XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
problemy z układem kierowniczym
#1
Napisano 16:44, 06.06.2012
Mam problem z układem kierowniczym i trochę nie wiem, w którą stronę działać.
Generalnie problem polega na tym, że bardzo mi ciężko chodzi kierownica i jest takie jakby bicie, ale nie jest to chyba bicie tylko jakby wspomaganie działało na raty, tzn 1/4 sekundy trochę działa, 1/4 sekundy nie działa. Ma to jednak związek z prędkością, więc może to być jednak krzywa felga (o czym się przekonam mam nadzieję w piątek), bądź może bicie piasty?
Koła letnie mam 17 cali, 8 cali szerokości, opona 225 i ET 40. Całość z przodu trochę wystaje (z 1, max 2 centymetry). Rozumiem, że może trochę ciągać na koleinach, ale nie może być tak, że nie da się skręcić jedną ręką, a dwoma ledwo. Jeździłem innymi samochodami z takimi i większymi kołami i było OK.
Zmieniłem koła na zimówki 16 cali i opona 205 i jest znacznie lepiej, ale jednak nie do końca. Tzn. kierownica chodzi już prawie lekko, a bicie jest znacznie lżejsze, bardzo mało odczuwalne, ale jednak.
Pompa wspomagania ciut wyje, tak też napisali „fachowcy” w ASO w swoim systemie. Dzwoniłem do gości od regeneracji, to mi powiedzieli, że najpierw pasek wymienić na ori Hondy. Tylko, że ja pasek wymieniałem na Bando jakiś miesiąc czy dwa miesiące temu, a zdaje się, że to jest fabryczny pasek, także nie wydaje mi się…
No i teraz Panowie i ewentualne Panie - co robić? Na początek sprawdzę te 17 czy oby nie są krzywe, a potem regenerować pompe wspomagania? 500 zł taka przyjemność, wolałbym na darmo nie wyrzucać hajsu, więc może macie jakieś inne pomysły – np. maglownica?
No i ostatnie pytanie – czy generalnie na takich felgach powinno być OK?
Pozdrawiam
#2
Napisano 08:29, 07.06.2012
#3
Napisano 08:37, 07.06.2012
Jeśli chodzi o regenerację pompy to zerknij tutaj http://www.accordklu...pic.php?t=8968. I nie jedź już więcej do tego mechanika, bo chce Cię orżnąć. Części do pompy, wszystkie kupowane w aso, kosztują maks. 250zł, a jak łożyska kupisz gdzie indziej to w 150zł się zmieścisz.
<p>Był Accord V CE2 2.0 iES '96 <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...t=42523</a></p>
#4
Napisano 10:21, 07.06.2012
A jak pompa już wyje to raczej do wymiany,bądz do regeneracji.
ewentualnie kupić używaną drugą.
A płyn napewno jest ?
#5
Napisano 13:36, 07.06.2012
obadam to, ale dopiero jak założe z powrotem 17 po wyważeniu.Ja miałem w galaxy ze było bicie na kierownicy, mysłałem ze to felga okazało sie ze to jest wina opny. Przemień z tyłu na przód.
na bank jest nie teges, tylko ciekawe czy to na pewno wspomaganieKolego przyjrzyj się najpierw układowi wspomagania. To nie jest normalne, że dwoma rękami trzeba walczyć z kierownicą. Popytaj się kolegów z forum z kółkami 17-18" jak im wspomaganie działa - jestem przekonany (tylko przekonany, bo mam tylko 15"), że u Ciebie jest coś nie teges.
u innych też 500 zł taka przyjemność, ile to wg. Ciebie powinno kosztować?Jeśli chodzi o regenerację pompy to zerknij tutaj http://www.accordklu...pic.php?t=8968. I nie jedź już więcej do tego mechanika, bo chce Cię orżnąć. Części do pompy, wszystkie kupowane w aso, kosztują maks. 250zł, a jak łożyska kupisz gdzie indziej to w 150zł się zmieścisz.
sam bym zrobił jakbym tylko miał czas i garaż, ale to już nie te czasy niestety, że mam kiedy i gdzie grzebać.
używka 200 zł + płyn + robota, no i pytanie ile pochodzi, chyba lepiej jednak zregenerować, bo przy regeneracji wymienia się tak naprawdę wszystko, zostaje tylko ten kawał żelastwa, więc jest praktycznie jak nowa.Felgi są ok
A jak pompa już wyje to raczej do wymiany,bądz do regeneracji.
ewentualnie kupić używaną drugą.
A płyn napewno jest ?
#7
Napisano 09:21, 11.06.2012
możesz polecić kogoś w okolicy, kto to sprawnie zdiagnozuje i ewentualnie zregeneruje?
koła wyważone, proste. zmieniłem z powrotem na letnie 17', Coupe z powrotem wygląda jak trzeba
#8
Napisano 09:39, 11.06.2012
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#10
Napisano 12:21, 11.06.2012
węże zasilające przekładnie kierowniczą całe, niepowyginane?
czy kłopoty zaczęły się po wymianie paska?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#11
Napisano 12:54, 11.06.2012
dobra dobra, przecież pytałem gdzie można w okolicy to ogarnąć, ponad 300 km jechać i potem ewentualnie drugi raz na regeneracje to chyba jednak przesadano tak, przez forum na pewno zdiagnozujemy szybciej, taniej i lepiej
nie wiem, muszę popatrzeć. żaden z mechaników nie zwrócił uwagi póki co na to uwagi.węże zasilające przekładnie kierowniczą całe, niepowyginane?
nieczy kłopoty zaczęły się po wymianie paska?
#12
Napisano 13:31, 11.06.2012
zaniki wspomagania najczęściej spowodowane są zlą pracą samego magla
to że wyje pompa to nie oznacza , że ie tłoczy płynu, tylko po prostu przyciera się łożysko, ale łopatki się kręcą więc nie wiem jakby to miało pomóc wspomaganiu
oczywiście wiadomo pompe zregenerować trzeba bo łożysko jak wyje to się w końcu rozwali - ale to pewnie jeszcze dłuuugo wytrzyma
Sprawdzić magiel w okolicy? nie mam pojęcia - bo sam kiedyś szukałem i dupa normalnie szok, że u nas nie da się zdiagnozować z 80% usterek samochodu, bez wymiany wszystkich części
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#13
Napisano 11:04, 12.06.2012
właśnie bardzo to wszystko dziwne, chcesz naprawić telewizor albo zrobić kampanię reklamową to nie ma problemu, a jak chcesz samochód zdiagnozować to nie ma komu...
patrząc w Google to są jakieś warsztaty w Warszawie, które się tym zajmują, więc będę musiał wygospodarować trochę czasu i gdzieś podskoczyć, spróbować się zorientować...
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:47, 12.06.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych