłącza" się po około 30min. Czyli, trzeba podłączyć miernik w szereg z akumulatorem, odczekać 30min i dopiero patrzeć na prąd. Nie powinien przekroczyć 50mA.
#41
Napisano 23:01, 09.04.2014
7 lat to sporo, choć pamietam jak w Preludzie z 92 miałem oryginalny akumulator i bez problemów odpalała zimą. Auto sprzedałem w 2007, czyli aku miał 15 lat...ale i elektroniki prawie żadnej nie było, takie czasy.
Co do moich 250mA - mierzone ok 40 min po wylaczeniu i zamknięciu samochodu. Podejrzewam moduł BT. Co ciekawe, innym razem ok 5 min po zamknieciu spadło do 40mA. Nie ma reguły. Upierdliwe to niestety, ale jak sie chciało autko z bajerami to trzeba cierpieć
Nadal jestem ciekaw jak wygląda mocowanie aku o szerokości 17cm zamiast fabrycznego ~13cm. Rozumiem, że oryginalny koszyk plastikowy do wywalenia, ale co dalej? Może ktoś podzieliłby sie jakąś fotką?
Była: Prelude IV BB3, Jest: Ako VIII CU1, Będzie: NSX ;p
#42
Napisano 15:28, 29.06.2014
Z moich doświadczeń z innymi samochodami (i maszynami) wynika, że czteroletnia żywotność baterii to standard. Teraz przyszedł czas na Accorda-co myślicie o akumulatorach TOPLA?
#43
Napisano 14:01, 07.07.2014
Panowie, jedno pytanie odnoście tej Varty D24. Rozumiem że do rocznika 2008 wchodzi, ale wstawialiście wersję z lewym plusem czy wejdzie z prawym + jako odwrócony?
PS. Od nowości mam Yuasa 55B24L(S) i wychodzi na to, że odmówił współpracy równo po 6 latach.
#44
Napisano 15:41, 16.07.2014
Pytanie do właścicieli acco VIII gen od 2008 r.. Ostatnio rozładował mi się akumulator do zera z powodu pozostawienia lamki na 2 dni. Ku mojemu zdziwieniu samochód sam się otworzył i alarm nei był uzbrojony a na pewno go wczesniej zamykałem z pilota. Teraz pytanie czy to normalne że przy niskim poziomie naładowania aku samochód sam się otwiera tzn siłowniki odbijaja? Zaznacze że przy rozładowanym aku nie mogłem już zamknać acco w z pilota- siłowniki nie miały dostatecznie pradu.
Użytkownik Dexter73 edytował ten post 15:43, 16.07.2014
#45
Napisano 00:16, 17.07.2014
Nie mogłeś zamknąć, bo za późno próbowałeś... zamek się otworzył zanim zupełnie zabrakło prądu.
W V gen. jak mi się aku kiedyś rozładował z powodu lampki (w ciągu kilku do kilkunastu godzin), to po powrocie zastałem otwarte drzwi kierowcy (tylko kierowcy - reszta była zamknięta). Oczywiście nie było prądu ani na otwarcie ani na zamknięcie ani w ogóle na nic.
Natomiast w VIII gen. (ku mojemu zdziwieniu) kiedy rozładował mi się akumulator na lotnisku (po tygodniu; nie zostawiłem żadnej lampki, chyba słaby był po prostu), samochód był zamknięty i musiałem otwierać drzwi kluczykiem.
Mój wniosek (być może niesłuszny) jest taki, że jeśli jest dość duży pobór prądu (lampka) to zanim aku padnie otwierają się drzwi kierowcy. Jeśli pobór jest minimalny (żadnej lampki, tylko alarm itp.) to aku po prostu padnie i nic się nie otworzy.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, akumulator, aku
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych