Carbon, to jest wersja sport
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#61
Napisano 18:36, 14.12.2015
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#62
Napisano 19:37, 14.12.2015
Dokładnie, jak napisał Kolega Jacob101... jak nie carbon, jak carbon...
P.S. gdybyś kupował, to czym prędzej wywal ten zapach z kratek nawiewu - jak się wyleje, to nic już z tym nie zrobisz, ślad na radiu i panelu zostanie...
#63
Napisano 20:20, 14.12.2015
Dzięki za rady
Faktycznie jest to karbon, na telefonie nie dostrzegłem. Bardzo subtelna różnica w porównaniu z wykończeniem "comforta", którego miałem wcześniej.
#64
Napisano 07:42, 15.12.2015
#65
Napisano 08:49, 15.12.2015
Hej
Nawiększa i znacząca to normalne tarcze
Chociaż niestety zdarzają się wyjątki od tej reguły... (w autach z 'zagramanicy', bo w polskich zawsze były 300mm).
Na szczęście bardzo łatwo można to sprawdzić - jeśli są koła 16" i luzu między zaciskiem, a felgą jest więcej niż kilka mm to niestety są 'małe' tarcze...
Pozdrawiam
Tomek
#66
Napisano 22:44, 18.12.2015
Dostępnosć czesci do Accorda jest na tyle dobra ze zamontowanie 300mm to zaden problem. Swoja drogą troche smiesznie wygladaja takie malutkie tarcze w dosc sporym aucie
#67
Napisano 01:07, 19.12.2015
Ten, którego foty pokazywałem kilka postów temu miał 300mm więc wszystko git. Gołym okiem widać różnicę między 300mm a 270mm.
Swoją drogą - kupiłem Niebawem słów kilka o nowym nabytku i foty.
#68
Napisano 06:47, 19.12.2015
są gdzieś testy drogi hamowania na jednej i na drugiej tarczy w acco?
#69
Napisano 10:54, 19.12.2015
Talar nie ma testów, bo w domowych warunkach ciężko, go przeprowadzić, tak by był wiarygodny - trzeba było by mieć 2 komplety podobnych tarcz, itd.
Możesz jednak wierzyć na słowo, że jest duuuużo lepiej... wiadomo, że zakładając 320 z ATSa jest jeszcze lepiej, no ale to już kółka17" co najmniej (i to nie wszystkie)...
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
P.S. jesteś z Łodzi - co za problem sprawdzić organoleptycznie, na spocie, czy kiedykolwiek (telefony masz w regionalnym)
wysłane z fona
#70
Napisano 12:10, 27.12.2015
Myślałem, że producent gdzieś podaje drogę hamowania w wersji comfort a sport...
#71
Napisano 20:46, 27.12.2015
Różnica główna będzie przy hamowaniu z dużych prędkości gdyż hamulce dłużej się nie zagrzeje.
Pozostaje jeszcze oczywiście efekt wizualny większej tarczy co także jest na plus.
Podsumowując masz tarcze i klocki do wymiany mozna się pokusić. W innym przypadku warto jak często przegrzewasz hamulce i ma ładniej wyglądać.
#72
Napisano 22:59, 27.12.2015
Użytkownik Wlodar edytował ten post 23:00, 27.12.2015
#73
Napisano 23:52, 27.12.2015
Wystarczy troche dynamiczniej pojezdzic to i 300 sie grzeja ladnie.
#74
Napisano 08:46, 29.12.2015
i tak bardziej od subiektywnych odczuć przemawiały by do mnie liczby
#75
Napisano 09:27, 29.12.2015
Hej
i tak bardziej od subiektywnych odczuć przemawiały by do mnie liczby
Talar, co ja wcześniej pisałem...
To jest dobry moment: dzisiaj i jutro jestem popołudniami dostępny do testów (rodzinka dalej świętuje) - pisz na PW...
Jak nie po dobroci, to jeszcze jeden 'teoretyczny' wpis i zostaniesz wezwany na dywanik ...masz możliwość to sprawdź osobiście i sam ocenisz, czy zauważasz różnicę, czy nie i czy ew. warta jest tych pieniędzy...
Pozdrawiam
Tomek
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych