Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Hamulce Accord V coupe cd7


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#16 Jasim

Jasim
  • Klubowicz
  • 292 postów
  • Skąd:Piaseczno / Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:18, 22.07.2012

Niestety teraz podrabiane jest wszystko co się da. Odnośnie Brembo to niestety wiem, że w ostatnim czasie ich jakość strasznie spadła, a ATE na razie nie słyszałem nic złego, ale nie kupuje takich rzeczy na Allegro.
  • 0

Jasim


#17 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1,706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 18:01, 22.07.2012

Ja ATE miałem z Intercars'u ale poprzednie tarcze wtedy też były pokrzywione więc nie mam pewności, że z piastami było wszystko OK a piast nie wymieniałem. Mechanik twierdził, że się nie da bez rozwalenia i wymiany piast ale idąc za wskazówkami z tego forum wymieniliśmy tarcze bez wymiany piast, wyciskając piasty ze zwrotnicy za pomocą prasy. Może jednak trzeba było to zrobić tylko koszt piast był znaczny. W każdym razie na podstawie swoich jednostkowych doświadczeń nie ferował bym wyroków nt. tarcz ATE.

W VII będę miał niedługo tył/przód do wymiany i wybiorę chyba rodzime Mikody.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#18 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1,276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 06:59, 23.07.2012

W VII będę miał niedługo tył/przód do wymiany i wybiorę chyba rodzime Mikody

Mikody na tył nie założysz bo nie jest produkowana...
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#19 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1,706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 10:16, 23.07.2012

Faktycznie :-( Dziwne, robią przód a tyłu nie.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#20 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1,276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:30, 23.07.2012

Faktycznie :-( Dziwne, robią przód a tyłu nie.

Do VI robią tył a przodu nie :-P ale Zimmermany są w dobrych pieniądzach do VII na tył :B
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#21 ReaperDG

ReaperDG
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:02, 23.07.2012

Do V gen. też nie robią na przód - a szkoda.

Mechanik dzwonił, sprawdził tarcze i są ok. Przy okazji sprawdził felgi i ponoć są dosyć jajowate... Jutro jadę prostować i zobaczymy co dalej.
  • 0

#22 Rosencreutz

Rosencreutz
  • Forumowicz
  • 391 postów
  • Skąd:Teresin k/Warszawy
  • Silnik:2,0
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:09, 23.07.2012

I niby te felgi zrobiły się jajowate przy wymianie tarcz?
  • 0

Artur


#23 ReaperDG

ReaperDG
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:31, 23.07.2012

Może felgi się krzywiły razem z tarczami, a później po wymianie tarcz doznały szoku ;)

Wszystko się wyjaśni jutro.

[ Dodano: 2012-07-25, 10:07 ]
Felgi wyprostowane, trzęsie odrobinkę mniej, ale to faktycznie nie to.. Czy to może być jeszcze coś innego poza piastą?

[ Dodano: 2012-07-27, 10:27 ]
Łożyska z przodu to też nie są (wymienione jedno, od strony która się bardziej trzęsła). Podejrzenie padło na poduszkę pod silnikiem, bo jest delikatnie zmęczona ale ponoć idzie ją dostać tylko w ASO (pojawiła się taka podpowiedź na forum Rovera).

Co do samej piasty to nigdzie jej nie widzę dostępnej, wszędzie tylko łożyska.
  • 0

#24 Rosencreutz

Rosencreutz
  • Forumowicz
  • 391 postów
  • Skąd:Teresin k/Warszawy
  • Silnik:2,0
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:42, 27.07.2012

Możesz jeszcze sprawdzić sworznie wahaczy górnych i dolnych. Może przy wyciąganiu zwrotnic któryś się uszkodził. Te dolne mają tendencję do rozpadania się natomiast te górne potrafią wypaść z wahacza i telepać się luźno w otworze. Zwłaszcza gdy były już wcześniej wymieniane mógł się trochę rozklepać ten otwór w który wchodzą i pierścień segera nie spełnia swojej roli. Trzeba wtedy spawarką delikatnie złapać od góry ten sworzeń do wahacza albo kupić nowy wahacz. Możesz jeszcze zwrócić uwagę na łożysko podpory lewej półosi czy nie ma luzu. Mogą to być również wewnętrzne przeguby, też trzeba sprawdzić czy nie mają luzu. Zobacz czy przeguby zewnętrzne są dobrze dokręcone do piasty. Poduszka raczej odpada bo wtedy trzęsłoby już przed wymianą tarcz. Pewnie masz na myśli przednia poduszkę bo te inne raczej się nie zrywają. Nie ma ona takiego wpływu jak inne bo na niej silnik nie wisi. Dużo osób jeździ z całkowicie zerwaną ta poduszką i nie ma jakiejś tragedii. Myślę też o łożyskach w skrzyni w które wchodzą półosie, ale to raczej nie to. Oprócz tych piast na które raczej bym stawiał to wymieniłem chyba wszystkie rzeczy w które musiał jakoś zaingerować mechanik wymieniając tarcze
  • 0

Artur


#25 ReaperDG

ReaperDG
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:04, 27.07.2012

Stare tarcze zużyły się nierównomiernie (1 mm różnicy grubości po przekątnej). Po wymianie na proste tarcze wyszła krzywizna piasty.. gdzie kupić piastę?
  • 0

#26 Rosencreutz

Rosencreutz
  • Forumowicz
  • 391 postów
  • Skąd:Teresin k/Warszawy
  • Silnik:2,0
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:28, 28.07.2012

Nowe to trochę ciężka sprawa. Mam używaną za 50zł
  • 0

Artur


#27 ReaperDG

ReaperDG
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:46, 02.08.2012

Rosencreutz, dzięki za piastę, byłą w lepszym stanie od starej :)

Co do samego problemu - wymiana piasty nie pomogła.. Po wyczerpaniu wszystkich (prawdopodobnych) opcji tarcza poszła jeszcze raz do mierzenia i po dokładnym zmierzeniu całej szerokości wylazł jeden garb 0,02mm. Tak więc minus dla tarcz TRW.
  • 0

#28 Rosencreutz

Rosencreutz
  • Forumowicz
  • 391 postów
  • Skąd:Teresin k/Warszawy
  • Silnik:2,0
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:34, 02.08.2012

No piastę sam wybierałem i nie miała w całym zakresie obrotu żadnego nawet minimalnego przeskoku więc myślę że jakiś czas polata;) We wtorek kupiłem Accorda CC7 2.0 i jeździłem sobie nim beztrosko. Dzisiaj zdjąłem koła i okazało się, że lewa tarcza jest w kilkunastu miejscach pęknięta na całej szerokości, natomiast prawa tylko w kilku;)
  • 0

Artur





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq