XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Hamulce Accord V coupe cd7
#1
Napisano 08:02, 07.06.2012
Mam od pewnego czasu problem. Otoz jakies 3 miesiace temu gdy auto mialo jeszcze innego wlasciciela (Honda Accord V coupe cd7 2.2 iES amerykaniec na Europe) to byly robione hamulce z przodu i z tylu. Niestety mechanik spartolil robote (zle podokrecal wszystko) i od jakiegos czasu zaczely pukac przednie hamulce i zarzucalo samochodem troche jak sie hamowalo z predkosci powyzej 60-70 km/h
Pewnego dnia, jakies 2 tygodnie temu doszlo do tego ze byl duuuzy huk z przodu po prawej stronie. Poszla (chyba) piasta przy czym rozerwana zostala tarcza.
Samochod byl u tokarza, jest po wymianie uszkodzonej czesci ale dalej zostaly problemy (przednie hamulce) z tym ze przy predkosciach powyzej 100-120 kmh przy hamowaniu zaczyna rzucac kierownica i troche samochodem.
Pytanie, czy wymiania obu piast z przodu pomoze? I czy te piasty na przod sa takie same dla europejskiego cd7 jak i dla amerykanskiego? I jezeli tak to czy da rade ogarnac jakos te piasty do 200-250 zl za sztuke? (W Hondzie zaspiewali sobie ~330zl za sztuke)
Przepraszam za troche chaotyczna wypowiedz ale niestety moja znajomosc mechaniki samochodowej jest na pewno nizsza niz wielu uzytkownikow tego forum. Pytanie glownie kieruje tutaj poniewaz juz nawet mechanik dziwi sie ze dalej wali bo piasty wygladaja ze sa niby ok. Nie powiem juz o fakcie ze jak mozna spartolic robote przy dokrecaniu hamulcow... (byl wtedy u innego mechanika)
Pozdrawiam
#2
Napisano 10:23, 07.06.2012
Z tego co napisałeś przed wymianą tych piast najpierw sprawdziłbym czy mają one w ogóle jakieś luzy.. Podnieś samochód do góry, sprawdź czy ruszając kołem na boki wyczuwalny jest jakiś wyraźny luz. Znając życie to będziesz miał prędzej luz na końcówkach kierowniczych, czy też sworzniach wahacza góra/dół, a od czego możesz mieć te drgania Szczerze to nie mam pojęcia konkretnie co może być ich źródłem. Nie komentując już tego, że przez dłuższy okres czasu jeździłeś z "rozklekotanym" układem hamulcowym, którego jak napisałeś-duże drgania mogły np: uszkodzić maglownicę...
#3
Napisano 11:40, 07.06.2012
#4
Napisano 12:27, 07.06.2012
#5
Napisano 12:44, 07.06.2012
Jak zrobisz te pomiary i wszystko wyjdzie w normie wtedy będziemy dalej dumać co może być nie tak
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#6
Napisano 13:04, 07.06.2012
pawpor, Wiesz moze gdzie da sie zrobic taki pomiar czujnikiem zegarowym i ile cos takiego mniej wiecej kosztuje?
#7
Napisano 15:57, 07.06.2012
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#8
Napisano 15:44, 08.06.2012
#9
Napisano 22:20, 08.06.2012
#10
Napisano 14:45, 09.06.2012
Artur
#11
Napisano 00:10, 03.07.2012
Pawel_Aerodeck, opity byl ale chyba troche za slabo
#12
Napisano 17:32, 21.07.2012
- nowe tarcze TRW + klocki ATE,
- do 60 km/h lekkie pulsowanie hamulca
- powyżej 70 km/h strach dotykać hamulca (cały samochód się strasznie trzęsie)
Samochód następnego dnia oddałem z powrotem do mechanika, który sam nie mógł uwierzyć w takie wibracje. Mechanik twierdzi, że dobrze oczyścił piastę (stare tarcze zdejmowane prasą). Do poniedziałku żyję w niepewności, jakie są szanse, że tarcze był krzywe od nowości i ich lekkie podtoczenie poprawi sytuację?
Reklamować nie chcę, bo pewnie będę musiał wtedy kupić drugi komplet tarcz, a za ponowny montaż sprzedawca pewnie i tak mi nie zwróci (?).
#13
Napisano 19:30, 21.07.2012
Artur
#14
Napisano 22:47, 21.07.2012
Reklamować nie chcę, bo pewnie będę musiał wtedy kupić drugi komplet tarcz, a za ponowny montaż sprzedawca pewnie i tak mi nie zwróci (?).
Jeżeli skorzystał byś z ustawowej niezgodności z Umową (a nie gwarancji producenta) i Sprzedawca reklamację by uznał to zgodnie z prawem jest zobowiązany do pokrycia wszystkich kosztów związanych z reklamacją, w tym kosztów wymiany części wadliwej na nową, przesyłek itp.
Gwarancja producenta może ale nie musi uwzględniać kosztu robocizny związanej z reklamacją.
Co do tarcz to w HA V miałem przypadek, że nowe tarcze po kilku dniach mi się pokrzywiły (były to tarcze ATE).
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#15
Napisano 23:09, 21.07.2012
Artur
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych