XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Polerowanie samochodu - czy się opłaca
#76
Napisano 21:01, 14.03.2013
#77
Napisano 23:36, 14.03.2013
[ Dodano: 2013-03-14, 23:37 ]
chociaz zalezy oczywiscie o czym mowimy, jedna rzecz bolerowac srebrne bmw z lat 90, a inna czarnego accorda VIII gen
#78
Napisano 00:41, 16.03.2013
#79
Napisano 11:09, 16.03.2013
#80
Napisano 14:50, 18.03.2013
szarak ---> http://www.accordklu...-odsłona-druga/
#81
Napisano 15:52, 22.03.2013
kubus, niestety zeby nauczyc sie polerowac to nie wystarczy przepolerowac samochod ojca... musialbys zrobic chyba z 10 aut zeby miejc pojęcie o tym... tez mi sie kiedys wydawalo ze to jest taka oczywista i prosta sprawa..
[ Dodano: 2013-03-14, 23:37 ]
chociaz zalezy oczywiscie o czym mowimy, jedna rzecz bolerowac srebrne bmw z lat 90, a inna czarnego accorda VIII gen
tak? a jaka jest różnica w polerowaniu srebrnego BMW z lat 90-tych a Accorda VIII?
Warszawa i okolice
516 444 894 lub PW
http://www.accordklu...pic.php?t=32636
#82
Napisano 15:57, 22.03.2013
#83
Napisano 16:21, 22.03.2013
(mam dwie beemki - jedną z 1986 - ori elementy mają 110 mikronów, druga z 1987 ma lakier grubości 75-80 mikronów...)
I do każdego elementu musimy podejść indywidualnie, do jednego elementu dla tego auta wystarczy średnia pasta, inny element musimy jechać mocną pastą i futrem, a jeszcze inny tylko kosmetycznie.....
To nie jest łatwe, rzekłbym, że potrafi się z tego zrobić utrapienie
Accord VIII często jest cały w oryginale, co innego, że łatwym do zarysowania i miękkim zazwyczaj (zazwyczaj), ale już wiesz na czym stoisz, z czym to się je i z uwagą podchodzisz do auta. W teorii jak mówią sprawia problemy przy wykończeniu, ale też bez przesady. Trzeba delikatnie jak do kobiety
Warszawa i okolice
516 444 894 lub PW
http://www.accordklu...pic.php?t=32636
#84
Napisano 00:34, 25.03.2013
Wiadomo, że zawsze warto próbować dobrać najlepszą kombinacje pasty i pada, żeby za dużo nie ciąć itd.
To czy auto było lakierowane ponownie to już inna bajka. Można by jeszcze zrobić wywód na temat komponentów z jakich został dobrany lakier do powtórnego malowania i ich parametrów twardości itp. tylko... Po co?
#85
Napisano 08:35, 25.03.2013
#86
Napisano 20:11, 25.03.2013
#87
Napisano 09:32, 26.03.2013
#88
Napisano 12:20, 26.03.2013
http://www.accordklu...opic.php?t=3206
#89
Napisano 12:22, 26.03.2013
#90
Napisano 12:55, 26.03.2013
Wydaje mi się, że koledze bender26 chodziło o typowy podział na twardy i ciężki do obróbki lakier i na miękki - podatny na wszystko, wymagający więcej ostrożności i delikatności. Tak ogólnie. Nie brał pod uwagę czynników ponownego malowania itd.
Wiadomo, że zawsze warto próbować dobrać najlepszą kombinacje pasty i pada, żeby za dużo nie ciąć itd.
To czy auto było lakierowane ponownie to już inna bajka. Można by jeszcze zrobić wywód na temat komponentów z jakich został dobrany lakier do powtórnego malowania i ich parametrów twardości itp. tylko... Po co?
Po co? Po to, że zdecydowana większość aut jest w mniejszym lub w większym stopniu lakierowana.
Po to, żeby wiedzieć, że zazwyczaj nie jest tak prosto, że lakier jest albo twardy, albo miękki. I że do twardego to, to i to, a do miekkiego to, to i tamto
Akurat usuwanie hologramów to sama przyjemność, aczkolwiek pracochłonna
Warszawa i okolice
516 444 894 lub PW
http://www.accordklu...pic.php?t=32636
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych