Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

problemy z układem kierowniczym


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:34, 12.06.2012

A jak sprawdzić piaste?;p


No tak tak 15 minut drugi ;p
  • 0

#17 loot

loot
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:47, 12.06.2012

jest coś takiego jak pomiar bicia piasty, ktoś u Ciebie w okolicy pewnie to ogarnia.

o tutaj coś na ten temat: http://www.accordklu...pic.php?t=32233
  • 0

#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:59, 12.06.2012

Mi podczas hamowania bije tak samo jak przy jeździe na wprost...
  • 0

#19 loot

loot
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:00, 12.06.2012

no to wiesz, że to nie hamulce.
  • 0

#20 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:15, 13.06.2012

Końcowki drążków mam wymienione, zbierzność ustawiona, łączniki stabilizatora nowe wahacze górne nie mają ani grama luzu, sworznie wahacza nowe... Chyba jednak magłownica do wymiany
  • 0

#21 loot

loot
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:52, 13.06.2012

no dobra, a piasta nie bije?
  • 0

#22 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:39, 13.06.2012

A Jak mam ją sprawdzić? Chyba sam nie dam rady
  • 0

#23 loot

loot
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:46, 13.06.2012

o rany, przecież pisałem wcześniej, że ktoś to pewnie ogarnia, czyli nie Ty, tylko warsztat. jedziesz i mierzą bicie.
  • 0

#24 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:47, 13.06.2012

Przestań się mazać! jeżeli bym pamiętał to bym tego nie napisał tak?...

To wiem że u mnie tego nie zrobią
  • 0

#25 loot

loot
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:13, 13.06.2012

Przestań się mazać! jeżeli bym pamiętał to bym tego nie napisał tak?...


to może w takim razie zadaj sobie trochę trudu i czytaj posty, które mogą okazać się odpowiedzią na twe rozterki, tak? :mrgreen:


To wiem że u mnie tego nie zrobią

to masz przechlapane, musisz tak jeździć, nie ma ratunku :lol:
  • 0

#26 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:28, 13.06.2012

U mnie to są takie warsztaty że nie umieją zaworów wyregulować... Znają się tylko na wieśwagenach a jak się przyjedzie japońcem do nich to się zapytają czy zmiana oleju
  • 0

#27 loot

loot
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:50, 11.07.2012

dziś się w końcu udało wyrwać, pojechałem na diagnozę do pobliskich mechaników.

Auto Serwis Zabielski The Best
www.thebest.waw.pl albo www.swiatregeneracji.pl

zadzwoniłem, powiedzieli, że pomierzą ciśnienia i będzie wiadomo, koszt 50 zł. no to sobie myślę - zajebiście, mogłoby być taniej, ale jest blisko, jak podłączą swój super sprzęt i będę miał pewność to OK.

pojechałem, wsiadł koleś, przejechał się 5 minut - mówi, że jest OK i dobrze działa :-/ no w sumie sam się przejechałem po płaskim spokojnie i dało się jeździć. no to do środka do warsztatu, otwieram klape, a gościu mnie zaprasza do poczekalni. mówię, że bez jaj, nie mogę rzucić okiem na to całe sprawdzanie? a on mówi, że szef, że będzie miał przechlapane, że to, że tamto - normalnie śmiech na sali. no to wyszedłem, zza bramy tylko popatrzyłem jak jeden coś kręci kierownicą, drugi coś patrzy. za chwilę wychodzi i mówi: "pompa cichutko chodzi, jest OK" i wyjeżdża z garażu.

każdy kto wsiądzie do mojej fury jako kierowca mówi, że coś jest nie tak, ale mechanik od regeneracji wszystkiego mówi, że tak ma być. no to jest ciekawe...

no to przychodzi do płatności i gościu co siedzi za biurkiem do mnie - 50 zł. ja się pytam, 50 zł za to, że się pracownik przejechał i popatrzył na silnik i powiedział, że OK? gościu do mnie: "ale czas poświęcił..." tylko się krzywo uśmiechnąłem i wyszedłem.

NIE POLECAM NIKOMU TEGO ZAKŁADU, TRZYMAĆ SIĘ Z DALEKA, BO TO JEST NACIĄGANIE LUDZI I NIC WIĘCEJ!

[ Dodano: 2012-10-27, 18:08 ]
zregenerowałem maglowanicę (przekladnia.com, też kurde niezłe aparaty z nich), miała trochę luzu i podobno lekki wyciek.

ok, trochę lepiej się prowadzi, ale kierownica i tak ciężko chodzi. jakie mogą być przyczyny oprócz padniętej pompy? sworznie? coś jeszcze?

no kurde, żebym w takim samochodzie nie mógł się wyluzować na trasie to normalnie skandal jest, muszę to zrobić :roll:

[ Dodano: 2012-11-24, 14:14 ]
witam witam.

chyba już nikt tego nie czyta, ale może będzie dla potomnych, jak ktoś będzie miał takie przygody.

problem rozwiązany! :-D

..w sposób dość dla mnie zaskakujący ponieważ po wymianie... gum i tulei drążków reakcyjnych (szacun za udany strzał dla Pawła z Autozagadki).

kierownica nagle zaczęła chodzić lekko tzn. problem występował głównie w pierwszym etapie skręcania, gdy chciałem skręcić trochę. teraz skręcam normalnie i bez problemów.

poza tym - auto przestało pływać, zero ściągania w koleinach, zero ściągania podczas jazdy po pochyłej nawierzchni, zero rwania kierownicą podczas jazdy po nierównościach. relaks podczas prowadzenia auta czy to przy prędkości 50, 100 czy 200 km/h.

tak wyglądają ubite gumy drążków, nie powinno być tego grzybka, guma się spłaszcza i daje luz przód-tył na kole, co powoduje takie historie
Dołączona grafika
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq