XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Polerowanie samochodu - czy się opłaca
#46
Napisano 10:51, 19.10.2012
Robota jest na jakieś 2 doby (maszynowo, nie ręcznie) i za 500zł to moim zdaniem się nie opłaca tego robić. Jeżeli ma być porządnie, to musi kosztować.
#47
Napisano 10:53, 19.10.2012
http://www.accordklu...opic.php?t=3206
#48
Napisano 11:02, 19.10.2012
Tak patrząc na zdjęcia, które zamieściłeś - czy to auto naprawdę jest po polerowaniu i korekcie? Jak dla mnie, to wygląda tragicznie - rysy, hologramy. SwirlX sobie może poradzi z tymi najdrobniejszymi ryskami, ale te grubsze, to nawet Menzerną 500 na twardym padzie bym potraktował i później dalej delikatniejszymi mleczkami 2000, 4000.
Robota jest na jakieś 2 doby (maszynowo, nie ręcznie) i za 500zł to moim zdaniem się nie opłaca tego robić. Jeżeli ma być porządnie, to musi kosztować.
Faktycznie tylna klapa nie wygląda najlepiej. Tak jak pisałem myślę, że to wina podkładki magnetycznej. Jeżeli chodzi o resztę to kurcze jak myłem auto nie było tego widać, może pod słońce po pewnym czasie delikatne swirle wyszły, ale dopiero teraz jak wyjechałem z ASO z myjni zobaczyłem swirle, rysy i inne takie:/
#49
Napisano 11:12, 19.10.2012
#50
Napisano 11:53, 19.10.2012
Nie jest źle, ale tak naprawdę pracę trzeba by zacząć od początku.
W tej chwili zajęło by mi to maszyną około 3 dni pracy.
Warszawa i okolice
516 444 894 lub PW
http://www.accordklu...pic.php?t=32636
#51
Napisano 21:03, 21.10.2012
#52
Napisano 23:10, 21.10.2012
No ale, chytry 2 razy traci
Nie Trivet, nie mam na myśli bezpośrednio Ciebie, ale pewnie jakieś 95% polskiego społeczeństwa
Dlaczego np. w CarSpa ceny zaczynają się od 1,5k?
Na tych zdjęciach to najzwyczajniej - polerka. A chciałeś polerkę... Dziwi mnie natomiast to, że zadbaneauto.pl na coś takiego sobie pozwoliło. Znam osobiście właściciela tej sieci, widziałem kilka aut spod ich maszyny i nie było się do czego przyczepić :-/
Kaban
#53
Napisano 09:14, 22.10.2012
Wala powiedz mi w kilku krokach, co musiałbyś zrobić? Czy zabiegi te będą miały wpływ na grubość lakieru i jego trwałość w przyszłości i ewentualnie czy przed sprzedażą auta będzie można przeprowadzić jeszcze raz zabiegu odnowienia lakieru bez widocznych zmian w jego grubości w przypadku mierzenia go miernikiem? No i co równie ważne to cena takiej usługi? Gdybyś nie chciał pisać no forum to na priv pisz.
Tak naprawdę zabieg trzeba przeprowadzić od nowa. Oczyścić auto dokładnie i zobaczyć co będzie skutkowało.
Zawsze zaczynam od najmniej ściernej kombinacji, która pasuje mi do danego lakieru.
Tutaj można spróbować średnio ścierną kombinacją - średnio ścierna pasta i średnio ścierny pad. Jeśli to nie skutkuje idziemy krok wyżej - na przykład średnio ścierna pasta i mocno ścinający pad i tak dalej....
Zazwyczaj potrzeba 3 etapów - konieczne jest wykończenie, aby chociażby pozbyć się hologramów, które na miękkich lakierach ( i nie tylko) zostawiają bardziej ścierne pasty.I po prostu wykończyc ładnie lakier...
Przy takim zabiegu - o ile nie ma głębszych rys, tylko to co pokazałeś na zdjęciach - zdejmujemy 1 do 5 mikronów lakieru. Oryginalnie Accord wyjeżdżał z około 110 mikronami. U mnie na tylnej klapie w kombiaku jest na przyklad 85 mikronów....
Taki zabieg można przeprowadzić kilka razy.
Zima- tak czy inaczej zaowocuje nowymi małymi ryskami, ale po zimie wystarczy odnowić lakier wiosną pastą wykańczającą i znów jest pięknie
Warszawa i okolice
516 444 894 lub PW
http://www.accordklu...pic.php?t=32636
#54
Napisano 09:27, 22.10.2012
#55
Napisano 09:28, 22.10.2012
Warszawa i okolice
516 444 894 lub PW
http://www.accordklu...pic.php?t=32636
#56
Napisano 20:30, 25.10.2012
teraz znalezc accorda VII z całym oryginalnym lakierem jest prawie impossible niestety, taki słaby lakier to ma że po prostu szlag czlowieka trafia czasami i nie pozostaje nic innego jak malowac ponownie....
Mozliwe... mozliwe... moj accordzik ma caly orginalny lakier. Zderzak i grill byly wymieniane ale reszta to orginal.
Jezeli chce Ci sie bawic to polecam paste do polerowania Porzelack robia tym samochody na myjni i naprawde po nalozeniu kilku warstw jest jak nowe.
#57
Napisano 21:08, 26.02.2013
http://www.detailer....a-cierpliwosci/
#58
Napisano 21:29, 26.02.2013
#59
Napisano 21:41, 26.02.2013
#60
Napisano 09:34, 27.02.2013
Warszawa i okolice
516 444 894 lub PW
http://www.accordklu...pic.php?t=32636
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych