XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
problemy z układem kierowniczym
#16 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:34, 12.06.2012
No tak tak 15 minut drugi ;p
#17
Napisano 16:47, 12.06.2012
o tutaj coś na ten temat: http://www.accordklu...pic.php?t=32233
#18 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:59, 12.06.2012
#20 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:15, 13.06.2012
#22 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:39, 13.06.2012
#23
Napisano 14:46, 13.06.2012
#24 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:47, 13.06.2012
To wiem że u mnie tego nie zrobią
#25
Napisano 15:13, 13.06.2012
Przestań się mazać! jeżeli bym pamiętał to bym tego nie napisał tak?...
to może w takim razie zadaj sobie trochę trudu i czytaj posty, które mogą okazać się odpowiedzią na twe rozterki, tak?
to masz przechlapane, musisz tak jeździć, nie ma ratunkuTo wiem że u mnie tego nie zrobią
#26 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:28, 13.06.2012
#27
Napisano 13:50, 11.07.2012
Auto Serwis Zabielski The Best
www.thebest.waw.pl albo www.swiatregeneracji.pl
zadzwoniłem, powiedzieli, że pomierzą ciśnienia i będzie wiadomo, koszt 50 zł. no to sobie myślę - zajebiście, mogłoby być taniej, ale jest blisko, jak podłączą swój super sprzęt i będę miał pewność to OK.
pojechałem, wsiadł koleś, przejechał się 5 minut - mówi, że jest OK i dobrze działa :-/ no w sumie sam się przejechałem po płaskim spokojnie i dało się jeździć. no to do środka do warsztatu, otwieram klape, a gościu mnie zaprasza do poczekalni. mówię, że bez jaj, nie mogę rzucić okiem na to całe sprawdzanie? a on mówi, że szef, że będzie miał przechlapane, że to, że tamto - normalnie śmiech na sali. no to wyszedłem, zza bramy tylko popatrzyłem jak jeden coś kręci kierownicą, drugi coś patrzy. za chwilę wychodzi i mówi: "pompa cichutko chodzi, jest OK" i wyjeżdża z garażu.
każdy kto wsiądzie do mojej fury jako kierowca mówi, że coś jest nie tak, ale mechanik od regeneracji wszystkiego mówi, że tak ma być. no to jest ciekawe...
no to przychodzi do płatności i gościu co siedzi za biurkiem do mnie - 50 zł. ja się pytam, 50 zł za to, że się pracownik przejechał i popatrzył na silnik i powiedział, że OK? gościu do mnie: "ale czas poświęcił..." tylko się krzywo uśmiechnąłem i wyszedłem.
NIE POLECAM NIKOMU TEGO ZAKŁADU, TRZYMAĆ SIĘ Z DALEKA, BO TO JEST NACIĄGANIE LUDZI I NIC WIĘCEJ!
[ Dodano: 2012-10-27, 18:08 ]
zregenerowałem maglowanicę (przekladnia.com, też kurde niezłe aparaty z nich), miała trochę luzu i podobno lekki wyciek.
ok, trochę lepiej się prowadzi, ale kierownica i tak ciężko chodzi. jakie mogą być przyczyny oprócz padniętej pompy? sworznie? coś jeszcze?
no kurde, żebym w takim samochodzie nie mógł się wyluzować na trasie to normalnie skandal jest, muszę to zrobić
[ Dodano: 2012-11-24, 14:14 ]
witam witam.
chyba już nikt tego nie czyta, ale może będzie dla potomnych, jak ktoś będzie miał takie przygody.
problem rozwiązany!
..w sposób dość dla mnie zaskakujący ponieważ po wymianie... gum i tulei drążków reakcyjnych (szacun za udany strzał dla Pawła z Autozagadki).
kierownica nagle zaczęła chodzić lekko tzn. problem występował głównie w pierwszym etapie skręcania, gdy chciałem skręcić trochę. teraz skręcam normalnie i bez problemów.
poza tym - auto przestało pływać, zero ściągania w koleinach, zero ściągania podczas jazdy po pochyłej nawierzchni, zero rwania kierownicą podczas jazdy po nierównościach. relaks podczas prowadzenia auta czy to przy prędkości 50, 100 czy 200 km/h.
tak wyglądają ubite gumy drążków, nie powinno być tego grzybka, guma się spłaszcza i daje luz przód-tył na kole, co powoduje takie historie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych