Nie powiedziane, ze 3 nacisniecia wystarcza, moze bedziesz musial pompowac dluzej. Wszystko zalezy od tego, ile powietrza dostanie sie do ukladu. Ja ostatnio swoj tyl odpowietrzalem z godzine , z tym, ze auto przez cala noc stalo bez zaciskow, a ja zapomnialem przewodow zacisnacjeszcze tylko sprawa odpowietrzenia po robocie
będę odpowietrzał tylko ten zacisk który robiłem, nie cały układ hamulcowy, wystarczy standardowo 3x nacisniecia pedału i przytrzymać i tak samo dalej ? aż poleci z odpowietrznika czysty płyn bez bąbelków ?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 17:15, 15.05.2012
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
#17
Napisano 17:32, 15.05.2012
jeszcze tylko sprawa odpowietrzenia po robocie
będę odpowietrzał tylko ten zacisk który robiłem, nie cały układ hamulcowy, wystarczy standardowo 3x nacisniecia pedału i przytrzymać i tak samo dalej ? aż poleci z odpowietrznika czysty płyn bez bąbelków ?
Tak dokładnie tylko ten zacisk i w opisany przez ciebie sposób, pod warunkiem, że dobrze zabezpieczysz (zaciśniesz) przewód elastyczny. Wtedy ominiesz kłopoty, które opisał bartoszwrc.
#18
Napisano 20:34, 15.05.2012
można czymś przewód przesmarować albo osłonić, żeby nie było tak dużego ryzyka że popęka guma?
planowalem ścisnąć przewód kluczem (tym samozaciskowym na sprężynie, podobny jak szwedzki)
Accord VIII 2.2 i-Dtec 2009
#19
Napisano 07:34, 16.05.2012
ps. jak zaciśniesz za lekko to będziesz widział czy z przewodu skapuje płyn, jeśli tak tzn., że za lekko zacisnąłeś.
#20
Napisano 21:28, 17.05.2012
czy ksiazka Hondy Accord VII coś mówi o takich sprawach jak wymiana przewodów hamulcowych / tłoczków, uszczelek ? książkę gdzieś zapodziałem, ale z tego co pamiętam nie było tam nic takiego, była tylko kwestia po 100.000km wymiany klocków. hm? Japończyki zakładają, że to elementy raczej niezawodne ?
Accord VIII 2.2 i-Dtec 2009
#21
Napisano 06:53, 18.05.2012
gdzie to wyczytałeś? w tabeli przeglądów jest wymiana płynu hamulcowego co 36 mies, a klocki należy sprawdzić co 20 tys km lub co 12 mies (wg tabeli), to samo dotyczy przewodów hamulcowych, końcówek drążków, osłon itp. a sama wymiana po stwierdzeniu zużycia, nie ma jakiegoś określonego przebiegu po jakim należy wymieniać klocki, jeżdżąc trasy, dużo później się zużyją niż np w mieście czy górachbyła tylko kwestia po 100.000km wymiany klocków
#22
Napisano 08:43, 18.05.2012
spadł mi poziom płynu hamulcowego z poziomu max tak o 5mm w dół przez ostatnie parę lat, ale to chyba normalne w miare zużywania klocków?
czy kiedy płyn hamulcowy wycieka lub jest nieszczelny to miekki hamulec zacząłby o tym dawać znać? dopóki cały czas jest idealnie twardy i na włączonym i wyłaczonym silniku, to chyba jest wszystko szczelne?
Accord VIII 2.2 i-Dtec 2009
#23
Napisano 12:41, 18.05.2012
#24
Napisano 20:49, 25.05.2012
wymieniłem sobie 2 tylne tłoczki i gumki itp. do tego wymienilem caly plyn hamulcowy i odpowietrzylem
teraz mam pytanie: chyba to normalne, ale wole spytać, czy to, że przy wyłączonym silniku (zapłonie) pedał hamulca jest trochę twardszy niż przy włączonym silniku to normalne? tzn. na włączonym silniku jest twardy, ale trochę niżej spada (tak przed połową juz jest max twardy opór i dalej nie idzie)
tzn. jak sprawdzam na wyłączonym to jest tak twardy pedał, że staje po paru centymetrach w dół, a na włączonym silniku to też jest bardzo ładnie twardy, ale spada niżej, tak max do połowy zakresu i jest też twardy.
Accord VIII 2.2 i-Dtec 2009
#25
Napisano 21:34, 25.05.2012
#26
Napisano 22:06, 25.05.2012
tzn. jak sprawdzam na wyłączonym to jest tak twardy pedał, że staje po paru centymetrach w dół, a na włączonym silniku to też jest bardzo ładnie twardy, ale spada niżej, tak max do połowy zakresu i jest też twardy.
_________________
Wszystko normalnie, pedał spada niżej przez pomoc serwa. Gdybyś miał zapowietrzony układ pedał powoli zszedłby do podłogi
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#27
Napisano 10:48, 26.05.2012
tzn. jest tak, że na włączonym silniku zawsze jest ten sam opór na tej samej linii, niezależnie ile razy na raz popompuje pedałem.jest to normalne, nie może tylko twardnieć po ponownym naciśnięciu, świadczyłoby to o powietrzu w układzie
ale na WYŁączonym silniku/zapłonie to jest tak że pierwsze mocne wciśnięcie pedału wchodzi tak lekko (~1cm) głębiej niż kolejne naciśnięcia (czuć jak lekko musiał stwardnieć po pierwszym pompnięciu) - to normalne na wyłączonym silniku? bo na włączonym jest zawsze tak samo dobrze.
Myślę, że to normalne bo jak sprawdziłem, dzieje się tak nawet od razu po wyłączeniu silnika, pierwszy raz wejdzie ciut głębiej i też ma opór, a kolejne już są twardo i równo (na wyłączonym). To chyba pierwsze pompnięcie pedałem wlewa płyn w serwo itp. dlatego ciut niżej wchodzi?
Accord VIII 2.2 i-Dtec 2009
#28
Napisano 12:12, 26.05.2012
#29
Napisano 16:51, 26.05.2012
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych